Haywire's Kennel - en suosittele

tyytymätön

Tämä on nyt aivan väärällä palstalla mutta olkoot. Yritin viime vuonna udella kyseiseltä kenneliltä corgi pembroke-pennuista. Sain vastauksen, jossa kysyttiin tarkemmin mihin "tarkoitukseen" pennun haluaisin. Vastasin tähän, eikä tämän jälkeen vastausta kuulunut viikkoon. Laitoin uuden sähköpostin, ei vastausta. Myös numeroni näkyi sähköpostissa, ja toivoinkin, että he ottaisivat minuun yhteyttä kun pennut olisivat valmiina luovutettaviksi. Mutta ei, ei kuulunut enää mitään. Laitoin vielä tekstiviestin ja soitin, joihin en koskaan saanut vastausta. Mielestäni aivan käsittämätöntä ja naurettavaa. Mikäli en heidän mielestään vastaukseni perusteella sovi heidän kennelinsä pennun omistajaksi, niin minkälainen kennel jättää innokkaan odottajan vaille vastausta??? Olisivat edes ilmoittaneet, että en ole heidän etsimänsä henkilö tms. En siis suosittele Haywire's welsh corgi pembroke-kenneliä. Toivottavasti kukaan ei erehdy sieltä pentua hankkimaan..... ja tämä siksi, että ystäväni yritti hankkia kyseiseltä kenneliltä pentua muutama viikko sitten, häneltäkin kysyttiin, mitä hän aikoisi tehdä pennun kanssa. Ystäväni vastasi tähän eikä vastausta enää koskaan kuulunut... NAURETTAVAA! EN TODELLAKAAN SUOSITTELE!!!!!!

5

520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyytyväinen

      Minulla on kyseiseltä kasvattajalta ollut 3 koiraa, (ensimmäistä lukuunottamatta kaikki) ja juuri harkitsen uutta pentua. :) Tyytyväinen olen siis ollut. Suosittelen ottamaan kasvattajiin suoraan soittamalla yhteyttä, näin olen itse toiminut. Sähköposteja tulee varmasti pilvin pimein, jotkut tosimielellä mutta sitten sitä toistakin puolta.

      • Hyvä, että jollain on hyviä kokemuksia kennelistä! Itse olen vain hyvin surullinen ja pettynyt, että osa jätetään vaille vastausta.


    • samaamieltä

      Minullakaan ei ole hirveän positiivisia kokemuksia kennelistä, valitettavasti :/ koskaan en ole pentua heiltä hankkinut, enkä haluakkaan. Tapa, jolla toinen kasvattajista (en halua mainita nimeä) vastaili sähköposteihini oli hyvin epäkohtelias. Ei minkäänlaista ymmärrystä innokkaita pennun hankkijia kohtaan. Sain vastaukseksi ärsyyntyneen oloisia "tiuskaisuja". Kyselin vain, onko sähköpostini mahdollisesti hukkunut matkalla ja että pentu yhä kiinnostaisi. Vastaukseksi sain lyhyen ja ärsyyntyneen oloisen vastauksen, tyyliin että etkö ymmärrä että en vielä valitse pentuja ja otan uudelleen yhteyttä vasta 8 viikon kuluttua, jolloin vasta päätän kenelle pentuni annan. Kiitoksia tiedosta! Itse ensikertalaisena en tämmöistä ole tiennyt, toivoisin vähän ymmärrystä ja käytöstapoja myös kasvattajalta! Hän olisi aivan hyvin voinut esittää asiansa ystävällisesti ja asiallisesti. Jos pentujen kasvatus ja kennelin pitäminen saa hermot näin kireälle, kannattaisiko ajatella jatkoa vielä uudelleen?
      Olen myös kysellyt pentuja muualtakin, ja nämä kasvattavat ovat olleet aivan toista luokkaa. Sain nopeita vastauksia ja minulle ilmoitettiin heti, mikäli pentujen tulevan kodin päättämisessä menisi muutamia viikkoja, ja että hän ottaa yhteyttä silloin. Toisinkuin tämä kasvattaja, joka ei vastannut enää mitään vaan jätti minut ihmettelemään onko viesti mennyt edes perille... !! Muilta kasvattajilta sain neuvoja ja opastusta, hyvin ystävällistä kohtelua ja "asiakaspalvelua". Tästä kennelistä en voi sanoa samaa, valitettavasti. Vaikka pentua minulle vielä tarjottaisiinkin, tältä kasvattajalta en sitä tule ostamaan. Kiitos, mutta opettele käytöstavat ensin ja vastaile vasta sitten asiakkaillesi!

      • Savonmuan Hilima

        Minulla 2 kivaa ja kaunista koiraa ko. kennelistä. Kasvattajalta olen saanut apua ja neuvoja aina kun olen tarvinnut. Mukavampia koiria en voisi toivoa, kannatti odottaa 2 vuotta ensimmäistä koiraani. Sain mitä halusin. Suuri kiitos kasvattajalle! Edelleenkään ei ole mitään syytä edes harkita ottavansa koiraa mistään muualta.


    • ilman pemua

      Harmi, että sinulle käynyt huono kokemus Haywirws kennelistä koska Else Ahlblomilla vuosien kokemus corgeista ja itselläni muistikuva, että hän tietää ja osaa. Voihan ne asiat muuttua elämässä jos vaikka ei intressit riitä pitää yhteyttä tiedustelijoihin tms. Laitetaan korvan taakse tämä tieto kun aion hankkia hyvän pemun itselleni. t 4 vuotta ilman pemua

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      100
      1899
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1430
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1317
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      92
      1313
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1124
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      463
      997
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      918
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      913
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      852
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      836
    Aihe