Ladistien nokkapokka

komukainen

3

168

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lörssen

Katsotuani huomasin seuraavaa. Ladan eteen oli taas jämähtänyt länsiraato. Ladailija pyysi ystävällisesti räppänistiä painua v..uun edestä maleksimasta. Räppänisti otti pultit ( niinkuin aina ) ja rupesi heilumaan nyrkein. Ladistit katsoivat ensin touhua kiltisti mutta sitten kun räppänisti alkoi potkia laatuautoa oli pakko ottaa nyrkit esille ja se olikin sitten räppänistien menoa ... olivat siis vain vastaanottavana osapuolena ja kompuroivat enimmäkseen siellä lätäkön pohjalla. Lopulta länsiräppänistien viha muuttui peloksi ja todettiin ettei ladaan jäänyt mitään jälkiä raivoisan putkimisen jälkeen ( vahvaa tekoa ). Tällaiset länsiräppänistien hyökkäykset ovat yleisia jatkuvan omaan "autoon" pettymisen vuoksi ... näihin vihanpurkauksiin on vaikea tottua mutta niiden kanssa pitää vain yrittää elää niin kauan kun länsikoslia teillä liikkuu (toivottavasti ei kauan).

• ladamiäs

Luultavasti koko ladistiporukka oli umpihumalassa. Eihän kukaan Ladalla kehtaa selvin päin ajaa.

• Rovasti

tuon kirjoitat aina vaikka mersua kehus ladamiäs

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      202
      2122
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      159
      1429
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1071
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      917
    5. 58
      908
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      831
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      823
    8. 93
      777
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      697
    10. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      109
      687
    Aihe