Topimax estolääkkeenä

Toiveikkuus

Hei,
Millaisia mg-määriä olette käyttäneet Topimaxia estolääkkeenä?
Ja mihin aikaan vuorokaudesta?
Minulla nyt kokeilussa 2 * 15 mg aamuin ja illoin.

7

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivoa on

Topiramat 25 mg iltaisin. Ajankohdalla ei sinänsä väliä, mutta valitsin sen illaksi aikanaan siksi, että jos olisi väsyttänyt tai huimannut niin siitä ei olisi aiheutunut haittaa. Sellaisia oireita ei kuitenkaan tullut, mutta tapa jäi. Ja nyt kun teen vuorotyötä niin ajankohta on ihan sama kun jollakin viikolla se kuitenkin osuu keskelle työvuoroa.

• rt 471

Minulle määrättiin migreenin estolääkkeeksi 25mg 1 tab. iltaisin viikon ajan sitten nostettiin aina i tab.lisää,olisi voinut lisätä 5 tab. mutta 3 tb. jälkeen jäi päänsärky päälle koko ajan ,siis sängyssä meni sit päivät,,soitto lääkärille,pyysi lopettamaan,,että ei sit sinulle sopinut,,joillekin saattaa auttaa,mutta minä olen sellainen tapaus,,olen kaikki estolääkkeet läpi käynyt,eikä mikään ole auttanut,,ainoa millä sängynpohjasta ylös pääsen on triptaanit,eli täsmälääkkeet..toivottavasti sinä saat avun tästä lääkkeestä,,sehän kuuluu epilepsia lääkkeisiin..

• Toivoa on

Mulla loppui migreenit saman tien kun Topiramat aloitettiin. Toimii uskomattoman hyvin, mutta tällä on myös kääntöpuolensa. Vie näläntunteen ja ruokahalut totaalisesti. Onneksi ei kuitenkaan kaikilla, ja toivon ettet sinä kuulu tähän joukkoon. Senkin kanssa oppii kyllä elämään, silloin vaan syöminen täytyy muistaa "keinotekoisesti" kellon avulla kun ei nälkä ole kertomassa milloin pitää syödä.

• Lähtee ylipaino

Topimax on hyvä laihdutuslääke, huomasin kun käytin sitä vuosia sitten.

• nainen40vee

Mä alotin topimaxin muutama viikko sitte. Aluks tuli outoja olotiloja, mutta nyt on jo normalisoitunu. Oon huomannu kans, että ruokahalut on vähä menny ja kaikki tahtoo maistua 'samariiniltä'. Odotan läskien lähtemistä :D

• nanni1

ompa teillä pienet annokset? itellä ollu topimax/topiramat jo 4 vuotta ja 100mg päivässä eli 2x 50 mg. Mutta toimii kyllä ihan älyttömän hyvin, aikaisemmin oon kokeillu beetasalpaajat ym. estoon mutta ei oo auttanu lähellekkään näin hyvin.

• 5+18

Mulla on samalla migreeniin ja hortoniin. 2x 50mg. Pitänyt kaikki päänsäryt poissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      146
      2479
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      96
      994
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      871
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      60
      733
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      691
    7. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      670
    8. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      667
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      648
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      21
      637
    Aihe