minun piti tehä desuun alec loightwood cossi
http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20130922174416/chronikenderschattenjaeger/de/images/3/3f/Alec1.png
mutta nuo riimut tuottavat ongelmaa ( kädessä olevat merkit) enkä saa niitä välttämättä tehtyä antakaa ideoita miten voisin tehdä nuo ``tatuoinnit´´ tai helppoja ja nopeita cossi ideoita ja halpoja
mutt desussa nähdään! luv ya
COSPLAY HÄTÄ!
2
171
Vastaukset
- Cosplay is pain
sitte vielä että voisitte ehdotella paremmin cossei oon lyhyt, brune( korviin asti pitkät) ja poika joten mies cossei!!
ja desussa saa tulla vapaasti moikkaan oon myös neko ainakin sunnuntaina ja kaikkina päivinä kannan hug me kylttiä ( valkonen tausta ja sateenkaarel kirjotettu *w*) ei en ole homo....... btw oon sinkku! ;) - Hmm miten ois
Piirrä jollain tussilla? Tai maalaa akryyli tms maaleilla?Mut kokeile ensin johonki huomaamattomaan kohtaan ja kokeile kuivumisen jälkeen poistaa ettei sit käykkään niin että teet kaikki merkit ja sit kun ne pitäis saada pois niin "oho ei tää lähde pesemällä xD"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2302989
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1232140Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171709Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141665Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2921520Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471267- 481200
- 1061042
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan58974- 91962