Nyt kun ajankohtakin on selvillä, jää enää kysymykseksi, että miten sitä viettää. Kyllä minäkin olin opiskeluaikona baarissa notkumassa vaikka minkälaisena vampyyrina ja pahiaisena, mutta entäs nyt?
Minulla on pari pientä lasta joita ei oikein baanalle viitsi ottaa. Ollaan ajateltu pitää silti Halloween-juhlat, mutta
MITÄ NIISSÄ VOI TEHDÄ? Toki voidaan askarrella kurpitsoita ja syödä jänniä ruokia, mutta ei siihen koko iltaa saa kulumaan.
Aikuisten kesken se olisikin helppoa, mutta mitä lapsille?
Kellään hyviä ideoita?
Halloween-juhlista
2
858
Vastaukset
- jonna
laita googlelle hakusanaksi halloween-kutsut ja saat ihan hyvän sivun tietoa miten järjestää lapsille halloween kestit.
aina voi kysellä naapureilta että voiko lapset tulla karkki ja kepponen kierrokselle.
tietenkin onginta on kestosuosikki pienellä karmivalla halloween lisäyksellä.
voi tehdä mm "ällöbokseja", eli tekee pahvilaatikkoon kolme käden mentävää reikää päälaelle ja laittaa sisälle kolme purkia.
niihin voi keittää makarooneja, limaa ja jotain muuta.
kirjottaa laatikon ulkopuolelle mitä poksi sisältää. kuten makaroonit voi olla matoja ja jne.
omenan noukintaa suulla vesiämpäristä. vaahtokarkkien paistamista ja kummitusjuttuja.
kummitusjutturinki on ollut suosittu. että yksi lapsista alottaa ja toinen jatkaa siihen mihin toinen jää. mielikuvitusta peliin :)- daddy-o
Kiitoksia!
Noita pitää käyttää.
mutta nyt kannattaakin siirtää tämäkin keskustelu (tai sen jatko) tuonne uudelle Halloween-palstalle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup323106Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1232705Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua402374Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652157Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4241697- 601153
- 551073
- 2591049
- 151966
- 45958