Olen hyvin lähellä ostaa Olympus c765 -kameran, mutta huomasin juuri että eräässä edullisessa paketissa ei olekaan mukana Li-10B akkua vaan LB-01E, joka ainakin reilusti halvempi ja luultavasti myös huonompi. Mikähän laturi kelpaa LB-01E:n kanssa ja käykö kenties sama tuohon Li-10B:hen? Eli jos hankin jälkeenpäin paremman akun, meneekö myös laturi uusiksi? Li-10C lataa ainakin 10B:n...
Litiumakut ja laturit
4
1243
Vastaukset
- ake
LB-01E:
http://www3.olympus-europa.com/consumer/198_801.htm
LI-10B:
http://www3.olympus-europa.com/consumer/198_800.htm
Nuo näyttää ainakin ulkoisesti niin erilaisilta, että epäilisin voiko paketinmukana tulla tuo LB-01E... Olympuksen mukaan kametaan kuuluu nimenomaan LI-10B...
-ake- Ostaja
Saman panin merkille. Silti haluaisin varmistuksen tähän. Kyselin ko. kaupasta sähköpostilla, mutta eivät ole vastanneet (vielä?). Tekee vaan kivasti lisää hintaa, jos tarjoavat jotain halpaa ja kelvotonta, minkä tilalle on heti ostettava kunnollinen.
Mikä lienee muuten Li-10B:n kapasiteetti? Olen nähnyt netissä puhuttavan joko 800, 850 tai 1090 mAh akusta. Li-12B on tietääkseni 1230 mAh. - toinen omistaja
Ostaja kirjoitti:
Saman panin merkille. Silti haluaisin varmistuksen tähän. Kyselin ko. kaupasta sähköpostilla, mutta eivät ole vastanneet (vielä?). Tekee vaan kivasti lisää hintaa, jos tarjoavat jotain halpaa ja kelvotonta, minkä tilalle on heti ostettava kunnollinen.
Mikä lienee muuten Li-10B:n kapasiteetti? Olen nähnyt netissä puhuttavan joko 800, 850 tai 1090 mAh akusta. Li-12B on tietääkseni 1230 mAh.Kuvan perusteella voin sanoo et toi lb-01e ei kyllä voi mennä ainakaan mun olympukseen. Mulla tuli kameran mukana olympus li-10b 1090mAh. Lisäks oon ostanu vara akun li10b 1300mAh. En kyllä oo näissä mikään asiantuntija..
- Omistaja (ent. Ostaja)
toinen omistaja kirjoitti:
Kuvan perusteella voin sanoo et toi lb-01e ei kyllä voi mennä ainakaan mun olympukseen. Mulla tuli kameran mukana olympus li-10b 1090mAh. Lisäks oon ostanu vara akun li10b 1300mAh. En kyllä oo näissä mikään asiantuntija..
No niin. Ihan oikea Li10b 1090mAh siinä on mukana ja tuli myöskin tuo kamera hankittua. Jostain syystä nettisivulla mainittiin vaan akuksi Lb-01e... Nyt ei muuta kuin virtaa patteriin ja innokkaasti opettelemaan käyttöä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2293769S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi43208Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos622324Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt411753Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi651633- 1051387
Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti221265Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva101226Rakastan sitä
kun uppoat selittämään jotain. Etsit oikeaa tapaa sanoa jotain, jonka olet jo etukäteen miettinyt, sekoat vähän sanoissa511094LIEKSA - LUOVUIN JUORUILUSTA NÄIN SIINÄ KÄVI, KARU TOTUUS ÄÄNESTÄJÄN KOVA KOHTALO
Uusi vuosi ei olisi kukaan voinut ennustaa, maastamuuttoa ennustin, ei kuitenkaan massit riittäneet, jouduin tulemaan K661057