...jees eli kohtahan se isänpäivä sieltä tulee, ja pitäis jotain keksiä. elikkä mulla kaksi lasta 4.v ja 1.v. antakaahan ideoita mitä kehitellään isukille? Kiitos jo etukäteen!!!!
ideoita
5
2704
Vastaukset
- lapsi
kun olin itse lapsi, tein koulussa alaluokilla isälle avaimenperän.
onnistuu esim vahvemmasta langasta (siis esim PAKSUA villalankaa), tmv taipuisasta kuten matonkuteet.
kun langat on eriväriset lopputulos on hienompi.
eli aloitetaan:
laita narut ristikkäin (X) , sanotaan vaikka keltainen ja musta naru, siten että ne ovat juuri keskeltä X-muodossa. aloita tekemään solmuja aina solmun yli,ensin keltaisilla, sitten mustilla, keltaisilla, mustilla...paras tulos tulee jos teet solmut aina samoin päin, esim oikealts tuleva lanka ns. kiertää vasemmalta tulevan..
näin isälle saadaan kiva muisto, jota voi pitää aina mukana avainten kanssa... - tarja
tässä linkki
http://www.kotiaidit.net/puuhanurkka/isanpaivakortti.htm- äippä
..selailin kanssa noita sivuja ja löysin sen solmio jutun(kiitos kumminkin) mun mielestä tosi hauska kortti..ei muuta kun kortin teko puuhiin
- heidi-91
No jaa isäinpaiväx no ehdottaisin että leipoisit hyvän kääretortun ja sitte vaikka joku suklaalevy ja kortti:d *heh* en keksi parempaa...:d
- mä vaan
teette kaikkea kivaa yhdessä koko perhe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2154823- 1892663
- 671552
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?971241- 1281203
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91182Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss491169Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1091164- 731123
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1451123