molemmat vois laittaa samaan karsinaan, hitto kumpikaan usko ufoihin!
Ei heitä edes kiinnosta maan ulkoinen elämä, vaan ovat kiinnostuneita luonnollisista ja maallisista selityksistä. Valon-nopeus on heistä hurjinta vauhtia mitä voi olla ja alkuräjähdysteoriaan uskovat täysillä.
Kekek-Kekek ja Varaktori
15
132
Vastaukset
- realismia
"Valon-nopeus on heistä hurjinta vauhtia mitä voi olla ja alkuräjähdysteoriaan uskovat täysillä. "
Sitä se tieteellinen maailmankuva teettää. - se on lakko ny röh
Eläintensuojeluviranomaiset ovat tiedottaneet että karsinoissa olevat possut menevät välittömästi nälkälakkoon mikäli kekek, varaktori ja sinuhe tungetaan sinne sekaan vastoin possujen itsemääräämisoikeutta.
- Sinuheko skepo?
Joko Sinuhekin on kääntynyt skepoksi. Eikö hän ollut ennen suorastaan palstan kantava voima UFO höntyilyssä?
- silt näyttää
Sinuheko skepo? kirjoitti:
Joko Sinuhekin on kääntynyt skepoksi. Eikö hän ollut ennen suorastaan palstan kantava voima UFO höntyilyssä?
Alkaa vaikuttaa siltä että varaktori on värvännyt Sinuhenkin leiriinsä. Sinuhe on alkanut linkittää Närvän väitöskirjaa palstalle ystävänsä kanssa.
- oljghvcikhgciy
silt näyttää kirjoitti:
Alkaa vaikuttaa siltä että varaktori on värvännyt Sinuhenkin leiriinsä. Sinuhe on alkanut linkittää Närvän väitöskirjaa palstalle ystävänsä kanssa.
Närvä on SUT:n puheenjohtaja ja ainoa Suomessa ufoista väitellyt tohtori. Eikö hänen väitöskirjansa pitäisi kuulua jokaisen ufoista kiinnostuneen lukemistoon? Onhan se sentään tieteelliset kriteerit täyttävää tietoa, toisin kuin valtaosa ufo tarinoista.
Sinuheko skepo? kirjoitti:
Valitettavasti palstalle kirjoittelee alle 10 rekattua nimmaria. Nimimerkin käyttö antaa kasvot näkökulmille ja siksi rekattuja nimmareita on helppo vihata niin kovasti. Ja siitähän sitä keskustelua sitten riittääkin, vaan ei kuitenkaan ufoista.
Osallistuisin mielelläni hörhömmästä näkökulmasta vaikkapa tuon puskasta huutelijan aloittamaan keskusteluun, jos minut vain ohjattaisiin sellaisen luokse. Linkin sellaiseen voi laittaa vaikkapa tämän postauksen jatkeeksi, jos en sitä muuten huomaa.silt näyttää kirjoitti:
Väitteesi sisältää kovin monta asiavirhettä. Pieni korjaus kuitenkin. Olen linkittänyt palstalle Närvän artikkelin Uskonnontutkija-verkkolehdestä, en väitöskirjaa. Lisäksi tein tämän linkityksen ihan yksin, en "ystävän" kanssa.
sinuhe-3 kirjoitti:
Valitettavasti palstalle kirjoittelee alle 10 rekattua nimmaria. Nimimerkin käyttö antaa kasvot näkökulmille ja siksi rekattuja nimmareita on helppo vihata niin kovasti. Ja siitähän sitä keskustelua sitten riittääkin, vaan ei kuitenkaan ufoista.
Osallistuisin mielelläni hörhömmästä näkökulmasta vaikkapa tuon puskasta huutelijan aloittamaan keskusteluun, jos minut vain ohjattaisiin sellaisen luokse. Linkin sellaiseen voi laittaa vaikkapa tämän postauksen jatkeeksi, jos en sitä muuten huomaa.Palstasta kertoo ehkä jotain se, että viikon suosituin ketju näkyy olevan keskustelu Varaktorista. Olen toki hyvin otettu tästä suunnattomasta suosiosta joka on langennut vaatimattoman persoonani ylle, mutta siltikin... ;D
Suomi24 ohjeen mukaan keskustelu luotseista ei kuulu palstojen aihepiiriin.
Saatan poistaa ketjun tässä lähiaikoina.- Ö.Ky
Jos luotsi mielipiteineen osallistuu keskusteluun niin toki hän on siinä ominaisuudessa keskustelija siinä missä muutkin.
- 4evolution
Ö.Ky kirjoitti:
Jos luotsi mielipiteineen osallistuu keskusteluun niin toki hän on siinä ominaisuudessa keskustelija siinä missä muutkin.
keskustelu luotsienpuutteestakin olisi pitänyt poistaa?
Uskomattomia trollipeeloja tämäkin foorumi näköjään elättää.
Minä olen moneen kertaan sanonut uskovani elämään muualla maailmankaikkeudessa vaikka siitä ei vielä todisteita ole saatukaan. Kosmisen inflaation aikana avaruuden laajeneminen ylitti valonnopeuden jaten seuraavakin kohta menee väärin. Alkuräjähdysteoriaan uskon siihen asti kun joku keksii paremman kilpailevan teorian.
Ufoihinkin uskon niin kauan kun niillä tarkoitetaan havaitsijalleen havaintohetkellä tunnistamattomaksi jäänyttä lentävää kohdetta. Kukaan täysipäinen ei usko pienien vihreiden miesten vierailevan täällä veikeillä lentävillä lautasillaan joten jos jos niitä tarkoitettiin, niin sitten meni oikein.- saivareita
"Kosmisen inflaation aikana avaruuden laajeneminen ylitti valonnopeuden jaten seuraavakin kohta menee väärin."
Mutta mikään ei liikkunut avaruuden suhteen. Kyllä c on informaation siirron rajanopeus. Avaruuden itsensä laajenemisnopeudesta suhtis ei kerro mitään. saivareita kirjoitti:
"Kosmisen inflaation aikana avaruuden laajeneminen ylitti valonnopeuden jaten seuraavakin kohta menee väärin."
Mutta mikään ei liikkunut avaruuden suhteen. Kyllä c on informaation siirron rajanopeus. Avaruuden itsensä laajenemisnopeudesta suhtis ei kerro mitään.Joo noinhan se menee.
Tässä muuten hyvä kirjoitus Syksy Räsäseltä ja Kari Enqvistiltä näille trollipeikoille.
http://ojs.tsv.fi/index.php/tt/article/view/41570/10663
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse711690Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872