mäntysuopaa käyttää veteen sekoitettuna nurmikon lannoitteena
Olen huomannut kun olen pessyt kesällä mattoja niin siinä nurmikko on pitkää.
mäntysuopa
4
803
Vastaukset
- Punkkientorjuntaa
Monilla peruspesuaineilla on lannoittava vaikutus. Käytän mäntysuopaa marjapensaille punkin torjuntaan maanpäällisiin osiin laimeennettuna ja maahan väkevänä. Aluskasvillisuus rehottaa ja pensaat kasvaa selvästi rehevämpinä kuin ennen mäntysuopakäsittelyä. Punkit pysyy hyvin kurissa vaikka rajanaapureiden pensaat on pahoin punkkien vaivaamia ja osittain jo kuolemassakin.
- Oikeaparempi
Toimii lannoitteena, mutta kyllä tavalliset lannoitteet ovat kuitenkin varmempia ja tulee halvemmaksikin. Jos on jotain muita tavoitteita niin silloin mäntysuopa on aika hyvä vaihtoehto.
- Torjuntalannoite
Käytän veden mäntysuovan ja ruokaöljyn seosta torjunta-aineena. Näyttäisi toimivan myös lannoitteena.
- Emäsreaktio
Mäntysuopa kohottaa maan ph arvoa ja tästä syystä ravinteiden liukoisuus tehostuu ja tästä syystä mäntysuovalla on välillinen lannoitusvaikutus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1836652- 1531895
- 1131618
- 511340
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️491083Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢411001Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98972Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5899Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248891- 41859