Minnekäs ruotsinsuomalainen meinaa reissata kesällä? Tuskin kaikki Suomeenkaan lähtee? Itse menen Ahvenanmaalle Saltvikiin ja Helsingin suuntaan myös.
Matkailua kesällä?
6
125
Vastaukset
- Utele vaan
Meikkä lähtee Suomeen, laivaliput on varattu.
En oo käynyt muutamana kesänä Suomessa, joten nyt sitä lähdetään.
Viime kesänä olin Unkarissa.
Meen Vikingillä, halvempaa. - tillbaka hem
Helsingissä olen nyt ollut ja yhteensä kuukauden matkalla, heti kun palaan Ruotsiin, ostan lentolipun Barcelonaan, espanjalaiset ovat iloista väkeä ja ruoka hyvää.
- :-)
Porvooseen vanhaa synnyttäjää kahtomaan :)
- Hyvää kesää!
Lapsuudenystäviä morjenstamaan!
Että on vielä tallella ystävät 60-70 luvulta on mahtavaa!
Täältä Ruottista ei oo löytynyt sellaisia ystäviä.
Sitten on sukulaiset, joita myöskin käyn tapaamassa.- :-)
Mulla on Ruottiss ystäviä. Suomen ystävät tuppaavat olemaan jo Näsinmäellä :(
- 40-talisti
Ensin Pariisiin ja sieltä Berliiniin ja sitten onkin marjanpoimintaaika Suomeen sitten syksymmällä kun ei enää hyttyset ole kimpussa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856483
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2905454Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984151- 522900
- 272874
- 1202093
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472030Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991767- 721301
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591151