Perintötavaroiden joukosta löytyi taulu jonka on maalannut taiteilija on signeerauksen tulkinnan mukaan Sandberg. Signeerauksessa on myös etukirjain joka on todennäköisesti A-kirjain. Netin kautta löysin sitten maalarin nimeltään Armid Benjamin Sandberg. Olen täysin amatööri näissä taideasioissa ja haluaisinkin tietää että voiko olla mahdollista että taulun on maalannut todellakin noin kuuluisa taiteilija vai onko Suomessa ollut myös jokin toinen Sandberg-niminen maalari. Onko netissä jossain enemmän tietoa tämän A. Sandbergin teoksista joiden avulla voisin tunnistaa taulun esim. tyylistä yms.
Sandberg
4
2528
Vastaukset
- Tietäjä 1
Sandberg on vaikuttanut mm. pohjanmaalla.Ei se nyt niin kauhean kuuluisa ole,mutta on kuitenkin kohtalaisen hyvä maisemalaalari ollut.On maalannut mm. merimaisemia, jotka ovat kohtalaisen hyviä.
Hinta on nykyisellään siinä 500-1000 euron paikkeilla,laadusta ja koosta riippuen. Moikkaa ..Minä myos olen taiteesta ulkona ..Ostin tänään kyseisen henkilön taulun ..
Taulu on talviaihenen ..Jossa on puita molemmin puolen jokea ..Taulu on suuri ..
1 metri leveä ja kotkeus 70 cm -..Taulu on maalattu ja singneerattu..Minkä hintanen tuollainen taulu on ..- Häivähdys
Muistumia lapsuudesta alkaen,oletan,että ko. taiteilija on liittynyt kotikylässäni asuneeseen naishenkilöön. Häntä kutsuttiin "Samperin K....ksi". Virtain kirkon Laivarannan puoleisessa päässä on tulotien vieressä luonnon muovaama,osittain, hautamuistomerkki,jossa taiteilijan nimi kaunokirjoituksella . Vastaukseksi kysymykseen,kuka hän oli,sain kuulla että hän oli taiteilija. Kaikesta jäi askarruttamaan lapsen mieltä,mikä yhdisti K. Sandbergin ja taiteilijan. Nämä muistot nosti mieleen yletv:n ohjelma Antiikkia,antiikkia ,jossa kerrottiin taiteilija A.Sandbergista ja esillä olleesta taulusta. Kiitos,ehkä saan vastauksia kysymyksiini.
- Anonyymi
Ettei olisi Erkki Sandberg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232538- 1351945
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631276Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151271En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771131Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271113Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451079Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉831029Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse60992