narkkatit linnasm

linnanpellolta kuulu

Velipekka on Kuopion naurettavin spurdospörde. Vedä enemmän huumeita. Polisille on ilmoitettu jo.

17

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kevättä

      Opettele kirjoittamaan

    • Kansalaispoliisi

      Jokaisesta huumekaupasta mistä tietää on ilmoitettava virkavallalle. Ei pidä sallia rikolista toimintaa.

    • alas roskaväki

      Ja mistäs sinä tuollaisen retkun tunnet? Taidat olla itsekin ihan kamoissa.

      • Kansalaispoliisi

        Yök


    • Se on räppii jou!

      Kova poika uhoamaan, silti saa aina turpaan, kylillä kun tallaa, kaikki jäbää mollaa.

      • Mc-vellu

        Mitä v""tuu, mä oon vellu, aina jään kelluu, vien teidän munat, hässin akkanne, vaikka ovatkin vtn rumat! Lopuks pistän sua pleksiin, potkasen kiveksiin, ni ei mee sunkaan jutut enää paskanjauhamiseksi!

        Mc Vellu


      • Runoilija
        Mc-vellu kirjoitti:

        Mitä v""tuu, mä oon vellu, aina jään kelluu, vien teidän munat, hässin akkanne, vaikka ovatkin vtn rumat! Lopuks pistän sua pleksiin, potkasen kiveksiin, ni ei mee sunkaan jutut enää paskanjauhamiseksi!

        Mc Vellu

        =D mikäs riimittelijä se siellä...


      • voitin sut.
        Mc-vellu kirjoitti:

        Mitä v""tuu, mä oon vellu, aina jään kelluu, vien teidän munat, hässin akkanne, vaikka ovatkin vtn rumat! Lopuks pistän sua pleksiin, potkasen kiveksiin, ni ei mee sunkaan jutut enää paskanjauhamiseksi!

        Mc Vellu

        Vai jäät kelluu, sun nimi pitäs olla Hellu, ku sul ei oo munii, nyt jätkä näät unii. Ja viet meidän akat? Epäilen, ku lahkeestas valuu löysät kakat. Et osaa riimitellä, lyriikat kusee ja sun pitäs muka olla joku vitun ämsee? Olen muija ja kovempi äijä ku sä, ota mallia, oisit niinku mä.


      • hahhahhsaseh
        voitin sut. kirjoitti:

        Vai jäät kelluu, sun nimi pitäs olla Hellu, ku sul ei oo munii, nyt jätkä näät unii. Ja viet meidän akat? Epäilen, ku lahkeestas valuu löysät kakat. Et osaa riimitellä, lyriikat kusee ja sun pitäs muka olla joku vitun ämsee? Olen muija ja kovempi äijä ku sä, ota mallia, oisit niinku mä.

        =D


      • McNotVellu
        voitin sut. kirjoitti:

        Vai jäät kelluu, sun nimi pitäs olla Hellu, ku sul ei oo munii, nyt jätkä näät unii. Ja viet meidän akat? Epäilen, ku lahkeestas valuu löysät kakat. Et osaa riimitellä, lyriikat kusee ja sun pitäs muka olla joku vitun ämsee? Olen muija ja kovempi äijä ku sä, ota mallia, oisit niinku mä.

        Sä, tollanen äpärä, susta mallia, työkses lutkutat pallia! Puhuit jo ittes pussiin, tää tyttö ammatikseen n"ssii, ja vai oot olevinaan jätkä, no se uskon, kasvaaha sun leuast parran pätkä, joten opettele edes riimityksen alkeet, ettei het loppus palkeet. Oho tähän tuli suma, no anyway sut on hoidettu, sä olit helppo ja ruma.


    • Narrrrrrkariiiiiii

      Sukunimiä esiin, että saadaan jätkä yhdessä lynkattua.

      • mikä lie

        Kuka lie...


    • aktivisti seuraaja

      Oon käräyttäny kaks huumehörhöö, käyttivät ja myivät. Toisen varastosta poliisit vei kalliita maastopyöriä, mopoja, ja muutakin, kolme koppiautollista tavaraa. Linnaan jokainen narkkari joutaa, tuhoovat nuorilta elämän.

    • juu66

      Eikös nämä Linnanpellon puutalot ole purussa aivan kohta..ainakin ensimmäiset talot..nämä ressukat ei tee pahaa kellekkään kun siinä pihalla keskenään tappelevat..ja muutenkin osa porukkaa tallaa rollaattorien kanssa, et ei niistä kai mitään vastusta oo :D...

    • Nistinarkkarihuume

      Viina ei haittaa mitään, kyllä ne on kannabis ja muut laittomat aineet

    • voitin sut.

      Ämseee vellu on pelle, olevinaan joku julkkis..nostakoot punttii, ei kasva hauis, koska vetää liikaa dullaa ja giguli muistuttaa raakaa pullaa..

      • McHaamu

        Ei vttu mitkä myötähäpeet iski, oot paskempi kun naapurin piski! Sun riimit kusee, oot wannabe, sua koiratkin häpee! Oma tussus on kuin velhon hihat, pommin räjähtänyt pllu, olemattomat nännipihat! Okei, voidaan ehk käydä n"ssii, kuha löydetään sun päähän sopiva pussi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      273
      2710
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      208
      1738
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1454
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1211
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1166
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      236
      1081
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1012
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      49
      932
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      72
      816
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      730
    Aihe