Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Voisitko seurustella 20-vuotiaan pojan kanssa?

´´´´´´

Kerro ikäs.

13

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17v

      En, koska oon itekki poika.

      • Hyi vitun

        hetero. et sä tienny et nykyään pitää olla homo, tai ainakin esittää homoo, tai muuten sua syrjitään!


    • 3+2

      Voisin ja 17. :)

    • mintsuuu

      Oon ite 17 ja seurustelen 37 vuotiaan kanssa joten 20 vuotias menee ihan helposti.

      • Just joo...

        Hyvä provo tai vaihtoehtosesti oot sairas :D


      • bansku♥

        Oon ite 17 ja seurustelen 37 vuotiaan kanssa joten 20 vuotias menee ihan helposti. 
        ^^ hyi saatana mikä piri huora...oon 17 ja mun äitiki on nuorempi ku sun sugar daddy...saat koht HIV:n
        Just saying girl


    • typyy

      16v ja 19 vuotias menis ainakin vielä mut riippuu tietenki jätkästä että ehkä jossain tapauksessa voisin.

    • jooh

      mikseei, oon iha kohta 18

      • ★★★★★★

        Voisin, koska oon koht täysikänen ja tykkään sekä haluan että jätkä on mua vanhempi :)


      • -99 tyttö :)
        ★★★★★★ kirjoitti:

        Voisin, koska oon koht täysikänen ja tykkään sekä haluan että jätkä on mua vanhempi :)

        15 ja voisin :)


      • joku tyttö vaa...
        -99 tyttö :) kirjoitti:

        15 ja voisin :)

        Oon koht 13 nii en ehkä välttämättä riippuen tyypist, koska jos se ois semmone pedo nii en tod


      • Kuule.
        joku tyttö vaa... kirjoitti:

        Oon koht 13 nii en ehkä välttämättä riippuen tyypist, koska jos se ois semmone pedo nii en tod

        Keskity vaan oman ikäsiin jätkiin :D Sit ku oot 20 niin voit ottaa 27v ukon.


    • Hevarityty-94

      joo voisin :D
      koska täytän ittekki koht 20 :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe