kirjaimellisesti kissaemo

surullinen kissaemo

Olisko kellään vinkkejä antaa....mun 3v rakas tyttökissani yllättäen kuoli eilen,ja kisulta jäi 6kpl 5-vikkoisia pentuja. Oon niitä ruiskulla ruokkinut,etteivät ainakaan nälkään kuole...:( Mutta mulla ei olis voimia kasvattaa niitä yksin,kaksi niistä olis varattuja jo,mutta luovutusikäänki on vielä paljon aikaa. Onko missään mitään paikkaa olemassa,sijoitusta yms minne kisut vois antaa? Kaikista vinkeistä ja neuvoista olisin kiitollinen.

9

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vippeli

      Eikö olisi armeliainta nukuttaa ne pois..

    • kissaemo

      En pysty tappamaan tuon ikäisiä pentuja,väsy olen kun oon niitä ruiskulla ruokkinut parin tunnin välein,pari on alkanut syömään kissanruokaa(junior) ja pari osaa käydä laatikolla.mutta vielä on rankka rasti edessä,valvottuja öitä ym...mutta yritän jaksaa loppuun asti,kun olen jo aloittanutkin.

    • kissaemo

      Vähän tässä hyviä väliaikatietoja.... :). Kisut voivat tosi hyvin,käyvät laatikolla yhtä lukuunottamatta,eivät enää ruiskua huoli,kun kaikki syövät kissanruokaa ja juovat itse maitoa kupista. Ja erittäin pirteitä ja sosiaalisia ovat. :) en joudu öisin heräämäänkään enää pienten vuoksi. Elikkä voisin varmaankin alkaa.pian etsimään niille koteja. Jos satutte itse joku lukija,tai tiedätte jonkun joka kaipaa kissakaveria....viestii saa laittaa. Asumme Satakunnassa.

      • kissanpentu hakusessa

        Hei olisin etsimässä luovutusikäistä pentua! Jos sattuu vielä olemaan `vapaana` niin laitatko mille s-postia osoitteeseen [email protected] :)?


    • poikakissat

      Hei asun Lahdessa ja haluaisin kaksi poikakissaa ensi kuussa. Olen eläkkeellä ja haluan jotain hellittävää. Tässä kuussa ei käy koska olen nyt paljon pois henkilökohtaisten asioiden vuoksi. Ensiluun alusta heti sopisi koska mi ulla ei ole autoa niin siksi olisi Lahdesta oltava. Mielellään jos joku luovuttaisi 12viikkoiset pennut. Siksi 2, että saavat leikkiä keskenään ja tarvitsen myös peti kavereita.
      Ottakaa sähköpostiin viestiä. Kiitos maatiais kissoja odotellessa.
      [email protected]

    • kisuja kaipaava

      Missäpäin Satakuntaa?
      Voinko ottaa yhteyttä? Oma s-postini on liian paljastava.

    • jenni silvast

      onko pentuja jäljellä? me tarvimme perheenlisäystä sekä olemme eläinrakkaita!!!? missä päin asut? monta PENTUA JÄLJELLÄ? OTAMME Káikki!!! :) T:Jenni@ antti

    • Myytäväksi

      Pieni vinkki;
      Pyydä jokaisesta pennusta 50-100 euroa, niin vastuuntuntoiset ottavat ne.
      Muutoin saattavat päätyä myyntiin tai muuten kaltoinkohdelluiksi.
      Pennuilla on kova kysyntä, joten pieni korvaus sinulle itsellesikin olisi mielestäni kohtuullista.
      Älä anna ilmaiseksi, joku tekee niistä bisneksen :(

      • mieti tarkkaan

        Toivon että aloitus on provo, eikä totta.
        Jos tosi, niin älä ihmeessä ilmaiseksi luovu ihanista kisuista. Soita vaikka jonnekin eläinten hoitolaitokseen ja kysele neuvoa.
        Kyllä minäkin ottaisin ne kaikki jos voisin. (ja myisin eteenpäin 120e kpl)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe