Minkälaisia perheitä/pariskuntia täällä liikkuu?

mustatäplätokko

Ajattelin ajankuluksi kysellä minkälaisia perheitä/pariskuntia palstalla on? Miten yhteiselämä sujuu jne. ? Tässä on aika tovi vierähtänyt, etten olen pahemmin horoskooppeihin/astrologiaan perehtynyt, mutta nyt kun tänne palstalle eksyin niin ajattelin hieman virkistää muistiani.

Itse olen kalat, nousu vesimies (kuu neitsyt) ja mieheni neitsyt nousu skorpioni (kuu leijona), eli ollaan aika kirjava kokonaisuus. Mutta voin sanoa, että kaikista suhteistani tämä on ollut ylivoimaisesti paras (ja myös pisin), ja jos nyt hyvin käy niin hamaan hautaan yhdessä mennään.
Parasta suhteessa lienee se, etten ole se tyypillinen kalat, vaan vesimies puskee aika voimalla esiin ja sen lisäksi mies ei ole neitsyttä nähnytkään :D silti parisuhteen tasolla vallitsee harmonia ja olen onnellinen suhteessa.
Ikävintä lienee oma "sekavuuteni", siis aina vähintää kymmenen rautaa tulessa ja nalkutan suhteellisen paljon, sillä mies on saamaton/laiska ts. mukavuudenhaluinen (: lisäksi mies on hamstraaja (ei liene hirveän neitsytmäistä) ja minulla taas pakkomielle järjestykseen.

Kuulostaa hirveän ristiriitaiselta, mutta ehkäpä se on vain vastakohtien täydentymistä.

Olisi mukava kuulla muista merkkiyhdistelmistä, kenties lapsien merkkien vaikutuksesta elämään.

2

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ingamaria

      Minä vaaka ja mies skorpioni. Toimii kyllä vaikka emme olekkaan horoskooppien mukaan toimiva pari.Pahimmat epäkohdat ehkä kun minä olen siisti ja järjestelmällinen ja mies sotkuinen ja hamstraa kaikkea roipetta. Toinen vika ehkä se että itse tykkään puhua ja keskustella syvällisiä, skorppioni ei. Ei päästä ajatustensa tasolle. Ja sitten kun skorpioni on niin julma ja itsekäs ajoittain.. Se on niin raastavaa. Muuten valtakunnassa kaikki hyvin.

    • kandipaatti

      Sinun syntymähetkesi (tai ekstrapolaationa hetki, jolloin vanhempasi harrastivat seksiä) EI.MÄÄRITÄ.LUONNETTASI.TAI.KOHTALOASI.

      On tuhansia ja taas tuhansia tutkimuksia, joiden perusteella tiedämme, että ihmisen persoonallisuuspiirteet, sosiaalisuuden aste, erilaiset lahjakkuudet, väkivaltaisuus tai empatia ja moni muukin elämänkaarta määrittävä asia ovat genetiikan sekä kasvatuksen ja muiden vastaavien ympäristötekijöiden yhteisvaikutusta. Usko siihen, että syntymähetki olisi tässä mikään tekijä on naivia ja tietämätöntä junttiutta. Ja entäpä sitten keisarileikkauksella syntyneet? Heidän *oikea tähtiin kirjoitettu* syntymäaikansahan olisikin voinut olla ihan muuna päivänä! Eikä vauvan persoonallisuus muokkaudu sillä sekunnilla, kun hän syntyy, vaan sitä ennen ja sen jälkeen.

      Horoskoopin syyttäminen käytöksestä on vastuunpakoilua. Yhtä hyvin voisit syyttää naapurin koiraa tai kuun asentoa. Syy, miksi vähän yksinkertaiset ihmiset vielä uskovat näihin on se, että jokaista merkkiä kuvaamaan on 93827493856 eri luonteenpiirrelistaa, ja jokainen halukas kyllä löytää jostakin niistä itsensä "just tollanen mä oon" koska aivan kuten esim. meedioiden harrastamalla cold reading-huijaustekniikassa ihminen jättää valikoivasti huomiotta asiat, jotka eivät sovi ja innostuvat suhteettomasti niistä muutamasta, jotka sattuvat sopimaan. Testaa vaikka. Lue itsellesi todella kaukaisen horoskooppimerkin luonteenpiirrelistauksia - varmasti löydät niistä itsesikin.

      Eletään vuotta 2014. Ihminen on käynyt kuussa, geeniteknologia on keksitty ja muutakin hauskaa vastaavaa on saatu aikaiseksi hylkäämällä taikausko. Jos homma olisi horoskooppiväestä kiinni, uskoisimme edelleen että maapallo on lettu ja asuisimme ojissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      664
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe