en vain tajua

13v epätietoinen

Hei, olen siis 13 v tyttö, ja mulla on sellainen pieni, ajatuksiaherättävä ongelma.

Jo pienestä pitäen mulla on välillä ollut sellaisia n. Minuutin tai pari kestäviä "kohtauksia". Niiden aikana tulee yhtäkkisesti sellainen olo, että ei, ei, ei, ei mä oon tehny kaiken väärin mä oon ihan hirvee, mua kaduttaa, mitämä nyt teen, mähaluun vaan kotiin ja nukkumaan. Tällöin tulee myös useasti sellaista pientä pahoinvointia ja hieman kummallista tunnetta päähän. Tämä ei nyt ole kyse mistään sellaisesta, että tulee vain miettineeksi jotain joka esim. Kaduttaa. Enempi se tuntuu siltä että joku naksauttaa valokatkasijan pois päältä sun pään sisällä. Tää on ihan hirveen vaikeeta selittää, en tälläkään kerralla onnistunut siinä kovin hyvin. Joskus pienenä yritin äidille siitä kertoa ja selittää, mutta se vain on niin vaikeeta ja sillon mua pidettiin vaan pienenä kersana joka sepittää jottain kummallisia. Nyt oon luovuttanu sen suhteen jo, koska suoraan sanoen sitä ei vain pysty selittämään.
Niitten aikana olo on tosiaan hyvin epätodellinen, kaikki tekeminen keskeytyy aina, myös puhuminen ja jos on jossain muualla kun kotona niin tekee vaan mieli kotiin takasin.

Voiko tämä olla vaan jotain pikkusia aivon sähköhäiriöitä vai sepitänkö mä vaan omiani?
En usko että kukaan tätä tajuaa, mutta jos pikkasenkin tunnet että sulla on samallaisia, pliiis laita kommaa ja muuta. Oon kyllästyny siihen et mulle nauretaan jne. Ku selitän siitä. Sentakii en paljoo enää puhu asiasta... minulla ei masennusta kyllä yhtään ole, mutta jos se on jotenkin piilossa, voiko se aiheuttaa tällaisia?

ja vielä, jos aivoissa olisi joku pieni sähköhäiriö joka aiheuttaa tollasia kohtauksia, näkyykö se eeg-tutkimuksissa vaikkei kohtausta tutkimuksen aikana olisikaan?

Nyt olen siis 13 vuotta ja ensimmäisen kerran ku muistan että minulla oli tällainen, olin 4-5 vuotias. Se ei unohdu koskaan.

3

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittaja1

      Vielä lisäksi tuohon, että tunnetta voisi selittää lisää myös vielä todella suurella ahdistuksella, ja joskus minulla tulee sen aikana mieleen jotain, esim. Viime kerralla tuli yksi kauan sitten nähty uni, mutta tämän jälkeen niitä asioita ei vaan... suoraan sanoen muista.
      en tiedä epilepsiasta yhtään mitään oikeastaan, periaatteen vaan. Eräästä muusta syystä (yhtä suurempaa kohtausta epäillään) minulla epäillään epilepsiaa. Lähipäivinä on eeg-testit, mutta pelottaa, että jos oikeasti minulla epilepsia olisikin muttei tutkimuksissa näkysi.
      nojaa, katsotaan.

    • aitova

      Sinä oot 13v.ootko saanut kaikki rokotusohjelman rokotteet?jos näin oot saanu kymmeniä rokotteita,jotka sisältää aivoillle myrkyllisiä aineita mm..alumiinia elohopeaa.formaldehydia,polysorbaatti 80 ym..ym.
      Nämä aineet on sitä vaarallisempia ,mitä huonompi on sinun antioksidanttipuolustus ja nykyajan roskaruuassa ei juuri ole luonnollisia antioksidantteja,,

    • aloittaja1

      Tietysti olen kaikki rokotusohjelman rokotteet saanut, mukaanlukien HPV-rokotteen.
      Enpä tiennytkään, että rokotteet tuollaiska aineitä sisältävät! :o

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe