Eli auto hälyttää tuollaista vikaa. Sytytystulpat ja niiden letkut vaihdettu koska 2 letkun pää oli niin pahasti hapettunut että ei meinannut pysyä kiinni. Tulppien ja letkujen vaihdon jälkeenkin samaa ongelmaa. Auto alkaa välillä nykimään kaasua painettaissa ja ESP ja moottorihäiriövalot syttyvät. Öljytkin juuri vaihdettu. Eli mistä vika voi johtua? itse epäilen että 2 puola jumittaa
2 sylinterin palamishäiriö(oikosulku)
10
3289
Vastaukset
- opel on pop
Vaihda se ITÄp@ska Opeliin, niin voit ajella huolettomia kilometrejä paljon mukavammin!
- Puolaa vaihtanut
Kun tietäis mikä malli! Onko siinä nyt kaksi puolaa vai jokaisen sytytystulpan päällä oma puola? Jos sytytys jossakin sylinterissä jää väliin niin katti tykkää kyttyrää kun palamaton polttoaineseos saattaa syttyä vasta siellä.
- Puolaa vaihtanut
Niin tai näin, Motonetissa varapuola kustantaa muutaman kympin ja sillä voi kokeilla. Suosittelen hommaamaan OBD-lukijan ja ilmaisen ohjelman, vaikka Torque. Kiinasta ihan toimiva bluetooth-OBD-palikka tulee postikuluineen n. kuudella eurolla. Auton pitää olla tältä vuosituhannelta (OBD2). Tuollainen luultavasti kertoo suoraan vian ja sillä voi myös resetoida hälytykset. Vikakoodien luku korjaamolla kustantaa min. 40 euroa...
- Poland
Puolavika.
- kerralla selvä
vaikka tuo puolan palaminen on vag koneiden tyyppivika,epäilen ettei ole puolissa vikaa,paskatista meni 100th,km,n tietämissä kolme puolaa peräjälkeen ja joka kerta peli oli kerralla selvä,kävi kolmella pytyllä välittömästi kun puola paloi.puola yleensä kun hajoo niin se laakista pimee
- Poloisen puolat
kerralla selvä kirjoitti:
vaikka tuo puolan palaminen on vag koneiden tyyppivika,epäilen ettei ole puolissa vikaa,paskatista meni 100th,km,n tietämissä kolme puolaa peräjälkeen ja joka kerta peli oli kerralla selvä,kävi kolmella pytyllä välittömästi kun puola paloi.puola yleensä kun hajoo niin se laakista pimee
Ihan sama ongelma vanhemmassa Polossa. 70...100 tkm välillä menee ensin yksi, sitten toinen puola jne. Oikea typpivika.
Parasta vaihtaa kerralla kaikki. "Puolahattu" -nimellä maksoivat laadukkaammat Berut n. 43 euroa /kpl Motonetissä. Sytytyksensä menettäneen sylinterin tunnistaa hätätilassa jopa ns. "sormituntumalla" pakosarjasta (kylmä mottori, sitten käyttää vain muutaman sekunnin) ja vaihto ei ollut kummoinen homma ainakaan Polossa. Piti vaan sada kaivettua ylos kolostaan, ei ne tiukasti kiinni olleet.
- asdf234asdf234
Tänään laitoin 23 vuotta vanhan daihatsun paalutettavaksi, joka päivä ajettu, ruostesuojattu (muuten olisi mennyt paaluun jo aikaisemmin tietysti). Pieneksi vinkiksi köhköh... jos sitä kestävyyttä haluaa autolta niin osta japanin maaperällä valmistettu, älä koskaan mitään euroopassa tai jenkeissä valmistettua nykypaskaa joka on tarkoitettu hajoamaan. Eurojapskitkin kyllä paskoja kun käyttää saksalaisia/ranskalaisia osia. Nonin saarna loppu...
Toi puola vika on tahallaan rakennettu ns 'planned obsolence' vika. Eli vika on rakennettu tahallaan. Koska miksi myydä vain yksi auto kun voi myydä kaksi, toisen varaosina. Ok, volkkari on aina ollut paska, vaihteistostaan kuuluisa, vitosvaihde menee seuraavaksi.- vikakoodi universal nsa
Tähähän tiijetään. Volokkari on Hitlerin kosto ihmiskunnalle.
Vaan kun Nissan ruostui pahasti. Oliko Se Tojon vai Hirohiton kosto?
Entäs uuden karheen Pösön hajoavat alustaosat, nestevuodot ja kytkinvaijeri. Moulin Rougen tanssityttöjen kosto?
- Ihanaaaaaaa
Voi vi`tut teidän juttuja ei päätä ei häntää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503851
- 573552
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1882888- 1022716
- 432553
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212550- 232508
- 402421
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192066- 282001