Topimax estolääkkeenä

Toiveikkuus

Hei,
Millaisia mg-määriä olette käyttäneet Topimaxia estolääkkeenä?
Ja mihin aikaan vuorokaudesta?
Minulla nyt kokeilussa 2 * 15 mg aamuin ja illoin.

7

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivoa on

      Topiramat 25 mg iltaisin. Ajankohdalla ei sinänsä väliä, mutta valitsin sen illaksi aikanaan siksi, että jos olisi väsyttänyt tai huimannut niin siitä ei olisi aiheutunut haittaa. Sellaisia oireita ei kuitenkaan tullut, mutta tapa jäi. Ja nyt kun teen vuorotyötä niin ajankohta on ihan sama kun jollakin viikolla se kuitenkin osuu keskelle työvuoroa.

    • rt 471

      Minulle määrättiin migreenin estolääkkeeksi 25mg 1 tab. iltaisin viikon ajan sitten nostettiin aina i tab.lisää,olisi voinut lisätä 5 tab. mutta 3 tb. jälkeen jäi päänsärky päälle koko ajan ,siis sängyssä meni sit päivät,,soitto lääkärille,pyysi lopettamaan,,että ei sit sinulle sopinut,,joillekin saattaa auttaa,mutta minä olen sellainen tapaus,,olen kaikki estolääkkeet läpi käynyt,eikä mikään ole auttanut,,ainoa millä sängynpohjasta ylös pääsen on triptaanit,eli täsmälääkkeet..toivottavasti sinä saat avun tästä lääkkeestä,,sehän kuuluu epilepsia lääkkeisiin..

      • Toivoa on

        Mulla loppui migreenit saman tien kun Topiramat aloitettiin. Toimii uskomattoman hyvin, mutta tällä on myös kääntöpuolensa. Vie näläntunteen ja ruokahalut totaalisesti. Onneksi ei kuitenkaan kaikilla, ja toivon ettet sinä kuulu tähän joukkoon. Senkin kanssa oppii kyllä elämään, silloin vaan syöminen täytyy muistaa "keinotekoisesti" kellon avulla kun ei nälkä ole kertomassa milloin pitää syödä.


    • Lähtee ylipaino

      Topimax on hyvä laihdutuslääke, huomasin kun käytin sitä vuosia sitten.

    • nainen40vee

      Mä alotin topimaxin muutama viikko sitte. Aluks tuli outoja olotiloja, mutta nyt on jo normalisoitunu. Oon huomannu kans, että ruokahalut on vähä menny ja kaikki tahtoo maistua 'samariiniltä'. Odotan läskien lähtemistä :D

    • nanni1

      ompa teillä pienet annokset? itellä ollu topimax/topiramat jo 4 vuotta ja 100mg päivässä eli 2x 50 mg. Mutta toimii kyllä ihan älyttömän hyvin, aikaisemmin oon kokeillu beetasalpaajat ym. estoon mutta ei oo auttanu lähellekkään näin hyvin.

    • 5+18

      Mulla on samalla migreeniin ja hortoniin. 2x 50mg. Pitänyt kaikki päänsäryt poissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5791
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2007
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1765
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe