Vain todellinen luuseri tulee tälle palstalle?

Psykologian guru

Ei todellakaan ole seksuaalisesti itsensä kanssa sinut olevien paikka joku Suomi24 jutella seksistä. Kyllä tänne tulee kaikki ne epävarmat joita oma seksuaalisuus askarruttaa - esim munansa koko. Toki sitten vittuilijoitakin, jotka provosoiduttuaan tyhmyydestä kiusaavat ja tiputtelevat näitä itsestään epävarmoja persemittaajia maan pinnalle haluten realismia kunnioitettavan. Ymmärrän kyllä, että kun ei oikein menesty parinhakumarkkinoilla, niin sitä yrittää kaikkensa ja mittakin saattaa sujahtaa vaikka onkaloihin.
Siis tämä k18 -palstahan ei näy missään julkisella seinällä, josta voi lukea ja vastata, vaan kyllä tänne pitää itse hakeutua ihan muusta syystä kuin hetken päähänpitosta. Tätä palstaa ei ole moni löytänyt.

14

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Todistitkin väitteesi jo otsikossa...:D

      Seksi kiinnostaa ja kaikki sen alla olevat otsikot. Ja koko kiinnostaa hyvin monia, sinuakin.
      Miksi muuten sinä kirjoittelet tälle palstalle? Ja miten yleensä eksyit tänne?

      Minä kirjoittelen siksi, kun se on minusta mukava harrastus ja tämä on sellaista vuorovaikutteista hauskaa.

      Mitään tekemistä parisuhteella tai sen olemattomuudella ei ole tämän palstan käyttäjillä. Minä olen pitkäaikaisessa parisuhteessa ja varmaan on palstalijoista moni muukin. Sinkkujakin löytyy ja porukkaa seinähulluista selväpäisiin.

      Etupäässä täältä jengi hakee päivän naurut, mutta muutamat ottavat kovin tosissaan palstan aiheen...

      • homo on homo

        poikamiesrunkkareita ja homoja 99.99% tämn palstan tolvanoista - sinäkin homo!


      • homo on homo kirjoitti:

        poikamiesrunkkareita ja homoja 99.99% tämn palstan tolvanoista - sinäkin homo!

        Väitätkö sinä kuuluvasi 0,01%:n ryhmään muut?


    • H-X ehti kuitata tuosta otsikosta.

      Tervetuloa palstalle Psykologian guru!

      • hehhhehheeee:)

        Katohan. Häxyn mielikuvitteellinen homo(-ope) kaverikin on regannut.
        Etkö meinaa kesälomalla muuta tehdä kun mielisairaan homon kanssa aukoa turpaasi? Mitäs jos tulisitte yhdessä, niin katsotaan auotteko vielä hampaattomampaa turpaa sen jälkeen?


      • hehhhehheeee:) kirjoitti:

        Katohan. Häxyn mielikuvitteellinen homo(-ope) kaverikin on regannut.
        Etkö meinaa kesälomalla muuta tehdä kun mielisairaan homon kanssa aukoa turpaasi? Mitäs jos tulisitte yhdessä, niin katsotaan auotteko vielä hampaattomampaa turpaa sen jälkeen?

        Keskustelemme pelkästään tällä palstalla. Täällä otat turpiisi pelkästään sanallisesti.


      • hehhhehheeee:)
        d_ram kirjoitti:

        Keskustelemme pelkästään tällä palstalla. Täällä otat turpiisi pelkästään sanallisesti.

        Täällä ei kukaan muu ota turpiin kuin sinä häxä homo-open olemuksessa ja muutenkin...Et vain ressukka tajua sitä..Mitä jos menisitte homot juttelemaan omille palstoillenne alkoholistijuttujanne?


      • hehhhehheeee:) kirjoitti:

        Täällä ei kukaan muu ota turpiin kuin sinä häxä homo-open olemuksessa ja muutenkin...Et vain ressukka tajua sitä..Mitä jos menisitte homot juttelemaan omille palstoillenne alkoholistijuttujanne?

        Tuo oli hyvin sanottu. Mitähän se tarkoitti ;)


      • Sairaalakoulun ope
        h-x kirjoitti:

        Tuo oli hyvin sanottu. Mitähän se tarkoitti ;)

        Aspergerin oireisiin kuuluu tuo, ettei ymmärrä selvästi ilmaistuja asioita, koska kiinnittää liikaa huomiota vain vaikkapa pieniin virheisiin lauserakenteessa ka siksi kokonaisuus ei hahmotu.


      • hehhhehheeee:) kirjoitti:

        Täällä ei kukaan muu ota turpiin kuin sinä häxä homo-open olemuksessa ja muutenkin...Et vain ressukka tajua sitä..Mitä jos menisitte homot juttelemaan omille palstoillenne alkoholistijuttujanne?

        Ei kukaan keskustelupalstoille väkisin raahattuna tule. Jotakin se siis kaikille meille täällä kirjoittaville antaa. Minua on vain aina ihmetyttänyt mitä riemua saa räyhäävä ihminen jatkaessaan huutelua nimettömänä keskustelupalstalla. Ehkäpä se on ominta itseä mitä ei saa arkielämässä toteuttaa.


    • Upeeta

      Jees onko Asus tullut takaisin pistämään palstan ojennukseen.
      Alettava seuraamaan tiiviimmin kuinka h-x pärjää Asuksen höykytyksessä. :D

      • Minuakin se pikkuisen jännittää...:D

        Asko osaa höykyyttää... ja hauskaa, että on palannut.


      • Yksinpuhelua
        h-x kirjoitti:

        Minuakin se pikkuisen jännittää...:D

        Asko osaa höykyyttää... ja hauskaa, että on palannut.

        Upeeta kirjoittaa homon äxän iipeestä.


    • h-x.

      Älä sinä pikkumunainen uhoa siinä. Olet vain kateellinen minun nenäkkäille kommenteilleni ja isolle pililleni. Mami mittasi sen taas äsken ja pituutta on tullut yön aikana kolme senttiä lisää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe