Ostin plantagenista tuommoisen tuijan stolwijk merkkisen. Unohdin kysyä hoito-ohjetta. Netistä kun googlettaa saa vaikka kuinka paljon ulkolaisia ohjeita. Yhdessäkin sanottiin että aurinkoon ? eikös tuijat viihdy varjoisassakin paikassa, itse laitoin juurikin varjoisaan paikkaan. Ostin sen ruukussa valmiina. JOs joku tietää kertoa juuri tästä lajista, kiitän etukäteen. Niin ja kuinka korkeaksi mahtaa kasvaa?
Thuja stolwijk
Stiinalle
2
87
Vastaukset
- poltinkarva
Yandex Google-kääntäjä yhdistelmällä sain selville kyseinen tuija on kymmenvuotiaana noin metrin mittainen. Kyseinen tuija kasvaa varmaan ruukussa, mutta noin yleisesti tuija viihtyy tuoreessa maaperässä. Aurinkokaan ei tee pahaa, vaan ei paahdetta. Puolivarjoinen paikka ehkä paras.
- 2033
ei ne ainakaan ruukussa talven yli ulkona kestä...autotalliin vaan talvehtimaan mikäli ruukussa sitä aikoo kasvatella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298