Päättärit meni hyvin. Mentiin kaverin bileisiin ja juotiin sielä jonkun aikaa. Mentiin pihalle ja siihen tuli frendini naispuolinen kaveri. Se oli 25 vuotias. Ne jutteli hetken ja mä vedin sillä välin tupakan. No se muija tuli sitten pummimaan multa tupakkaa kun sil ei ollut rahaa ostaa omia röökejä. Annoin sille röökin ja se sit kysy et haluunko jtn muuta. No tokihan mä arvasin mitä se tarkoitti ja mentiin frendille. Panin sen kanssa ja sit se lähti kotiin. Tänään sain kuulla, että se on raskaana mulle! Mitä mä teen?! Mulla alkaa ens syksynä metalliala ja en tosiaankaa ole nyt isäksi! Onko kellään neuvoja? Onko abortti ainoa vaihtoehto? Tarvitsen apuanne!
Olen pulassa...
Poika1998
2
171
Vastaukset
- Trollintunnistin
Huono trolli. Häpeä.
- pois trollaamasta!
Tooosi huono trolli, katsos jos päättäreissä panit, niin muija ei tänään vielä tietäisi olevansa raskaana. Pentu ei voi olla sun. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024437Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821168- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091022Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83893Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
- 64846
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816