Olen hyvin lähellä ostaa Olympus c765 -kameran, mutta huomasin juuri että eräässä edullisessa paketissa ei olekaan mukana Li-10B akkua vaan LB-01E, joka ainakin reilusti halvempi ja luultavasti myös huonompi. Mikähän laturi kelpaa LB-01E:n kanssa ja käykö kenties sama tuohon Li-10B:hen? Eli jos hankin jälkeenpäin paremman akun, meneekö myös laturi uusiksi? Li-10C lataa ainakin 10B:n...
Litiumakut ja laturit
4
1238
Vastaukset
- ake
LB-01E:
http://www3.olympus-europa.com/consumer/198_801.htm
LI-10B:
http://www3.olympus-europa.com/consumer/198_800.htm
Nuo näyttää ainakin ulkoisesti niin erilaisilta, että epäilisin voiko paketinmukana tulla tuo LB-01E... Olympuksen mukaan kametaan kuuluu nimenomaan LI-10B...
-ake- Ostaja
Saman panin merkille. Silti haluaisin varmistuksen tähän. Kyselin ko. kaupasta sähköpostilla, mutta eivät ole vastanneet (vielä?). Tekee vaan kivasti lisää hintaa, jos tarjoavat jotain halpaa ja kelvotonta, minkä tilalle on heti ostettava kunnollinen.
Mikä lienee muuten Li-10B:n kapasiteetti? Olen nähnyt netissä puhuttavan joko 800, 850 tai 1090 mAh akusta. Li-12B on tietääkseni 1230 mAh. - toinen omistaja
Ostaja kirjoitti:
Saman panin merkille. Silti haluaisin varmistuksen tähän. Kyselin ko. kaupasta sähköpostilla, mutta eivät ole vastanneet (vielä?). Tekee vaan kivasti lisää hintaa, jos tarjoavat jotain halpaa ja kelvotonta, minkä tilalle on heti ostettava kunnollinen.
Mikä lienee muuten Li-10B:n kapasiteetti? Olen nähnyt netissä puhuttavan joko 800, 850 tai 1090 mAh akusta. Li-12B on tietääkseni 1230 mAh.Kuvan perusteella voin sanoo et toi lb-01e ei kyllä voi mennä ainakaan mun olympukseen. Mulla tuli kameran mukana olympus li-10b 1090mAh. Lisäks oon ostanu vara akun li10b 1300mAh. En kyllä oo näissä mikään asiantuntija..
- Omistaja (ent. Ostaja)
toinen omistaja kirjoitti:
Kuvan perusteella voin sanoo et toi lb-01e ei kyllä voi mennä ainakaan mun olympukseen. Mulla tuli kameran mukana olympus li-10b 1090mAh. Lisäks oon ostanu vara akun li10b 1300mAh. En kyllä oo näissä mikään asiantuntija..
No niin. Ihan oikea Li10b 1090mAh siinä on mukana ja tuli myöskin tuo kamera hankittua. Jostain syystä nettisivulla mainittiin vaan akuksi Lb-01e... Nyt ei muuta kuin virtaa patteriin ja innokkaasti opettelemaan käyttöä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.703821Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j883189Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1012448Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.151669Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m701438- 971311
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä501256- 551073
Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä561040Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11031