Lukasimpa tuon uusimman tm-lehden ja kas kummaa siinä oli juttua uudesta Nissanin X-trailista!Alkaa näköjään tuo muovi yleistyä joka autossa kun nissanin takaovet on muovia.Ymmärrän sen että halutaan auton massaa alas ja pienennettyä päästöjä mutta miten kovalla pakkasella kun lyöt oven kiinni niin mureneeko koko takaovi pirstaleiksi?muutenki oli nuo uudistetut moottorit liian alimitoitettuja tohon autoon kun vain 1.6 dci pannulla saa?
Nissan X-trail
andy5
2
160
Vastaukset
- mbman
Onhan niitä muoviovia ollut -90 luvulta lähtien ainakin jenkkiautoissa, eikä nu näy murenevan. Eikä ruostuvan.
- autonero
Nissani on niin köyhän väen apuajoneuvo, että ihan sama onko se muovia, pahvia vai lastulevyä. Lasikuitu ei ole mitenkään huono materiaali autoon, mutta ei pelkkä lasikuitu tee autosta hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161181- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4868