roaa

m83

kävin ihotautilääkärillä (makso 62e mut kela hyvittää jonku 22e) ...hyvä ku ehin sisään astua ni äijä määräs roaa. ei siinä paljon ehtiny kyseleen infooka. ku kysyin haittavaikutuksista ni se sano ettei niit oo paljo muutaku et huulet kuivuu ja ehkä saattaa vähä ihoki paikotellen...ja et finnit lähtee 100% varmasti (mulla ku on kuulemma niin kesy acne :/ ni ei ees pahene aluks kuulemma?!). vähä ihmettelin niit sen kommenttei ku oon täält foorumist lukenu kaikenlaisii kauhutarinoit. tabui määrättiin 100kplx2 eli 200kpl. kaks tabuu päiväs kunnes ne loppuu...et ei kovin teknisii ohjeita tullu siihenkä. eihän mun kuuri sit kestä ku n.3,5kk?! hinnaks sano n.200e mikä kuulostaa aika paljolta ku mielestäni jotku on selittäny tääl foorumis jostain 60e? verikoe jonku parikymppii (1 kerta 1kk päästä).

kertokaas jos tiedätte et miltä toi tabu setti kuulostaa? entä hinta? onko sivuvaikutukset tullu vaan tänne kirjottaville erikois yksilöille vai mix lekuri piti roaa niin turvallisena? oli kuulemma määräänny roaa jo vaik kuinka kauan jengille.

2

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ripatti

Hei! Kun itse kävin lääkärillä, se suositteli melkein heti roaa, haittavaikutuksia mainitsi ihon kuivumisen lisäksi vaan et iho saattaa palaa (kesällä). Miekii ihmettelin tätä mut ajattelin että kyllä se tietää. Kaverilla oli toinen lääkäri joka todella kertoi mitä haittavaikutuksia on ja neuvoi myös ihon puhdistamisessa ja kosteuttamisessa. Oma lääkärini sanoi vain että normaalisti peset vaan kasvot ja käytät jotain perusvoidetta. Itsellä oli 2x200mg/päivä, ja 5 kk kuuri. Hintaa tuli aika reilusti, en muista kuinka paljon, mutta kela korvasi todella hyvin. ONNEA JA JAKSAMISTA KUURISI KANSSA :)

• sälli

Mäkin käväsin lekurilla, ni heti kun astuin sisään ni se tais ruveta jo konettasa räpläilemään siinä ja kirjottamaan reseptia. Siinä samalla se kertoili niitä mahdollisia haittavaikutuksia. Samoiten sanoi, myös että maksa-arvoja ei tarvitse tulla tarkastamaan (???), koska siinä säästy MINUN rahani. Niin hän ainakin asian ilmaisi. Tässä sitä venaillaan, jos alkaa muuttumaan keltaiseksi tai muuten tulee kylkeen outoja kipuja...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2742
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      17
      2291
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1875
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1063
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe