Häät Partalan kuninkaan kartanossa (Juvalla) 2015

th2014

Hei!

Olemme varanneet hääpaikaksi Partalan kuninkaan kartanon. Olisi mukava kuulla vinkkejä/kokemuksia kyseisestä paikasta, ja vaihtaa ajatuksia myös tulevien avioparien kanssa :)

6

456

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiinnostuin myös

Hei!
      Suunnittelemme myös häitä ensi kesälle, mutta paikka ei ole vielä varattuna.
      Törmäsin juuri tuohon Partalan kartanoon.
      Pitää ottaa heti yhteyttä, josko sattuisi olemaan vielä vapaana.

Tuolta nettisivuilta vain ei paljon löydy tietoa...
      Kävittekö katsomassa paikan päällä? Millaiselta vaikutti?
      Millainen vuokra? :)

• th2014

Vuokra oli 1500€ mutta niin hieno tila minusta että mieluusti maksaa. Ruokatilaa ei hirveästi tarvitse koristella, koska pinnat, tuolit ja pöydät niin hyvässä kunnossa. Muutenkin kaunis tila. Koristelua enemmän kaipaa ehkä lato. Ruuat täytyy ottaa sieltä, mutta juomat saa tuoda itse. Ympäristö myös kaunista ja ihanan iso terassi juhlaladon yhteydessä.

Mukava henkilökunta, ja joustovaraa paljon. Vierailujakin saa tehdä niin paljon paikalle kun haluaa.

Varsitteko te kyseisen paikan? Onko muita tuolla juhlia pitäneitä tai niin suunnittelevia? :)

• Aipss

Hei, Nettisivuilla lukee että "Voit myös itse suunnitella ja toteuttaa ruokatarjoilun makusi mukaan ja omin voimin." Ilmeisesti siis muuttunut tämä :) Onkohan edelleen niin, että omat juomat saa viedä?

• vieraana

Minä olin viime kesänä Partalan kartanolla juhlimassa häitä ja oli todella hauskaa, juomat oli omat. :)

• kesähäät

Minkä hintaiseksi juhlat kaikkineen Partalassa suunnilleen nousevat?

• VoiTätäSomeYhteiskuntaa

Ihan eikö aikuisen oikeasti näitä asioita voisi kysyä sieltä kartanolta? Mikä uusavuttomuus teitä vaivaa ja miten luotatte enemmin tuntemattoman ihmisen neuvoon?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäläislehti: Yli 260 000 miestä on lähtenyt venäjältä

liikekannallepanon jälkeen. FSB raportoi, että 261 000 miestä lähti maasta keskiviikon ja lauantain välisenä aikana. Mahtaa olla vaikea löytää niitä
      Maailman menoa
      322
      4042
    2. Ex-huippumalli, juontaja Anne Kukkohovi paljastaa: "Olen tosi röyhkeä ja päivän päätteeksi..."

Anne Kukkohovi on juontanut Koko Suomi -leipoo -ohjelmaa ammattimaisesti jo vuosia. Kansainvälisen uran tehnyt ex-huippumalli tunnustaa itsekin hämmäs
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      2463
    3. Ymmärtääkö kaikki , että ydinsota on seuraava vaihe.

Näin.. Ei ole mitään " Ukrainan sotaa " , jonka voisi rajata vain tuonne maantieteelliselle alueelle. Tähän sotaan ei tulla myöskään saamaan mitään
      Maailman menoa
      270
      2316
    4. Miksi "SUOMEN NUORISO" ajetaan suljetulle ?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ae1cec69-b2b9-4f9d-ae8e-da3b9178e6f4 En ymmärrä, mihin katosi minun nuoruuteni rento Suomi ? 80- ja 90- luvulla S
      Maailman menoa
      155
      1840
    5. Joel Harkimo ei ole tanssinut edes kapakassa "Mitä tuo urpo tuossa heiluu"

Poliitikko ja yrittäjä Joel "Jolle" Harkimo tippui Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Harkimo pudotti tiukassa treenissä kiloja, mutta hänen "säkkimäise
      Kotimaiset julkkisjuorut
      46
      1312
    6. Miksi tapasinkaan sinua

Olen tavattoman harmissani, kun koskaan törmäsin sinuun. Olisi paljon parempi, ettemme olisi koskaan nähneetkään toisiamme.
      Ikävä
      38
      970
    7. Oot leuhka

ja ihan s***anan itteäs täynnä. En kyllä millään ymmärrä miksi. Oli ihan jees olo siihen asti taas että sun omahyväisen naaman näin. Kukaan toinen he
      Tunteet
      90
      906
    8. Kyllä minä ihan rakastan sinua

Vaikka todella hassuahan se on lähes vierasta rakastaa. En voi tälle mitään.
      Ikävä
      57
      898
    Aihe