Taasen alkaa uusi kuukausi Ladalla.

Kanto.

Jaahas kuinkahan mones se lieneekin, kuusivuotta olen ajanut tällä Ladalla. Nämä vuodet ovat menneet nopeasti niin ovat olleet huolettomia vuosia. Normaalit autohuollot ja muutaman kerran olen renkaat vaihattanut siinäpä ne rahan menot ovat. Silloin kun yritin ajella länäsikulkimella sitä pysy ajantasalla mikä päivä, mikä kuukausi, mikä vuoden aika ja kuinka mones kituvuosi on menossa. Olen varmaan nuortunut, ainakin tuntuu siltä, kun olen ajellu Ladalla. Sitä vanheni niin nopeasti länsikulkimen kanssa katsokaas kun kynttilä paloi molemmista päistä. On se mukava kun siitä pääsi eroon.

31

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ladamiäs

      Ladalla kuusi vuotta? Sinä olet oikea kaikkien masokistien äiti! Saahan Ladan jatkuvalla korjaamisella ja minimaalisilla ajoilla juuri pysymään hahmossaan kuusi vuotta.

      Sellaisia masokisteja, jotka sillä ajaisi noin paljoa ei enää muita ole. Mutta äärikommunistihan ei merkkiä vaihda kun itäautoilla on jo yli 50 vuotta ajanut.

    • Kanto.

      Kyllä kuusivuotta, ja nuo mitä mainitsin olen laittanut rahaa siihen. Äidillisin sanoin olen esim. sinua neuvonut autoasioissa, mutten kuitenkaan masokistisesti.

    • Runko.

      Jos Ladalla ajaisi 17 tkm/vuodessa, kuten oikeilla autoilla keskimäärin, joutuisi Ladaa korjaamaan kuudessa vuodessa parin Ladan hinnan verran. Tätä tietysti vain, ellei joudu Ladalla kolariin ja kuole sitä ennen.

    • lörssen

      Niin totta taas ! Ladalle kuusi vuotta on vasta alkutaival mutta länsikosla olisi maatunut tuossa ajassa jo neljä vuotta. Jos olisin ostanut kuusi vuotta sitten länsitekeleen olisi minulla jo kolmas tekele riesana ja kaksi muuta Kuusakosken jäljiltä raaka-aineena ties missä peltipurkissa tai siellä missä ei vaadita minkäänlaisia lujuusominaisuuksia. Lisäksi saisin kaikkien vihat niskaan kun länsiraato jää tienposkeen pimeään. Onnea siis seuraavallekin kuusivuotiskaudelle ja sanoisinpa että vielä sitä seuraavallekin jne ....

      • Kanto.

        Lähden reippain ja luottavaisn mielin seuraavalle kuusivuotis jaksolle. Enään eivät vaikuta ja pelota ennakkoluulot joita täälä jotkut asiasta tietämättömät yrittävt puhua. Kukahan minun entisistä länsikulkimien pelteistä tehdyistä oluttölkeistä ryystää kaljaa nyt kun joutaa juua länsiauton ollessa korjaamolla. Eipä niistä oikeastaan muuhun uusiokäyttöön olekkaan.


    • ladamiäs

      Vähintään Kommunistisen Puolueen pränikkä pitäisi laittaa Kannon rintaan ja lisälahjaksi viisi neliötä peltiä, josta riittää pariin katsastukseen paikkamateriaalia Ladan pohjaan.

      • Kanto.

        Kyllä minun rintaani pränikkä soppii, on sen verran leviä ja ryhdikäs rinta. Peltiä minä tarvitsen en Ladaani vaan peräkärryyn kun siitä petti pohja kun laitoin sellaisen kuorman ettei se sitä kestänyt. Se pittää olla kunnon peltiä ei länsikulkimen uusiopeltiä.


      • Runko.
        Kanto. kirjoitti:

        Kyllä minun rintaani pränikkä soppii, on sen verran leviä ja ryhdikäs rinta. Peltiä minä tarvitsen en Ladaani vaan peräkärryyn kun siitä petti pohja kun laitoin sellaisen kuorman ettei se sitä kestänyt. Se pittää olla kunnon peltiä ei länsikulkimen uusiopeltiä.

        Kannon rinnassa on jo niin paljon SKP:n ja NKP:n präniköitä, että hyvä jos pari Työn Sankaria mukaan mahtuu. Niitä voi naputella suoraksi ja käyttää Ladan pienimpien reikien paikkaamiseen.


    • osanottoni

      Edes Venäjällä ei menee monella niin huonosti kuin sinulla. Olisi kannattanut käydä kouluja ja tehdä töitä niin et joutuisi elämään kuin Siperian maaorjat.

      • osanottoni

        Ja tarkennuksena tämä oli tarkoitettu ladamiähelle.


      • osanottoni
        osanottoni kirjoitti:

        Ja tarkennuksena tämä oli tarkoitettu ladamiähelle.

        Se oli Kannolle. Muutenkin on syytä suureen juhlaan jos Lada on selvinnyt kuukauden ilman isoja remontteja kuten Kanto tässä väittää.


      • Kanto.
        osanottoni kirjoitti:

        Se oli Kannolle. Muutenkin on syytä suureen juhlaan jos Lada on selvinnyt kuukauden ilman isoja remontteja kuten Kanto tässä väittää.

        Siitä minä kerroinkin että minulla on kuusivuotta ollut yhtä juhlaa tämä elämä, olen nuortunutkin vaikka kuinka paljon. Se vain ei mene perille joidenkin kaaliin.


      • ladamiäs
        Kanto. kirjoitti:

        Siitä minä kerroinkin että minulla on kuusivuotta ollut yhtä juhlaa tämä elämä, olen nuortunutkin vaikka kuinka paljon. Se vain ei mene perille joidenkin kaaliin.

        Jatkuva Ladan korjaaminen pitää mielen virkeänä.


      • osanottoni
        osanottoni kirjoitti:

        Se oli Kannolle. Muutenkin on syytä suureen juhlaan jos Lada on selvinnyt kuukauden ilman isoja remontteja kuten Kanto tässä väittää.

        Anteeksi sekoiluni. Tämä siis oli tarkoitettu ladamiähelle niinkuin alussa sanoin.


      • osanottoni
        osanottoni kirjoitti:

        Anteeksi sekoiluni. Tämä siis oli tarkoitettu ladamiähelle niinkuin alussa sanoin.

        Kanto on taas vauhdissa kopioiden muiden nimmarit. Sitä se köyhyys ja Ladan aiheuttamat kärsimykset saavat aikaan.


      • osanottoni
        osanottoni kirjoitti:

        Kanto on taas vauhdissa kopioiden muiden nimmarit. Sitä se köyhyys ja Ladan aiheuttamat kärsimykset saavat aikaan.

        Anteeksi taas tarkoitin siis ladamiäs on taas vauhdissa. Nimet menee tässä länsiräppänää korjailessa sekaisin.


      • ladamiäs
        osanottoni kirjoitti:

        Anteeksi taas tarkoitin siis ladamiäs on taas vauhdissa. Nimet menee tässä länsiräppänää korjailessa sekaisin.

        Jospa Kanto ottaisi nyt aamulääkkeet ja lähtisi sitten hitsaamaan Ladaa. Tuttu ja turvallinen Ladan hitsaaminen rauhoittaa järkkyneen mielen.


      • ladamiäs
        ladamiäs kirjoitti:

        Jospa Kanto ottaisi nyt aamulääkkeet ja lähtisi sitten hitsaamaan Ladaa. Tuttu ja turvallinen Ladan hitsaaminen rauhoittaa järkkyneen mielen.

        Anteeksi siis minun piti ottaa lääkkeet mutta sekoilen nyt aika lailla näiden nimien kanssa. Niin monta rautaa tulessa ja polla kuin Haminan kaupunki siinä ei nimet pysy millään handussa. Sossun hakemus, viinat loppuillaksi, sienet pakkasesta ja soitto Kuusakoskelle paalaamoon. Siinä sitä on yhdelle ihan tarpeeksi.


      • lörssen
        ladamiäs kirjoitti:

        Anteeksi siis minun piti ottaa lääkkeet mutta sekoilen nyt aika lailla näiden nimien kanssa. Niin monta rautaa tulessa ja polla kuin Haminan kaupunki siinä ei nimet pysy millään handussa. Sossun hakemus, viinat loppuillaksi, sienet pakkasesta ja soitto Kuusakoskelle paalaamoon. Siinä sitä on yhdelle ihan tarpeeksi.

        Huh ! Aikamoinen avautuminen ja olisi vaikea uskoa ladamiähen kirjoittamaksi mutta kirjoitusvirheet paljastavat että sama miäs kyseessä ! Maailma muuttuu näköjään kovaa vauhtia.


      • ladamiäs
        lörssen kirjoitti:

        Huh ! Aikamoinen avautuminen ja olisi vaikea uskoa ladamiähen kirjoittamaksi mutta kirjoitusvirheet paljastavat että sama miäs kyseessä ! Maailma muuttuu näköjään kovaa vauhtia.

        Kanto jatkaa muiden nimimerkkien rosvoamista ja vastailee itse itselleen. Epärehellisyyteen ja varastamiseen perustuu myös koko Neuvostoliitto ja kommunismi, jota Kanto niin suuresti edelleen ihailee.


      • Kanto.
        ladamiäs kirjoitti:

        Kanto jatkaa muiden nimimerkkien rosvoamista ja vastailee itse itselleen. Epärehellisyyteen ja varastamiseen perustuu myös koko Neuvostoliitto ja kommunismi, jota Kanto niin suuresti edelleen ihailee.

        Anteeksi siis minun piti ottaa lääkkeet mutta sekoilen nyt aika lailla näiden nimien kanssa. Niin monta rautaa tulessa ja polla kuin Haminan kaupunki siinä ei nimet pysy millään handussa. Sossun hakemus, viinat loppuillaksi, sienet pakkasesta ja soitto Kuusakoskelle paalaamoon. Siinä sitä on yhdelle ihan tarpeeksi.


      • Sörsselssön
        Kanto. kirjoitti:

        Anteeksi siis minun piti ottaa lääkkeet mutta sekoilen nyt aika lailla näiden nimien kanssa. Niin monta rautaa tulessa ja polla kuin Haminan kaupunki siinä ei nimet pysy millään handussa. Sossun hakemus, viinat loppuillaksi, sienet pakkasesta ja soitto Kuusakoskelle paalaamoon. Siinä sitä on yhdelle ihan tarpeeksi.

        Huh ! Aikamoinen avautuminen ja olisi vaikea uskoa Kannon kirjoittamaksi mutta kirjoitusvirheet paljastavat että sama miäs kyseessä ! Maailma muuttuu näköjään kovaa vauhtia.


      • Ladafever
        Sörsselssön kirjoitti:

        Huh ! Aikamoinen avautuminen ja olisi vaikea uskoa Kannon kirjoittamaksi mutta kirjoitusvirheet paljastavat että sama miäs kyseessä ! Maailma muuttuu näköjään kovaa vauhtia.

        Onpa ladamiäs taas sekoillut oikein urakalla ei voi muuta sanoa ! Ensin edellisenä päivänä ollut ties mitä mieltä ja sitten tänään korjaillut toilailujaan muiden nikkejä käytellen. Onko tämä tyyli länsiräppänistille ominaista ... ON ! Sekoillaan liikenteessä erilaisten aineiden vallassa ja sitten kun tästä pikku hiljaa heräillään niin syy onkin sitten muiden ... uskomatonta ! Onneksi ja taas ... ONNEKSI me Ladailijat olemme suoraselkäistä väkeä ja tunnustamme tosiasiat kiertelemättä. Lada on ainoa ... siis AINOA auto, joka kestää vertailun minkä tahansa PREMIUM auton kanssa ja nyt on syytä tehdä selväksi ettei länsiräppänä ole koskaan premiumia nähnytkään. Tämä on korutonta kertomaa ja voi heikkohermoisempia ( ladamiästä ) järkyttää mutta jonkunhan on se absoluuttinen totuus kerrottava !


      • ladamiäs
        Kanto. kirjoitti:

        Anteeksi siis minun piti ottaa lääkkeet mutta sekoilen nyt aika lailla näiden nimien kanssa. Niin monta rautaa tulessa ja polla kuin Haminan kaupunki siinä ei nimet pysy millään handussa. Sossun hakemus, viinat loppuillaksi, sienet pakkasesta ja soitto Kuusakoskelle paalaamoon. Siinä sitä on yhdelle ihan tarpeeksi.

        Vai on Kanto viimeisenä luopumassa maailman huonoimmasta ja vaarallisimmasta autosta, Ladasta. Jopa jotakin.


      • Kanto.
        ladamiäs kirjoitti:

        Vai on Kanto viimeisenä luopumassa maailman huonoimmasta ja vaarallisimmasta autosta, Ladasta. Jopa jotakin.

        Sinulla on lyhyt muisti, lueppa minun aloitus uudestaan siihen asti kun joku hörhö ryhty sevottaan tätä juttua. Sinua olen pitänyt jonkulaisena miehenä vaikka oletkin semmonen. Epäilys menee tuonne Runggon suuntaa että sillä lapsettaa aikapaljon toisinaan.


      • ladamiäs
        Kanto. kirjoitti:

        Sinulla on lyhyt muisti, lueppa minun aloitus uudestaan siihen asti kun joku hörhö ryhty sevottaan tätä juttua. Sinua olen pitänyt jonkulaisena miehenä vaikka oletkin semmonen. Epäilys menee tuonne Runggon suuntaa että sillä lapsettaa aikapaljon toisinaan.

        Eihän siinä mitään pahaa ole, jos hylkää Ladan. Se on kuitenkin maailman huonoin ja vaarallisin ajoneuvo.


      • Ladanever
        Ladafever kirjoitti:

        Onpa ladamiäs taas sekoillut oikein urakalla ei voi muuta sanoa ! Ensin edellisenä päivänä ollut ties mitä mieltä ja sitten tänään korjaillut toilailujaan muiden nikkejä käytellen. Onko tämä tyyli länsiräppänistille ominaista ... ON ! Sekoillaan liikenteessä erilaisten aineiden vallassa ja sitten kun tästä pikku hiljaa heräillään niin syy onkin sitten muiden ... uskomatonta ! Onneksi ja taas ... ONNEKSI me Ladailijat olemme suoraselkäistä väkeä ja tunnustamme tosiasiat kiertelemättä. Lada on ainoa ... siis AINOA auto, joka kestää vertailun minkä tahansa PREMIUM auton kanssa ja nyt on syytä tehdä selväksi ettei länsiräppänä ole koskaan premiumia nähnytkään. Tämä on korutonta kertomaa ja voi heikkohermoisempia ( ladamiästä ) järkyttää mutta jonkunhan on se absoluuttinen totuus kerrottava !

        Kommunistin totuus on jokseenkin päinvastainen kuin todellisuus. Niin tälläkin kertaa.


      • Kanto.
        ladamiäs kirjoitti:

        Eihän siinä mitään pahaa ole, jos hylkää Ladan. Se on kuitenkin maailman huonoin ja vaarallisin ajoneuvo.

        Millä minä sitten kuljen töissä ja hoitasin asiani jos möisin Ladani?


      • lörssen
        Kanto. kirjoitti:

        Millä minä sitten kuljen töissä ja hoitasin asiani jos möisin Ladani?

        Silloin sinun pitäsi elää kuten ladamiäs eli olla työtön ja notkua täällä. Välillä keittelisit "lientä" ja säilöisit sieniä. Ei kovin hodokasta mutta jokaisen länsiräppänistin elämää ihan joka ikinen päivä.


      • Kanto.
        lörssen kirjoitti:

        Silloin sinun pitäsi elää kuten ladamiäs eli olla työtön ja notkua täällä. Välillä keittelisit "lientä" ja säilöisit sieniä. Ei kovin hodokasta mutta jokaisen länsiräppänistin elämää ihan joka ikinen päivä.

        Sellaiseksi se elämä menis. Ankeaksi ja köyhäksi, sukulaisista jotka asuvat kauempana joutuisi luopumaan. Naapureihin pitäisi turvautua, mutta kyllä sinne kehtaa mennä apua pyytämään ovathan hekin minun avun varassa olleet jo kuusivuotta. Sanoisin askel kivikauteen kivirekeä vetämään.


    • Kanto.

      Elä minun puolesta hermostu joku muu sekoilee täälä, en minä sinuakaan epäile vaikka oletkin vähän semmoinen ja tuomonen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9556
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2807
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      158
      2559
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1623
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1484
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1419
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe