Sairasloman alussa ilmoitin työkkäriin, että olen toukokuun loppuun asti sairaslomalla. Pitääkö nyt tehdä vielä ilmoitus, että sairasloma loppui ja olen taas työnhakija? Jos pitää, niin miten ilmoitus tehdään, puhelimitse vai voiko lähettää sähköpostia virkailijalle, jonka kanssa olen asioinut. Netissä ei mielstäni ollut kohtaa, jossa olisi voinut ilmoittaa.
Pitääkö ilmoittaa työkkäriin sairasloman loppuminen?
5
231
Vastaukset
- työtöm
Puhelimella heti maanantaina käy varmaan myös työlinjalle jos eivät vastaa sitten kelaan hakemus.
- .26.
Siis katkaisitko TE:ssä työnhaun voimassaolon kun sait sairaslomaa?
- Ei niin rehellinen
Olitpa rehellinen. Itse en ole ilmoitellut työttömänä sairaspäiviäni TE:n
Kun sieltä muutenkaan ei töitä tarjota,ei kait ne just tarjoaisi, kun jonkun viikon sairastaa.
- Miarella
Jos on pidempi sairasloma esim. 3 viikkoa, kannattaa ilmoittaa. Siltä ajalta saa saman summan kun ansiosidonnainen, mutta 500 päivät eivät kulu. Kelasta saa sairauspäivärahaa ja myös liitosta saa raha niiltä päiviltä, joita Kela ei korvaa. Paperihommia teettää ja korvaukset viivästyy, mutta ehkä silti kannattaa ilmoittaa.
Puhelimella ei kannata yrittää te-toimistoon, siellä ei ehditä nyt vastaamaan.
Laitoin sähköpostia virkailijalle, että sairasloma loppui ja vielä sittenkin netin kautta (muuta työnhakuasi/muu syy). toivottavasti meni viesti perille. - 2122
mitä haittaa vaikka vähän rahat viipyisikin... siellähän ne on kuin pankissa.... kukaan niin kädestä suuhun elä jottei muutaman vkon odottelua kärsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941783
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3591196Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181188- 961058
- 63848
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36821Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6774Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.141723- 46716
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690