Mikä siinä on että läskipakara tyttöystävä täytyy ajaa niin kiinni siihen automaattiin autolla että voi melkein ikkunasta asioida? Eikö jalat toimi saatana sen verran että voi kävellä pari metriä ihan PARKKIRUUDUSTA joita on useita siinä lähellä?
On myös ihmeellistä katsella miten joku saakelin hippi valuu hitaasti kuin räkä eteenpäin vaikka tietää varsin hyvin että blokkaa jonkun poispääsyä kokoajan ruudustaan mihin jäi toisten ajattelu vai onko pilvenpoltto vienyt viimeisetkin aivosolut?
Kakarat jättää polkupyörät KESKELLE ETUOVEA? On olemassa ihan pyöräteline ja eikö kotona ole opetettu ettei pyörillä tukita kaupan sisäänkäyntiä poikittain?!!
Siis mikä ihmisiä vaivaa helvetti?Tuntuu että joillakin on kova tarve melkein ajaa kauppaan sisälle ettei vaan joudu kävelemään 2 metriä parkkiruudusta.
Jumaliste että on vetelää sakkia.
En kirjoittelisi ellei tämä olisi jokapäiväistä.Koittakaa nyt jumalauta ryhdistäytyä!
Salen piha ja idiootit
2
423
Vastaukset
- Tohori
Jos kaikki muut ihmiset ärsyttää noin paljon, sinulla on paha burn out, masennus, t tms.
Loma, terapia tai vaikeimmissa tapauksissa lääkitys auttaa- Jotain rajaa kiitos
Toisten itsekkyys hieman tässä rasittaa minuakin.Olen huomannut tuon että tylysti ajetaan autolla siihen automaatille eikä siihen mahdu edes toinen jonottamaan vuoroaan.Eikö tosiaan jalka kestä kävellä paria metriä parkkiruudusta?
Ja just nuo muksut pyöriensä kanssa fillarit poikittain siinä sisäänkäynnin oviaukossa, eikö vanhemmat ole opettaneet näille mitään käytöstapoja?
Itse ajan paljon pyörällä ja laitan pyörätelineeseen pyöräni että muut mahtuu kulkemaan.Ei ole kivaa hypellä toisten esteradan yli mennessään kauppaan.Eräs vanhempi nainen oli juuri kaatua jonkun muksun pyörään kun ei arvannut ulos tullessaan että kulku on estetty pyörillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492- 49487