koska olette päässeet ultraan ensimmäistä kertaa?
eka neuvola on viikolla 8 6. Sen jälkeen?
ultra
7
617
Vastaukset
- melko myöhään...
Tämä luultavasti on kaupunki kohtaistaki, mutta jos olet tietoinen viimeisistä kuukautispäivistäsi ja kaikki muutenkin ok, niin silloin saadaan jo päässälaskulla laskettua laskettuaika ja syytä aikaisempaan ultraan ei sitten luultavasti ole. näin oli kohdallani ja tällä hetkellä olen rv 17 4 ja eka ultrani on vasta viikon päästä... Vaikka mielelläänhän kaikki sinne varmasti heti alkuunsa jo menisikin =o)
- ;o)
Ite olin ekan kerran neuvolassa viikolla 10. Joo ja vasrmaankin aika lailla kaupunki kohtaista.. Täältä sivulta löytyi aika paljo ultra tietoutta
http://www.pulssi.fi/p162.htm - Aurora
Eka neuvolakäynti oli viikolla 9. Ultrien lukumäärä ja ajankohta vaihtelee kunnittain. Itse kävin np-ultrassa rv 13 ja rakenneultra on edessa rv 19. Yksityisellä voi käydä katsomassa löytyykö sikiöllä sykettä jo rv 7-10, mutta se on kallista ja aika turhaakin jos oireet ovat selviä.
Ultrat tehdään tiettyinä ajankohtina siksi että silloin tutkittavat asiat ovat selvimmin näkyvissä. Ekassa ultrassa (rv 12-14)katsotaan vauvan niskapoimun paksuutta ja toisessa (rv 18-21) rakennetta ja sisäelimiä. - mie
Eka kertaa neuvolassa kävin viikolla 9 4 , siitä viikon päästä kuunneltiin sydänäänet ja ultra oli viikolla 18.. Rakenne ultra oli sitten viikolla 22.. Mutta se on todellakin kaupunki kohtaista.. Ystäväni pääsi eri kaupungissa ultraan eka kertaa jo rv 12, ja toinen kerta on jo viikoille 17-19
- Tilli
oli ainakin mulla jo rv 7 5, silloin katsottin onko masussa elämää. Sydän sykki jo... Seuraava ultra (np) on rv 13 5 ja rakenneultra rv 18 2. Näin siis Järvenpäässä.
- Minä
Minä menin ensimmäistä kertaa neuvolaan rv 8 1 ja ensimmäinen ultra oli rv 10, jossa varmistettiin laskettuaika.
eka ultra rv 13 1 :) vauva oli kunnossa ja aikamoinen vipeltäjä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062511Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938