Minnekäs ruotsinsuomalainen meinaa reissata kesällä? Tuskin kaikki Suomeenkaan lähtee? Itse menen Ahvenanmaalle Saltvikiin ja Helsingin suuntaan myös.
Matkailua kesällä?
6
119
Vastaukset
- Utele vaan
Meikkä lähtee Suomeen, laivaliput on varattu.
En oo käynyt muutamana kesänä Suomessa, joten nyt sitä lähdetään.
Viime kesänä olin Unkarissa.
Meen Vikingillä, halvempaa. - tillbaka hem
Helsingissä olen nyt ollut ja yhteensä kuukauden matkalla, heti kun palaan Ruotsiin, ostan lentolipun Barcelonaan, espanjalaiset ovat iloista väkeä ja ruoka hyvää.
- :-)
Porvooseen vanhaa synnyttäjää kahtomaan :)
- Hyvää kesää!
Lapsuudenystäviä morjenstamaan!
Että on vielä tallella ystävät 60-70 luvulta on mahtavaa!
Täältä Ruottista ei oo löytynyt sellaisia ystäviä.
Sitten on sukulaiset, joita myöskin käyn tapaamassa.- :-)
Mulla on Ruottiss ystäviä. Suomen ystävät tuppaavat olemaan jo Näsinmäellä :(
- 40-talisti
Ensin Pariisiin ja sieltä Berliiniin ja sitten onkin marjanpoimintaaika Suomeen sitten syksymmällä kun ei enää hyttyset ole kimpussa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1115099Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744331619- 1951165
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111133Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk191084Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836