Sairasloman alussa ilmoitin työkkäriin, että olen toukokuun loppuun asti sairaslomalla. Pitääkö nyt tehdä vielä ilmoitus, että sairasloma loppui ja olen taas työnhakija? Jos pitää, niin miten ilmoitus tehdään, puhelimitse vai voiko lähettää sähköpostia virkailijalle, jonka kanssa olen asioinut. Netissä ei mielstäni ollut kohtaa, jossa olisi voinut ilmoittaa.
Pitääkö ilmoittaa työkkäriin sairasloman loppuminen?
5
235
Vastaukset
- työtöm
Puhelimella heti maanantaina käy varmaan myös työlinjalle jos eivät vastaa sitten kelaan hakemus.
- .26.
Siis katkaisitko TE:ssä työnhaun voimassaolon kun sait sairaslomaa?
- Ei niin rehellinen
Olitpa rehellinen. Itse en ole ilmoitellut työttömänä sairaspäiviäni TE:n
Kun sieltä muutenkaan ei töitä tarjota,ei kait ne just tarjoaisi, kun jonkun viikon sairastaa.
- Miarella
Jos on pidempi sairasloma esim. 3 viikkoa, kannattaa ilmoittaa. Siltä ajalta saa saman summan kun ansiosidonnainen, mutta 500 päivät eivät kulu. Kelasta saa sairauspäivärahaa ja myös liitosta saa raha niiltä päiviltä, joita Kela ei korvaa. Paperihommia teettää ja korvaukset viivästyy, mutta ehkä silti kannattaa ilmoittaa.
Puhelimella ei kannata yrittää te-toimistoon, siellä ei ehditä nyt vastaamaan.
Laitoin sähköpostia virkailijalle, että sairasloma loppui ja vielä sittenkin netin kautta (muuta työnhakuasi/muu syy). toivottavasti meni viesti perille. - 2122
mitä haittaa vaikka vähän rahat viipyisikin... siellähän ne on kuin pankissa.... kukaan niin kädestä suuhun elä jottei muutaman vkon odottelua kärsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864426Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173612Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402987Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102794En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392143Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1171332