Ostin plantagenista tuommoisen tuijan stolwijk merkkisen. Unohdin kysyä hoito-ohjetta. Netistä kun googlettaa saa vaikka kuinka paljon ulkolaisia ohjeita. Yhdessäkin sanottiin että aurinkoon ? eikös tuijat viihdy varjoisassakin paikassa, itse laitoin juurikin varjoisaan paikkaan. Ostin sen ruukussa valmiina. JOs joku tietää kertoa juuri tästä lajista, kiitän etukäteen. Niin ja kuinka korkeaksi mahtaa kasvaa?
Thuja stolwijk
Stiinalle
2
92
Vastaukset
- poltinkarva
Yandex Google-kääntäjä yhdistelmällä sain selville kyseinen tuija on kymmenvuotiaana noin metrin mittainen. Kyseinen tuija kasvaa varmaan ruukussa, mutta noin yleisesti tuija viihtyy tuoreessa maaperässä. Aurinkokaan ei tee pahaa, vaan ei paahdetta. Puolivarjoinen paikka ehkä paras.
- 2033
ei ne ainakaan ruukussa talven yli ulkona kestä...autotalliin vaan talvehtimaan mikäli ruukussa sitä aikoo kasvatella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442988Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232884- 462703
- 562568
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582468Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482460On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532231Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782138- 692038
- 452032