Viikonlopun saldon voi aina lukea maanantain lehdestä.
Kaikkia tapauksia ei lehden tai poliisin tietoonkaan tule.
Huuhkajavaaraan voisikin asentaa kattavan kameravalvonnan, niin tapahtumien selvittely kävisi nopeammin.
Huuhkajavaarassa sattuu ja tapahtuu
10
461
Vastaukset
- jock jock
Keskittyisit siihen,minkä osaat pajhaiten!
Pennanen on joskaposti jobotti! - jocken joll
Junk junk
- junkutijunk
jock jock=jocken joll
- Onko jock homo?
Jockilla alemmuuskompleksi Pennasen suhteen.
Siksi hän pyrkii aina dissailemaan Pennasen kirjoituksia.
Etkö sinä reppana jokki ymmärrä tekeväsi itsestäsi näin entistä typerämmän?- Siltä vaikuttaa
Päättele itse:
"olen homo junk junk": viestin lähettäjä jock jock 27.5.2014 16:55
- homojen homo
Juu ja kaikki jotka vastaa pennasen viesteihin on homoja.
- ruskenreijän ritari
minäki olen komo
- Jalkapannat
kaikille huuhkaja-lohtaja asukkaille
- kaulakiikku
jokaiselle huuhkaja-lohtaja asukkaalle
- Kokemusasiantunijuus
j.p.Pennanen
Muuta Huuhkajanvaaraan, paikan päälle tillistelemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19311626
- 585499
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462797- 402415
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131881Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441865Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k141839Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291764Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61516Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421498