Ostin plantagenista tuommoisen tuijan stolwijk merkkisen. Unohdin kysyä hoito-ohjetta. Netistä kun googlettaa saa vaikka kuinka paljon ulkolaisia ohjeita. Yhdessäkin sanottiin että aurinkoon ? eikös tuijat viihdy varjoisassakin paikassa, itse laitoin juurikin varjoisaan paikkaan. Ostin sen ruukussa valmiina. JOs joku tietää kertoa juuri tästä lajista, kiitän etukäteen. Niin ja kuinka korkeaksi mahtaa kasvaa?
Thuja stolwijk
Stiinalle
2
86
Vastaukset
- poltinkarva
Yandex Google-kääntäjä yhdistelmällä sain selville kyseinen tuija on kymmenvuotiaana noin metrin mittainen. Kyseinen tuija kasvaa varmaan ruukussa, mutta noin yleisesti tuija viihtyy tuoreessa maaperässä. Aurinkokaan ei tee pahaa, vaan ei paahdetta. Puolivarjoinen paikka ehkä paras.
- 2033
ei ne ainakaan ruukussa talven yli ulkona kestä...autotalliin vaan talvehtimaan mikäli ruukussa sitä aikoo kasvatella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1073654
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232892Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122451- 431925
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411565- 321547
- 281360
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201336- 951191