Mihin katosi se Kaunissaaren juttu, oliko se täällä Satamat osiossa vaiko missä?
Vastaukset 134
- Sir BB
Poisto oli asiallinen, ei täällä pitäisi ilmoitella toisten rekkareita, varsinkaan jos ei laita omaansa tiskiin.
- kyylä
Oli tyhmää sanoa, että A-414 sikaili! Ois voinu sanoo, että A-4xx tai A-xxx tai A-41x jne. sikaili!
- Jeesustelija
kyylä kirjoitti:
Oli tyhmää sanoa, että A-414 sikaili! Ois voinu sanoo, että A-4xx tai A-xxx tai A-41x jne. sikaili!
Eikö olisi voinut poistaa vain sen jutun jossa rekkari mainittiin jos sen esittäminen oli jutun poistaminen syy eikä koko keskusteluketjua??? Mitä vastaa ylläpitäjä?
- KERRO SHERIFFI
HYVÄ PALSTAN SHERIFFI.
OLE YSTÄVÄLLINEN JA KERRO MIKSI SIPOON KAUNISSAARESSA HÄIRIKÖINYTTÄ VENETTÄ KOSKEVA AIHE POISTETTIIN ?
JOHTUIKO SE SIITÄN ETTÄ:
- VENEEN RIKISTERINUMERO ILMOITETTIIN: "X-XXX"
- VENETYYPPI ILMOITETTIIN PRINCESS 56
- OMISTAJA PALJASTU
- LASTENKLINKAN KUMMIT MAINITTIIN
- VAI MISTÄ
KOMMENTEISSA EI KRITISOITU:
- LASTENKLINKAN KUMMEJA
- VENEEN OMISTAJAA
KRITIIKKI KOHDISTU HÄIRIKÖIHIN!!
KERRO TOTUUS, MUUTEN MINULLA MENEE USKO TÄMÄN PALSTA PUOLUEETTOMUUTEN/JULKAISUVAPAUTEEN
YSTÄVÄLLISESTI - Visvasyylä
VVeneen rekisterinumero on oltava jokaisessa yli 50 hv moottoriveneessä.
Se on oltava näkyvällä paikalla veneessä nähtävissä.
Kuka tahansa voi vapaasti tiedustella rekisterinumeron perusteella omistajan nimen Maistraatista.
Veneen rekisterinumero ei ole salainen. - AriT
KERRO SHERIFFI kirjoitti:
HYVÄ PALSTAN SHERIFFI.
OLE YSTÄVÄLLINEN JA KERRO MIKSI SIPOON KAUNISSAARESSA HÄIRIKÖINYTTÄ VENETTÄ KOSKEVA AIHE POISTETTIIN ?
JOHTUIKO SE SIITÄN ETTÄ:
- OMISTAJA PALJASTU
- VAI MISTÄ
- LASTENKLINKAN KUMMEJA
- VENEEN OMISTAJAA
KERRO TOTUUS, MUUTEN MINULLA MENEE USKO TÄMÄN PALSTA PUOLUEETTOMUUTEN/JULKAISUVAPAUTEEN
YSTÄVÄLLISESTIValitettavasti en pysty kertomaan perusteita viestiketjun poistamiselle, koska poiston on suorittanut Suomi24:n ylläpito, ei palstan sheriffi.
Itse pidin keskustelua aiheellisena ja olen lähettänyt ylläpidolle tiedustelun poistamisen perusteista. Viestiketjusta tehtiin asiattomuusilmoitus, jossa perusteena käytettiin juuri tuota mainittua rekisterinumeroa. Itse en tähän ilmoitukseen reagoinut juuri aiheen kiinnostavuuden ja pääosin asiallisen mielipiteidenvaihdon takia.
Ari - AriT
KERRO SHERIFFI kirjoitti:
HYVÄ PALSTAN SHERIFFI.
JOHTUIKO SE SIITÄN ETTÄ:
- OMISTAJA PALJASTU
- VAI MISTÄ
- LASTENKLINKAN KUMMEJA
- VENEEN OMISTAJAA
YSTÄVÄLLISESTILainaus ylläpidon kertomista perusteista:
"Kyseinen viesti poistettiin, koska viestissä oli mainittu rekisterinumero. Tämä ei ole sallittua palstoilla"
Itse en ole asiasta samaa mieltä, mutta päätös on tehty ja sillä selvä. En tiedä, missä tuo kielto on mainittu, mutta näin se vaan näyttää olevan. Koska rekkari oli viestiketjun ekassa viestissä, viestin poistaminen poisti myös kaikki vastaukset.
Palautteen toiminnasta voi tarvittaessa osoittaa Suomi24:n ylläpidolle vaikkapa linkin 'Ilmoita asiattomasta viestistä' kautta. - Roope
AriT kirjoitti:
Lainaus ylläpidon kertomista perusteista:
"Kyseinen viesti poistettiin, koska viestissä oli mainittu rekisterinumero. Tämä ei ole sallittua palstoilla"
Itse en ole asiasta samaa mieltä, mutta päätös on tehty ja sillä selvä. En tiedä, missä tuo kielto on mainittu, mutta näin se vaan näyttää olevan. Koska rekkari oli viestiketjun ekassa viestissä, viestin poistaminen poisti myös kaikki vastaukset.
Palautteen toiminnasta voi tarvittaessa osoittaa Suomi24:n ylläpidolle vaikkapa linkin 'Ilmoita asiattomasta viestistä' kautta.Mielestäni tuo rekisterinumeron mainitseminen on asiallinen peruste viestin poistolle.
Muutenhan täällä voisi kuka tahansa heitellä rekisterinumeroita missä tahansa asiayhteydessä.
Esimerkiksi minä voisin AriT:n viestien perusteella yrittää selvittää Sefumme veneen rekisteri/purjenumeron ja heitellä täällä asiattomia kommentteja numeron mainiten.
Mielestäni on tärkeämpää suojella näissä asioissa viattomia asiattomuuksilta. - Viki
Roope kirjoitti:
Mielestäni tuo rekisterinumeron mainitseminen on asiallinen peruste viestin poistolle.
Muutenhan täällä voisi kuka tahansa heitellä rekisterinumeroita missä tahansa asiayhteydessä.
Esimerkiksi minä voisin AriT:n viestien perusteella yrittää selvittää Sefumme veneen rekisteri/purjenumeron ja heitellä täällä asiattomia kommentteja numeron mainiten.
Mielestäni on tärkeämpää suojella näissä asioissa viattomia asiattomuuksilta.Käsittääkseni näissä keskusteluissa käsitellään ihmisiä jopa nimeltä (julkkikset ym poliitikot).
Tuo häirikköveneen yksilöiminen rekisterinumerolla on minun mielestäni tuomittavaa vain siinä tapauksessa, että kerrotut tapahtumat poikkesivat totuudesta. Kaikki tapahtui julkisella paikalla (eihän veneen sisällä, yksityistiloissa tapahtunutta käsitelty, vain vierassatamaan vaikuttaneet jutut), mikä siinä voi olla salaista???
Viattomia pitää suojella asiattomuuksilta, mutta entä pitääkö syyllisiä suojella asiallisuuksilta? - Roope
Viki kirjoitti:
Käsittääkseni näissä keskusteluissa käsitellään ihmisiä jopa nimeltä (julkkikset ym poliitikot).
Tuo häirikköveneen yksilöiminen rekisterinumerolla on minun mielestäni tuomittavaa vain siinä tapauksessa, että kerrotut tapahtumat poikkesivat totuudesta. Kaikki tapahtui julkisella paikalla (eihän veneen sisällä, yksityistiloissa tapahtunutta käsitelty, vain vierassatamaan vaikuttaneet jutut), mikä siinä voi olla salaista???
Viattomia pitää suojella asiattomuuksilta, mutta entä pitääkö syyllisiä suojella asiallisuuksilta?Ainoa ketjussa nimeltä mainittu (veneen omistaja) ei edes ollut paikalla...liekö edes Suomessa? Onko edes tiennyt, mitä veneellä tehdään? Mikäli koko tapahtuma edes on totta.
Mielestäni alkuperäisen kirjoittajan olisi pitänyt edes esiintyä omalla nimellään.
Onko koko tapahtumaa edes oikeasti tapahtunut? Vai tekeekö joku kateellinen kiusaa julkkikselle? Ihmeen monta "paikalla ollutta" ilmestyi keskusteluun mukaan...Ehkä suuri osa Kaunissaaren kävijöistä on aktiivisia tällä palstalla, koska montaa venettä saaressa tuskin enään lokakuussa viikonloppua viettää. - hoh
Roope kirjoitti:
Ainoa ketjussa nimeltä mainittu (veneen omistaja) ei edes ollut paikalla...liekö edes Suomessa? Onko edes tiennyt, mitä veneellä tehdään? Mikäli koko tapahtuma edes on totta.
Mielestäni alkuperäisen kirjoittajan olisi pitänyt edes esiintyä omalla nimellään.
Onko koko tapahtumaa edes oikeasti tapahtunut? Vai tekeekö joku kateellinen kiusaa julkkikselle? Ihmeen monta "paikalla ollutta" ilmestyi keskusteluun mukaan...Ehkä suuri osa Kaunissaaren kävijöistä on aktiivisia tällä palstalla, koska montaa venettä saaressa tuskin enään lokakuussa viikonloppua viettää...ainakin joku "tunnusti" ja puolustautui ilman katumusta!
- Tinde 16v.
hoh kirjoitti:
..ainakin joku "tunnusti" ja puolustautui ilman katumusta!
Menit sitte mun provoon pelle!
- Viki
Roope kirjoitti:
Ainoa ketjussa nimeltä mainittu (veneen omistaja) ei edes ollut paikalla...liekö edes Suomessa? Onko edes tiennyt, mitä veneellä tehdään? Mikäli koko tapahtuma edes on totta.
Onko koko tapahtumaa edes oikeasti tapahtunut? Vai tekeekö joku kateellinen kiusaa julkkikselle? Ihmeen monta "paikalla ollutta" ilmestyi keskusteluun mukaan...Ehkä suuri osa Kaunissaaren kävijöistä on aktiivisia tällä palstalla, koska montaa venettä saaressa tuskin enään lokakuussa viikonloppua viettää.Eihän siinä mainittu kuin veneen omistajan (positiivisia) meriittejä, ei nimeä. Mielestäni koko ketjun pointti oli keskustelu satamakäyttäytymisen eettisisistä ja moraalisista säännöistä. Sille antoi kivasti vauhtia, että tässä mahdollisesti oli taustalla julkisuudessa tunnettu henkilö.
Tosin aihe on paljon hankalampi, kuin mitä tästä reippaasta huulenheitosta voi ensinkään päätellä. Tuo "menittepäs lankaan ja luulitte että minä olen sika" -tinde on luultavasti sika sittenkin. Ainakin on varmaa että sillä "mä bailan - ..tut fossileista" -asenteella on porukoita liikkellä myös veneillä. Ainakin nuo sikamaiset älykääpiöt näkyvät ja kuuluvat. Sanotaan että yksi mätä muna pilaa munakkaan, mutta mitä ihmettä tuolle voi tehdä???
Pitäisikö minun mennä keskutelemaan ja pistää järjestykseen jotain örveltävää häirikköjengiä vapaa-ajallani? Ei kiitos, mieluummin vaihdan rauhallisempaan satamaan (joutuuhan sitä luonnonsatamastakin joskus lähtemään yöllä tuulen kääntymisen ja myräkän vuoksi) - Roope
Viki kirjoitti:
Eihän siinä mainittu kuin veneen omistajan (positiivisia) meriittejä, ei nimeä. Mielestäni koko ketjun pointti oli keskustelu satamakäyttäytymisen eettisisistä ja moraalisista säännöistä. Sille antoi kivasti vauhtia, että tässä mahdollisesti oli taustalla julkisuudessa tunnettu henkilö.
Tosin aihe on paljon hankalampi, kuin mitä tästä reippaasta huulenheitosta voi ensinkään päätellä. Tuo "menittepäs lankaan ja luulitte että minä olen sika" -tinde on luultavasti sika sittenkin. Ainakin on varmaa että sillä "mä bailan - ..tut fossileista" -asenteella on porukoita liikkellä myös veneillä. Ainakin nuo sikamaiset älykääpiöt näkyvät ja kuuluvat. Sanotaan että yksi mätä muna pilaa munakkaan, mutta mitä ihmettä tuolle voi tehdä???
Pitäisikö minun mennä keskutelemaan ja pistää järjestykseen jotain örveltävää häirikköjengiä vapaa-ajallani? Ei kiitos, mieluummin vaihdan rauhallisempaan satamaan (joutuuhan sitä luonnonsatamastakin joskus lähtemään yöllä tuulen kääntymisen ja myräkän vuoksi)"Pitäisikö minun mennä keskutelemaan ja pistää järjestykseen jotain örveltävää häirikköjengiä vapaa-ajallani? Ei kiitos, mieluummin vaihdan rauhallisempaan satamaan (joutuuhan sitä luonnonsatamastakin joskus lähtemään yöllä tuulen kääntymisen ja myräkän vuoksi)"
Aivan samaa mieltä. Lisäyksenä vielä, että miksi helkkarissa täytyy mennä satamaan, jossa tietää olevan jatkuvasti häiriöitä? Masokismia vai pätemisen tarvetta? - KIITOS SHERIFFI
AriT kirjoitti:
Palautteen toiminnasta voi tarvittaessa osoittaa Suomi24:n ylläpidolle vaikkapa linkin 'Ilmoita asiattomasta viestistä' kautta.KIITOS VASTAUKSESTASI
Voisitko jatkossa huolehtia siitä, että vain ne viestit poistetaan joissa mainitaan tämän häirikköveneen rekisterinumero.
Tällä varmistetaan se, ette suomi24 ylläpito poista koko foorumia.
Vinkki -> poista viesti numero 2 koska siellä mainitaa tämä rekisterinumero! - KALIFI
Roope kirjoitti:
Mielestäni tuo rekisterinumeron mainitseminen on asiallinen peruste viestin poistolle.
Mielestäni on tärkeämpää suojella näissä asioissa viattomia asiattomuuksilta."Mielestäni tuo rekisterinumeron mainitseminen on asiallinen peruste viestin poistolle.
Muutenhan täällä voisi kuka tahansa heitellä rekisterinumeroita missä tahansa asiayhteydessä."
Kumpaa tapahtuu useammin:
- joku kertoo huligaani veneestä
- vai että,
- joku kertoo häiriköinnistä Kaunissaaressa
Olen varma, että tämä kyseinen vene ei tule enää ensivuonna Kaunissaareen häiriköimään.
Minkä takia?
Koska he tietävät että silloin alkaa chat URUT laulaa ?
Näkihän se jo asenteesta.
Kun joku oli kirjoittanut poistetussa suomi24 palstalla joutuneensa satamaterrorin kohteesksi, niin nämä terroristit vastailivat:
- uhkaamalla tulevansa ensivuonna räyhäämään entistä isommalla porukalla
- haukkui lapsiperheitä "kölimustalaisiksi"
- syyllisti muut vneilijät
Tuollaisille paskoille ei saada kuria muuten kuin panemalla "luu kurkuun " - Tarja
KIITOS SHERIFFI kirjoitti:
KIITOS VASTAUKSESTASI
Voisitko jatkossa huolehtia siitä, että vain ne viestit poistetaan joissa mainitaan tämän häirikköveneen rekisterinumero.
Tällä varmistetaan se, ette suomi24 ylläpito poista koko foorumia.
Vinkki -> poista viesti numero 2 koska siellä mainitaa tämä rekisterinumero!Korkeasaari ilmoittaa tänään luopuvansa paviaaneista, mutta Kaunissaareen on tulossa kansainvaellus katsomaan A-414:sta häirikköpaviaaneineen 2005, kun Liikuntaviraston valvonta on päättynyt.
Täytyy laittaa saunavuorovaraus jo hyvissä ajoin sille lauantaille ja saapua jo perjantaina odottamaan "KUMMIN" Prinsessan saapumista. - "HÄIRIKÖINTIÄ LÄPI YÖN...
Tarja kirjoitti:
Korkeasaari ilmoittaa tänään luopuvansa paviaaneista, mutta Kaunissaareen on tulossa kansainvaellus katsomaan A-414:sta häirikköpaviaaneineen 2005, kun Liikuntaviraston valvonta on päättynyt.
Täytyy laittaa saunavuorovaraus jo hyvissä ajoin sille lauantaille ja saapua jo perjantaina odottamaan "KUMMIN" Prinsessan saapumista.TERE TULEMAST FAGERÖHÖN LA 1.10.2005.
SAAREN VALVÓNTA ON PÄÄTTYNYT TUOLLOIN VIHDOINKIN.
VIIKONLOPUN OHJELMASTA PITÄVÄT HUOLEN JO TUTUKSI TULLUT HÄIRIKKÖPRINCESSA HÄIRIKKÖPAVIAANEINEEN.
TILAISUUDESSA LÄPIYÖN:
- AGREGAATIN SAVUAVAA JYSKYTYSTÄ
- POPPIKONEIDEN TAUKOAMATONTA JUMPUTUSTA
- LAITURILTA KUSESKELUA
- SUKUELIMEN HUUTOA KURKKUSUORANA
TYTTÖLAPSILLE:
- MAKKARAA JA VIRVOKKEITA
- PIETARIN TULIAISIA
- SEKÄ PERINTEISTÄ KUMMITOIMINTAA - moottoriveneilijä
älä sinä BB viitsi kommentoida.Olen saanut käsityksen,että olet näiden palstojen tunnetuimpia KUSIPÄITÄ.Olenko oikeassa?
- Täti Monica
Roope kirjoitti:
Onko koko tapahtumaa edes oikeasti tapahtunut? Vai tekeekö joku kateellinen kiusaa julkkikselle? Ihmeen monta "paikalla ollutta" ilmestyi keskusteluun mukaan...Ehkä suuri osa Kaunissaaren kävijöistä on aktiivisia tällä palstalla, koska montaa venettä saaressa tuskin enään lokakuussa viikonloppua viettää."Ainoa ketjussa nimeltä mainittu (veneen omistaja) ei edes ollut paikalla...liekö edes Suomessa? Onko edes tiennyt, mitä veneellä tehdään? Mikäli koko tapahtuma edes on totta."
Venee omistaja ei ollut paikalla.
Tapahtuma on totta.
"Mielestäni alkuperäisen kirjoittajan olisi pitänyt edes esiintyä omalla nimellään."
Miksi et itse esiinny koko nimelläsi?
Voit vielä korjata asian.
Laita koko nimesi lisäksi vielä puhelinnumero ja sotutunnuksesi!
"Onko koko tapahtumaa edes oikeasti tapahtunut?"
Usko nyt jo, että se on totta ja tapahtunut
"Vai tekeekö joku kateellinen kiusaa julkkikselle? Ihmeen monta "paikalla ollutta"ilmestyi keskusteluun mukaan..."
Kukaan ei halua tehdä kiusaa veneen omistajalle.
Nämä häirikköpaviaanit vaan vituttaa.
Vielä eritoten, kun nimittelevät muita "kölimustalaisiksi", valehtelevat vastauksissaan ja uhkaavat tulla ensivuonna häiriköimään uudestaan.
"Ehkä suuri osa Kaunissaaren kävijöistä on aktiivisia tällä palstalla, koska montaa venettä saaressa tuskin enään lokakuussa viikonloppua viettää".
Viime viikonloppuna siellä oli noin normaalia 50 venekuntaa, tämän häiríkköveneen lisäksi. - Tuutsi
Roope kirjoitti:
"Pitäisikö minun mennä keskutelemaan ja pistää järjestykseen jotain örveltävää häirikköjengiä vapaa-ajallani? Ei kiitos, mieluummin vaihdan rauhallisempaan satamaan (joutuuhan sitä luonnonsatamastakin joskus lähtemään yöllä tuulen kääntymisen ja myräkän vuoksi)"
Aivan samaa mieltä. Lisäyksenä vielä, että miksi helkkarissa täytyy mennä satamaan, jossa tietää olevan jatkuvasti häiriöitä? Masokismia vai pätemisen tarvetta?Ajattele jos möykkääjät olisivat kotisi vieressä. Voisiko silloin perustella että pitääkö himaan mennä jos siinä vieressä on häiriköitä, sehän on masokiskia. Eikö yhteisiksi vapaa-ajan paikoiksi tarkoitetut paikat olekaan kaikille vaan varattu öykkäreille?
- tappis
onko mielestäsi niin että jos osaa hyvin luistella maila kädessä mustan kumiläpyskän perässä, niin on oikeutettu diplomaattiseen koskemattomuuteen?
- rekisterinumero?
Arvaan, että Sir BB:n rekkari = Pösilö-1
Mitä sanoo Sir BB?
Paljastako rekkarisisi, vai onklo se yllä oleva? - subbari
"HÄIRIKÖINTIÄ LÄPI YÖN... kirjoitti:
TERE TULEMAST FAGERÖHÖN LA 1.10.2005.
SAAREN VALVÓNTA ON PÄÄTTYNYT TUOLLOIN VIHDOINKIN.
VIIKONLOPUN OHJELMASTA PITÄVÄT HUOLEN JO TUTUKSI TULLUT HÄIRIKKÖPRINCESSA HÄIRIKKÖPAVIAANEINEEN.
TILAISUUDESSA LÄPIYÖN:
- AGREGAATIN SAVUAVAA JYSKYTYSTÄ
- POPPIKONEIDEN TAUKOAMATONTA JUMPUTUSTA
- LAITURILTA KUSESKELUA
- SUKUELIMEN HUUTOA KURKKUSUORANA
TYTTÖLAPSILLE:
- MAKKARAA JA VIRVOKKEITA
- PIETARIN TULIAISIA
- SEKÄ PERINTEISTÄ KUMMITOIMINTAAKyllä sitä kunnon bileissä pitää musa soida ja kovaa. Pitää pistää heti kalenteriin ettei missaa ens vuonna.
- kölinakki
subbari kirjoitti:
Kyllä sitä kunnon bileissä pitää musa soida ja kovaa. Pitää pistää heti kalenteriin ettei missaa ens vuonna.
nimittäin jos Teemun apparit soittaa siellä entiseen malliin laatumusaa eli Kikkaa ja Frederikkiä...
- realisti
Täti Monica kirjoitti:
"Ainoa ketjussa nimeltä mainittu (veneen omistaja) ei edes ollut paikalla...liekö edes Suomessa? Onko edes tiennyt, mitä veneellä tehdään? Mikäli koko tapahtuma edes on totta."
Venee omistaja ei ollut paikalla.
Tapahtuma on totta.
"Mielestäni alkuperäisen kirjoittajan olisi pitänyt edes esiintyä omalla nimellään."
Miksi et itse esiinny koko nimelläsi?
Voit vielä korjata asian.
Laita koko nimesi lisäksi vielä puhelinnumero ja sotutunnuksesi!
"Onko koko tapahtumaa edes oikeasti tapahtunut?"
Usko nyt jo, että se on totta ja tapahtunut
"Vai tekeekö joku kateellinen kiusaa julkkikselle? Ihmeen monta "paikalla ollutta"ilmestyi keskusteluun mukaan..."
Kukaan ei halua tehdä kiusaa veneen omistajalle.
Nämä häirikköpaviaanit vaan vituttaa.
Vielä eritoten, kun nimittelevät muita "kölimustalaisiksi", valehtelevat vastauksissaan ja uhkaavat tulla ensivuonna häiriköimään uudestaan.
"Ehkä suuri osa Kaunissaaren kävijöistä on aktiivisia tällä palstalla, koska montaa venettä saaressa tuskin enään lokakuussa viikonloppua viettää".
Viime viikonloppuna siellä oli noin normaalia 50 venekuntaa, tämän häiríkköveneen lisäksi.olitko itse paikalla?
- Täti Monika
realisti kirjoitti:
olitko itse paikalla?
Olin paikalla Kaunissaaressa 2-3.10.2004.
En ainakaan nähnyt Teukkaa häiriköiden joukossa.
Näössäni ei ole havaittu vikaa.
Riittääkö vastaus Sinulle? - realisti
Täti Monika kirjoitti:
Olin paikalla Kaunissaaressa 2-3.10.2004.
En ainakaan nähnyt Teukkaa häiriköiden joukossa.
Näössäni ei ole havaittu vikaa.
Riittääkö vastaus Sinulle?vastaus, mutta samalla töykeä.
- ...vastaustani
realisti kirjoitti:
vastaus, mutta samalla töykeä.
Pyydän anteeksi, mikäli vastaukseni oli töykeä.
Tavoittelin vain jämäkkää vastausta.
Tarkoitus ei ollut loukata tai olla töykeä. - realisti
...vastaustani kirjoitti:
Pyydän anteeksi, mikäli vastaukseni oli töykeä.
Tavoittelin vain jämäkkää vastausta.
Tarkoitus ei ollut loukata tai olla töykeä.ja painettu villaisella. Saapas nähdä mitä teemut vastaa...
- ****** SENSUURI PALANNUT***...
Tämä oli asiaton poisto!!!
- Viki
No, minä en hoksannut mitään selkeää syytä poistoon. Eihän häiriköitsijän yksilöiminen ole syy, jos kritiikki on aiheellista ja perustuu tosiasioihin. Herjaus voi olla kyseessä, jos väitetään perättömiä, mutta viestistä ja siihen tulleista vastauksista ei mistään voinut arvella tälläistä tapahtuneen.
Ainakin tuo ketju herätti yleistä mielenkiintoa, satamat palstan vuotuinen kävijämäärä ylittyi kahdessa päivässä :-)
Sen vuoksi asia on jo yleisessä tiedossa ja tietenkin monet palaavat katsomaan kuinka keskustelu etenee. Poisto ilman kommenttia poiston syystä oli harkitsematon teko! - ZOTZOT
Valvoja samoissa bileissä
- Veneilijä
Käsittämätöntä, että jonkun rekisterinumeron "ilmitulon" perusteella kokonainen keskusteluketju poistettaisiin! Kenen kunniaa tässä muka olisi loukattu? Yleisellä paikalla juhlinut pösilölauma piti rekkarinsa kaikkien nähtävillä. Keskustelu oli täysin asiallista, vaikka joku wannabe-varakas yrittikin esittää näiden häiriköiden oikeuksista omia onnettomia näkemyksiään. Rahalla saa, veneellä pääsee, voisi vanhaa sanontaa muokata, mutta väärissä käsissä rahalla ei saa järkeä ja huonommassa tapauksessa veneellä pääsee vain hengestään.
- vai ei
Veneilijä kirjoitti:
Käsittämätöntä, että jonkun rekisterinumeron "ilmitulon" perusteella kokonainen keskusteluketju poistettaisiin! Kenen kunniaa tässä muka olisi loukattu? Yleisellä paikalla juhlinut pösilölauma piti rekkarinsa kaikkien nähtävillä. Keskustelu oli täysin asiallista, vaikka joku wannabe-varakas yrittikin esittää näiden häiriköiden oikeuksista omia onnettomia näkemyksiään. Rahalla saa, veneellä pääsee, voisi vanhaa sanontaa muokata, mutta väärissä käsissä rahalla ei saa järkeä ja huonommassa tapauksessa veneellä pääsee vain hengestään.
Mä käsitin edellisistä viesteistä, että hän olisi ollut mukana.
- Näkijä
ZOTZOT kirjoitti:
Valvoja samoissa bileissä
Valvoja ei ollut pileissä!
Valvojan työkausi Kaunissaaressa oli päättynyt edellisenä viikonloppuna.
Valvoja olisi mennyt lopettamaan poppikoneiden musiikin huuattamisen ja tuon perkeleellisen agregaatin käynnin, mutta hänen kautensa saaressa oli päättynyt edellinen viikonloppu.
Sen tietävät nämä HÄIRIKÖT!
Siksi he viettävät "venekauden päättäjäisiä" Kaunissaaressa aina lokakuun alussa, aikana jolloin saaren vahtivuorot ovat päättyneet.
Viestikää hyvät veneilijät Helsingin kaupungin liikuntavirastoon, jotta se jatkaisi saaren isännän pestiä vähintään lokakuun loppuun. Tämä jo pelkästään turvallisuussyistä.
Ilmojen mentyä huonoksi lokakuussa johtaa siihen, että monet perheveneilijät suuntaavat kokkansa Kaunissaareen, koska siellä on suojaisa satama. - tuskin oli mukana
vai ei kirjoitti:
En ole mistään huomannut sellaista,että olisi mukana ollut.Senkin vuoksi oli hyvä,että rek.numero tuli julki.Teemu tuskin antaa apinalaumalleen venettä,ensi syksynä.Teemu on mielestäni syytön apinoiden hörhöilyyn.
- teppo kölinäkki
vai ei kirjoitti:
oliko teemu selänne häiriköimässä vai ei? Silminnäkijää kaivataan?
- hapi
tuskin oli mukana kirjoitti:
En ole mistään huomannut sellaista,että olisi mukana ollut.Senkin vuoksi oli hyvä,että rek.numero tuli julki.Teemu tuskin antaa apinalaumalleen venettä,ensi syksynä.Teemu on mielestäni syytön apinoiden hörhöilyyn.
Tuskin oli, kuka tietää totuuden? Missä silminnäkijät? Oliko sör BB paikalla, entäs sör vili?
- Laiturivieras
Käsitykseni mukaan veneen omistaja ei ollut mukana Kaunissaaressa elämöimässä, vaan hän oli luovuttanut veneen ystäviensä käyttöön. Nämä olivat väärinkäyttäneet saamaansa luottamusta.
Veneen omistaja ("tunnettu jääkiekkoilija, Lastenklinikan kummi") olisi tuskin sallinut moista menoa, jos hän olisi ollut itse mukana. Hänestä on välittynyt julkisuuteen paljon harkitsevampi ja fiksumpi vaikutelma.
Mies on syntynyt merellisessä Lauttasaaressa (1970) ja kasvanut vastuullisempaan veneilykulttuuriin. Hänen isänsä on (ainakin ollut) jäsenenä matkapurjehtijoiden seurana tunnetussa Sindbadissa ja olen omin silmin nähnyt hänen Välimerelläkin käyneen komean purkkarinsa Sindbadin laiturissa.
Jääkiekkoilijan purjehtijaisä (jonka etunimi on myös jääkiekkoilijan toinen etunimi) on toiminut vuosien ajan avustajana Suomen kenties näkyvimmässä veneilylehdessä. Hänen kirjoittamistaan artikkeleista on välittynyt asiantuntevan ja veneilyyn syvällisesti vihkiytyneen miehen kuva.
On surullista, että jääkiekkoilijan ystävät ovat nyt onnistuneet suotta tahrimaan kunnon veneilijäperheen mainetta!- Roope
Kaksi asiaa häiritsee niin tässä kuin alkuperäisessäkin keskustelussa.
1) Miksi veneen omistaja on sotkettu asiaan ja häntä vielä syyllistetty? Jos porukka olisi tullut yhteysaluksella syyllistettäisiinkö liikennöitsijää?
2) Jos etsii rauhaa ja hiljaisuutta, kannattaako ihan aikuisten oikeasti rantautua "Sikojenlahdelle"? Tottakai voi mennä vaikka vappuna Mantalle ja soitella poliisille ilmoituksia juopottelusta yleisellä paikalla. - Janne
Roope kirjoitti:
1) Miksi veneen omistaja on sotkettu asiaan ja häntä vielä syyllistetty? Jos porukka olisi tullut yhteysaluksella syyllistettäisiinkö liikennöitsijää?
2) Jos etsii rauhaa ja hiljaisuutta, kannattaako ihan aikuisten oikeasti rantautua "Sikojenlahdelle"? Tottakai voi mennä vaikka vappuna Mantalle ja soitella poliisille ilmoituksia juopottelusta yleisellä paikalla.1) Sepä nyt vasta pöyristyttävää on jos tämä tikunheiluttaja ei ole tiennyt kenelle ja mihin tarkoitukseen on arvokasta venettään lainannut...
- Roope
Janne kirjoitti:
1) Sepä nyt vasta pöyristyttävää on jos tämä tikunheiluttaja ei ole tiennyt kenelle ja mihin tarkoitukseen on arvokasta venettään lainannut...
Liekö veneen omistaja edes Suomessa? Saattanut sopia, että tuttu ajaa veneen talvisäilytykseen...
- Veneilijä
Roope kirjoitti:
2) Jos etsii rauhaa ja hiljaisuutta, kannattaako ihan aikuisten oikeasti rantautua "Sikojenlahdelle"? Tottakai voi mennä vaikka vappuna Mantalle ja soitella poliisille ilmoituksia juopottelusta yleisellä paikalla.>2) Jos etsii rauhaa ja hiljaisuutta, kannattaako ihan aikuisten oikeasti rantautua "Sikojenlahdelle"? Tottakai voi mennä vaikka vappuna Mantalle ja soitella poliisille ilmoituksia juopottelusta yleisellä paikalla.>
Häiriköillä on tapana liioitella juomista, äänenkäyttöä ja luettua tekstiä, vain älyn käyttö jää valitettavasti vähemmälle. Ei tässä kai liene ihan samasta asiasta kyse, kuin Mantalla Vappua juhlivista ihmisistä? Asiat asioina.
Tuntuu siltä, että Kaunissaari on jo vihitty pelkästään mölyterroristien kokoontumispaikaksi. Näin ei kuitenkaan saa käydä. Ja jos se minusta on yhtään kiinni, on käsi luurissa aina kun virkavaltaa paikalle tarvitaan. Jossain vaiheessa varmasti rupeaa tuloksia näkymään! Valitan, silloin Kaunissaarenkin vierassatama rupeaa teistä häiriköistä tuntumaan tylsältä paikalta ja joudutte etsimään jonkun muun parkkipaikan, missä saatte päteä samanhenkisten kanssa.
Enemmistö Kaunissaaressa on kuitenkin onneksi aivan tavallisia, luonnonrauhasta ja merestä nautittivia veneilijöitä. Lehdistä saa lukea, miten käy kansalaisille, jotka puolustavat omaa omaisuuttaan tai haluavat häiriköitä hiljentää, tämä valitettava tosiasia estääkin monia siihen ryhtymästä. Tämä lienee viisainta, sillä se pururata mikä näiden ns. veneilijöiden korvien välissä on sen verran lyhyt ja kostea, että mitään toivottua lopputulosta ei heidän kanssaan saa kuitenkaan aikaan. Minua ei pätkääkään kiinnosta mitä mieltä teidänkaltaiset meistä ovat. Nämä "kiistat" on helppo antaa viranomaisten hoitaa, vaikka Kaunissaareen ei heitä helposti saakaan. Takaan että muutos tulee tapahtumaan ja jäätte tässä asiassa vähemmistöön.
Teillä on talvi aikaa miettiä, mikä harrastus antaisi teille paremmin tilaa päteä. Siltä rahakkaalta kaverilta voisi kysyä seuraavaksi vaikka hiihtomökkiä Lapista tai jostain ulkomailta lainaksi. Siitähän saa huisin tunteen, ihan kuin itse omistaisi jotain, kun on kaverin leluilla liikkeellä! Ymmärrän hyvin, tai ainakin yritän kovasti... Hyvää syksyn jatkoa ja talvea, silti. En kuitenkaan sano näkemiin vaan hyvästi! - Roope
Veneilijä kirjoitti:
>2) Jos etsii rauhaa ja hiljaisuutta, kannattaako ihan aikuisten oikeasti rantautua "Sikojenlahdelle"? Tottakai voi mennä vaikka vappuna Mantalle ja soitella poliisille ilmoituksia juopottelusta yleisellä paikalla.>
Häiriköillä on tapana liioitella juomista, äänenkäyttöä ja luettua tekstiä, vain älyn käyttö jää valitettavasti vähemmälle. Ei tässä kai liene ihan samasta asiasta kyse, kuin Mantalla Vappua juhlivista ihmisistä? Asiat asioina.
Tuntuu siltä, että Kaunissaari on jo vihitty pelkästään mölyterroristien kokoontumispaikaksi. Näin ei kuitenkaan saa käydä. Ja jos se minusta on yhtään kiinni, on käsi luurissa aina kun virkavaltaa paikalle tarvitaan. Jossain vaiheessa varmasti rupeaa tuloksia näkymään! Valitan, silloin Kaunissaarenkin vierassatama rupeaa teistä häiriköistä tuntumaan tylsältä paikalta ja joudutte etsimään jonkun muun parkkipaikan, missä saatte päteä samanhenkisten kanssa.
Enemmistö Kaunissaaressa on kuitenkin onneksi aivan tavallisia, luonnonrauhasta ja merestä nautittivia veneilijöitä. Lehdistä saa lukea, miten käy kansalaisille, jotka puolustavat omaa omaisuuttaan tai haluavat häiriköitä hiljentää, tämä valitettava tosiasia estääkin monia siihen ryhtymästä. Tämä lienee viisainta, sillä se pururata mikä näiden ns. veneilijöiden korvien välissä on sen verran lyhyt ja kostea, että mitään toivottua lopputulosta ei heidän kanssaan saa kuitenkaan aikaan. Minua ei pätkääkään kiinnosta mitä mieltä teidänkaltaiset meistä ovat. Nämä "kiistat" on helppo antaa viranomaisten hoitaa, vaikka Kaunissaareen ei heitä helposti saakaan. Takaan että muutos tulee tapahtumaan ja jäätte tässä asiassa vähemmistöön.
Teillä on talvi aikaa miettiä, mikä harrastus antaisi teille paremmin tilaa päteä. Siltä rahakkaalta kaverilta voisi kysyä seuraavaksi vaikka hiihtomökkiä Lapista tai jostain ulkomailta lainaksi. Siitähän saa huisin tunteen, ihan kuin itse omistaisi jotain, kun on kaverin leluilla liikkeellä! Ymmärrän hyvin, tai ainakin yritän kovasti... Hyvää syksyn jatkoa ja talvea, silti. En kuitenkaan sano näkemiin vaan hyvästi!"Valitan, silloin Kaunissaarenkin vierassatama rupeaa teistä häiriköistä tuntumaan tylsältä paikalta ja joudutte etsimään jonkun muun parkkipaikan, missä saatte päteä samanhenkisten kanssa."
Ilmeisesti nimittelet minua häiriköksi? Purjehdin pienen perheeni kanssa, jossa nuorin täkkäri on vasta kolmevuotias. Yöpuulle vetäydymme yleensä viimeistään kymmeneltä.
"Takaan että muutos tulee tapahtumaan ja jäätte tässä asiassa vähemmistöön."
Toivottavasti ei, vaan mielelläni näkisin useampia perheitä satamissa. Kuitenkin satamia valitessani käytän ns. maalaisjärkeä. Satamia on monenlaisia, joista valita. Mielestäni Kaunissaaren muuttuminen "mölyterroristien kokoontumispaikaksi" on toisaalta positiivista. Saa olla muissa satamissa rauhassa. - Omistajan vastuu
Roope kirjoitti:
2) Jos etsii rauhaa ja hiljaisuutta, kannattaako ihan aikuisten oikeasti rantautua "Sikojenlahdelle"? Tottakai voi mennä vaikka vappuna Mantalle ja soitella poliisille ilmoituksia juopottelusta yleisellä paikalla.Nyt teillä menee vellit ja puurot sekaisin.
Kukaan ei ole syyttänyt veneen omistajaa.
Oli vain ihmetelty miksi hän on luovuttanut veneensä pölhökusteille, mitkä tuottavat kärsimystä häiriköinneillään tavallisille kunnollisille ihmisille.
"Jos porukka olisi tullut yhteysaluksella syyllistettäisiinkö liikennöitsijää?"
Yllä olevaan on vastaus kyllä, jos yhteysaluksen kapteeni ajaisi aluksensa vieraslaituriin ja antaisi porukan kantaa agregaatin laiturille, laittaisi poppikoneet täysille sekä huuattaisi niitä läpi yön.
"Jos etsii rauhaa ja hiljaisuutta, kannattaako ihan aikuisten oikeasti rantautua "Sikojenlahdelle"?
Kaunissaari on virkistysalue, missä viettää vapaa-aikaansa veneilijät, lapsiperheet jne.
Tuskin leirintäaluellakaan suvaitaan sitä, että agregaatti jyskyttää läpi yön ja poppikoneet huutaa täysillä.
Kaunissaarta ei ole tarkoitettu huligaaneille.
Jos moottoripyöräjengitkin saadaan kuriin, niin miksi ei saada näitä satamahäiriköitä? - s/y aulikki
Omistajan vastuu kirjoitti:
Nyt teillä menee vellit ja puurot sekaisin.
Kukaan ei ole syyttänyt veneen omistajaa.
Oli vain ihmetelty miksi hän on luovuttanut veneensä pölhökusteille, mitkä tuottavat kärsimystä häiriköinneillään tavallisille kunnollisille ihmisille.
"Jos porukka olisi tullut yhteysaluksella syyllistettäisiinkö liikennöitsijää?"
Yllä olevaan on vastaus kyllä, jos yhteysaluksen kapteeni ajaisi aluksensa vieraslaituriin ja antaisi porukan kantaa agregaatin laiturille, laittaisi poppikoneet täysille sekä huuattaisi niitä läpi yön.
"Jos etsii rauhaa ja hiljaisuutta, kannattaako ihan aikuisten oikeasti rantautua "Sikojenlahdelle"?
Kaunissaari on virkistysalue, missä viettää vapaa-aikaansa veneilijät, lapsiperheet jne.
Tuskin leirintäaluellakaan suvaitaan sitä, että agregaatti jyskyttää läpi yön ja poppikoneet huutaa täysillä.
Kaunissaarta ei ole tarkoitettu huligaaneille.
Jos moottoripyöräjengitkin saadaan kuriin, niin miksi ei saada näitä satamahäiriköitä?Ollaan puolentoistatunnin päästä 17:30 lähdössä Lauttasaaresta Kaunissaareen.
Uskaltaako sinne mennä? Onko häiriköt tulossa viikonloppuna ja viranomaiset eivät ilmeisesti tee mitään? Pitääkö ajaa Tallholmenille suoraan, pimeässä ei uskalla kauheasti seikkailla? - Elmeri
"Käsitykseni mukaan veneen omistaja ei ollut mukana Kaunissaaressa elämöimässä, vaan hän oli luovuttanut veneen ystäviensä käyttöön. Nämä olivat väärinkäyttäneet saamaansa luottamusta."
TOTTA
"Veneen omistaja ("tunnettu jääkiekkoilija, Lastenklinikan kummi") olisi tuskin sallinut moista menoa, jos hän olisi ollut itse mukana. Hänestä on välittynyt julkisuuteen paljon harkitsevampi ja fiksumpi vaikutelma."
TOTTA
"Mies on syntynyt merellisessä Lauttasaaressa (1970) ja kasvanut vastuullisempaan veneilykulttuuriin. Hänen isänsä on (ainakin ollut) jäsenenä matkapurjehtijoiden seurana tunnetussa Sindbadissa ja olen omin silmin nähnyt hänen Välimerelläkin käyneen komean purkkarinsa Sindbadin laiturissa."
TOTTA
"Jääkiekkoilijan purjehtijaisä (jonka etunimi on myös jääkiekkoilijan toinen etunimi) on toiminut vuosien ajan avustajana Suomen kenties näkyvimmässä veneilylehdessä. Hänen kirjoittamistaan artikkeleista on välittynyt asiantuntevan ja veneilyyn syvällisesti vihkiytyneen miehen kuva."
TOTTA
"On surullista, että jääkiekkoilijan ystävät ovat nyt onnistuneet suotta tahrimaan kunnon veneilijäperheen mainetta!"
TOTTA,
MUTTA MITEN TÄMÄ VIESTI SAAVUTTAA ILMARIN, JOTTA HÄN TIETÄISI, ETTEI ENÄÄ LAINAA VENETTÄÄN NÄILLE HÄIRIKÖILLE, JOTKA PILAAVAT RAUHALLISTEN VENEILIJÖIDEN LEPOPÄIVIEN LISÄKSI PARHAASSA TAPAUKSESSA MYÖS ILMARIN ITSENSÄ MAINEEN? - Yrkka
Elmeri kirjoitti:
"Käsitykseni mukaan veneen omistaja ei ollut mukana Kaunissaaressa elämöimässä, vaan hän oli luovuttanut veneen ystäviensä käyttöön. Nämä olivat väärinkäyttäneet saamaansa luottamusta."
TOTTA
"Veneen omistaja ("tunnettu jääkiekkoilija, Lastenklinikan kummi") olisi tuskin sallinut moista menoa, jos hän olisi ollut itse mukana. Hänestä on välittynyt julkisuuteen paljon harkitsevampi ja fiksumpi vaikutelma."
TOTTA
"Mies on syntynyt merellisessä Lauttasaaressa (1970) ja kasvanut vastuullisempaan veneilykulttuuriin. Hänen isänsä on (ainakin ollut) jäsenenä matkapurjehtijoiden seurana tunnetussa Sindbadissa ja olen omin silmin nähnyt hänen Välimerelläkin käyneen komean purkkarinsa Sindbadin laiturissa."
TOTTA
"Jääkiekkoilijan purjehtijaisä (jonka etunimi on myös jääkiekkoilijan toinen etunimi) on toiminut vuosien ajan avustajana Suomen kenties näkyvimmässä veneilylehdessä. Hänen kirjoittamistaan artikkeleista on välittynyt asiantuntevan ja veneilyyn syvällisesti vihkiytyneen miehen kuva."
TOTTA
"On surullista, että jääkiekkoilijan ystävät ovat nyt onnistuneet suotta tahrimaan kunnon veneilijäperheen mainetta!"
TOTTA,
MUTTA MITEN TÄMÄ VIESTI SAAVUTTAA ILMARIN, JOTTA HÄN TIETÄISI, ETTEI ENÄÄ LAINAA VENETTÄÄN NÄILLE HÄIRIKÖILLE, JOTKA PILAAVAT RAUHALLISTEN VENEILIJÖIDEN LEPOPÄIVIEN LISÄKSI PARHAASSA TAPAUKSESSA MYÖS ILMARIN ITSENSÄ MAINEEN?Mistäs muuten tuo "Elmeri" tietää, että oliko Teemu siellä veneessään vaiko ei kun Kaunissaaressa kekkerit pidettiin? Haiskahtaa omistajan puolustelulta. "Elmeri" siis oli kekkereillä, voit varmaan siis kertoa oliko paikalla alaikäisiä vai ei.
- tappis
s/y aulikki kirjoitti:
Ollaan puolentoistatunnin päästä 17:30 lähdössä Lauttasaaresta Kaunissaareen.
Uskaltaako sinne mennä? Onko häiriköt tulossa viikonloppuna ja viranomaiset eivät ilmeisesti tee mitään? Pitääkö ajaa Tallholmenille suoraan, pimeässä ei uskalla kauheasti seikkailla?soiko jytä tai saitteko puukosta?
- Liekö ja lieneekö ehkä ja t...
Roope kirjoitti:
Liekö veneen omistaja edes Suomessa? Saattanut sopia, että tuttu ajaa veneen talvisäilytykseen...
Kommenttisi ovat lähinnä naurettavia!
- EI AIVAN SAMA
TÄSSÄ KAUNISSAARI JUTUSSA KUVASTUU VENELIJÖIDEN KIUKKU JA RAIVO SATAMAHÄIRIKÖIHIN.
- PYYDÄN EHDOTUKSIA!!
Tällä foorumilla on kirjoiteltu Kaunissaaressa 2-3/10 2004 tapahtuneesta härskistä häiriköinnistä.
Nyt esitän Teille laajemman kysymyksen: "Miten yhteisiltä ulkoilusaariltamme poistetaan häiriköinti?
Ulkoilusaarten valvontaa suorittavat:
- saarten valvojat
- merivartiosto
- poliisit
Saarista vastaavat, niiden omistajat/haltijat kuten:
- kaupungit
- kunnat
- Metsähallitus
- Uudenmaan virkistysalueyhdistys
- jne
Onko teillä RAKENTAVIA ehdotuksia saarten rauhoittamiseksija jos on niin, mitä ne ovat?- Juuso
Valvojan kautta on vaan pidennettävä ja valvoja saatava saariin, joissa ei jo ole. Yksi valvoja voi hoitaa useampiakin saaria.
- Sir BB
Juuso kirjoitti:
Valvojan kautta on vaan pidennettävä ja valvoja saatava saariin, joissa ei jo ole. Yksi valvoja voi hoitaa useampiakin saaria.
mitä se veltto valvoja joka ei muuhun duuniin kykene voi, jos päätän soittaa stereoita kovaa?
Ainoa mikä tehoaa, on päästää keulaköydet irti, ja vetää keksillä sormille jos aikoo takaisin, turha väheksyä joukkovoimaa. - Veneilijä
Sir BB kirjoitti:
mitä se veltto valvoja joka ei muuhun duuniin kykene voi, jos päätän soittaa stereoita kovaa?
Ainoa mikä tehoaa, on päästää keulaköydet irti, ja vetää keksillä sormille jos aikoo takaisin, turha väheksyä joukkovoimaa."Veltto valvoja, joka ei muuhun duuniin kykene?" Haluatko siis, että sinulta päästetään keulaköydet irti ja lyödään näpeille keksillä?
Mielestäni esim. Helsingin Kaupungin ulkoilusaarien henkilökunta tekee todella arvokasta työtä. Työtä muun työn joukossa. Ei mitenkään halveksittavaa vaan rankkaa raakaa työtä! Putsaavat roskikset, pitävät paikat siistinä, keräävät maksut ym. ym. jotta jopa BB:n kaltaiset öykkärit saisivat viettää mukavia hetkiä saaristossa näillä ulkoilusaarilla. Joskus on näkynyt Bb:n kaltaisia kommentoimassa isoine veneineen kalliita yöpymismaksuja. Heillä saattaa olla alla 15 metrinen vene, jengiä kajuutat täynnä, mutta satamamaksu ottaa niin koville suorittaa. Naurettavaa jengiä. Pahoittelen, jos vertasin BB:tä näihin isojen veneiden omistajiin, se oli loukkaus heitä kohtaan, sillä Bb:hän "veneilee" bittimerellä...
Hiljaisuus tulee, kun soittaa vartijan, poliisin tai merivartioston paikalle. Näin minä teen jatkossa, kuten olen tehnyt aiemminkin. Aina on apua saatu, kun sitä on tarvittu. Ja hiljaista on tullut!.
En lyö ketään keksillä näpeille, en irroita köysiä, enkä mene joukolla vetämään ketään nenään, enkä suosittele muillekaan näin tekemään. - AKO
että
1.(jos uskalletaan / on wiisasta) huomautetaan ko. venekuntaa häiriöstä
2. käännytään mahdollisen vartijan puoleen
3. soitetaan venepoliisi tai merivartiosto paikalle
edellyttäen, että tilanne on sen verran 'inhottava'... - Kova pää
Veneilijä kirjoitti:
"Veltto valvoja, joka ei muuhun duuniin kykene?" Haluatko siis, että sinulta päästetään keulaköydet irti ja lyödään näpeille keksillä?
Mielestäni esim. Helsingin Kaupungin ulkoilusaarien henkilökunta tekee todella arvokasta työtä. Työtä muun työn joukossa. Ei mitenkään halveksittavaa vaan rankkaa raakaa työtä! Putsaavat roskikset, pitävät paikat siistinä, keräävät maksut ym. ym. jotta jopa BB:n kaltaiset öykkärit saisivat viettää mukavia hetkiä saaristossa näillä ulkoilusaarilla. Joskus on näkynyt Bb:n kaltaisia kommentoimassa isoine veneineen kalliita yöpymismaksuja. Heillä saattaa olla alla 15 metrinen vene, jengiä kajuutat täynnä, mutta satamamaksu ottaa niin koville suorittaa. Naurettavaa jengiä. Pahoittelen, jos vertasin BB:tä näihin isojen veneiden omistajiin, se oli loukkaus heitä kohtaan, sillä Bb:hän "veneilee" bittimerellä...
Hiljaisuus tulee, kun soittaa vartijan, poliisin tai merivartioston paikalle. Näin minä teen jatkossa, kuten olen tehnyt aiemminkin. Aina on apua saatu, kun sitä on tarvittu. Ja hiljaista on tullut!.
En lyö ketään keksillä näpeille, en irroita köysiä, enkä mene joukolla vetämään ketään nenään, enkä suosittele muillekaan näin tekemään."Hiljaisuus tulee, kun soittaa vartijan, poliisin tai merivartioston paikalle. Näin minä teen jatkossa, kuten olen tehnyt aiemminkin. Aina on apua saatu, kun sitä on tarvittu. Ja hiljaista on tullut!."
2-3/10 ei tullut vaikka pyydettiin!
Miksi? - AKO
Kova pää kirjoitti:
"Hiljaisuus tulee, kun soittaa vartijan, poliisin tai merivartioston paikalle. Näin minä teen jatkossa, kuten olen tehnyt aiemminkin. Aina on apua saatu, kun sitä on tarvittu. Ja hiljaista on tullut!."
Miksi?viranomaiselta, johon oltiin yhteydessä !
- tappis
Kova pää kirjoitti:
"Hiljaisuus tulee, kun soittaa vartijan, poliisin tai merivartioston paikalle. Näin minä teen jatkossa, kuten olen tehnyt aiemminkin. Aina on apua saatu, kun sitä on tarvittu. Ja hiljaista on tullut!."
Miksi?Kysy ihmeessä viranomaisilta, tämän takiahan niitä veroja maksetaan. Onko niin että julkimot saavat öykkäröidä niin ettei merivartiostot ym. tahot siihen puutu?
Olisi pitänyt ruveta nuorena lätkimään, jos sillä saa diplomaattisen koskemattomuuden? - ehdotus
AKO kirjoitti:
että
1.(jos uskalletaan / on wiisasta) huomautetaan ko. venekuntaa häiriöstä
2. käännytään mahdollisen vartijan puoleen
3. soitetaan venepoliisi tai merivartiosto paikalle
edellyttäen, että tilanne on sen verran 'inhottava'...Näinhän homma toimii, kun täällä kerrotaan Kaunissaaren meiningistä, sinne keskittyy ränttätänttäporukkaa ja miljoona muuta satamaa säilyy rauhallisempana muuhun käyttöön.
Ei mua vituta jos kaunissaaressa joku ei-jääkiekkoilija käyttää konetta ladatakseen jotain sekä röyhtäisee kaksi kertaa kaljahuikan välillä, mutta luonnonsatamissa mieluummin en heihin kohtaa.
Kaunissaari Kaljasaareksi olkoon meininki.
Hyvä jos on paikka minne voi mennä silloin kun laulattaa. - Sir BB
Veneilijä kirjoitti:
"Veltto valvoja, joka ei muuhun duuniin kykene?" Haluatko siis, että sinulta päästetään keulaköydet irti ja lyödään näpeille keksillä?
En lyö ketään keksillä näpeille, en irroita köysiä, enkä mene joukolla vetämään ketään nenään, enkä suosittele muillekaan näin tekemään.Ihan turha kuvitella että yö olisi pelastettu kun vartija, poliisi saapuu paikalle ja alkaa rauhoittaa puolenyön jälkeen umpijurrissa olevaa venekuntaa.
Ainoa viisas teko on irroittaa omat köydet ja siirtyä toisen kiven taakse nukkumaan.
Kyllä se turpaanveto on aina toiminut, kun olen sitä tarvinnut. Ryhmän isoin kundi kun makaa liikkumattomana selällään ja muut keräilee legoja kontillaan, ne alkaa jo itse harkita poliisille soittamista, ja sinne poppikoneeseen tyhjentää yhden kaljapullon sisällön, nopee saari-gallup porukalta kuka haluaa olla seuraava? - AKO
Sir BB kirjoitti:
Ihan turha kuvitella että yö olisi pelastettu kun vartija, poliisi saapuu paikalle ja alkaa rauhoittaa puolenyön jälkeen umpijurrissa olevaa venekuntaa.
Ainoa viisas teko on irroittaa omat köydet ja siirtyä toisen kiven taakse nukkumaan.
Kyllä se turpaanveto on aina toiminut, kun olen sitä tarvinnut. Ryhmän isoin kundi kun makaa liikkumattomana selällään ja muut keräilee legoja kontillaan, ne alkaa jo itse harkita poliisille soittamista, ja sinne poppikoneeseen tyhjentää yhden kaljapullon sisällön, nopee saari-gallup porukalta kuka haluaa olla seuraava?BB:n vihje siirtyä itse on tietyssä mielessä
viisas. Siinä pääsee ehkä vähimmällä. Nekkuun
vetäminen ei liene monestakaan syystä suositeltavaa, jos ei roskajoukko nyt käy päälle.
Olen edelleenkin sitä mieltä, että venepoliisi tai
merivartiosto paikalle tarvittaessa. Luonnonsatamissa on pari kertaa Saaristomerellä ollut sellaisia joukkioita elämöimässä, että
kymmeneltäkin venekunnalta on mennyt luonnon-
ja yörauha. Tätä ei meikäläinen varsinkaan lomallaan tahdo sulattaa. Pellet pilaavat
toisten olemisen käyttäytymisellään. Mikseivät harrasta kuppilassa tai ulkoluodolla ko. hommaa ?!?
Jos virkavaltaa ei saa paikalle, niin joukkovoima
keskustelu-mielessä voi auttaa. 10 venekunnan
miehet menevät keskustelemaan, että joskos pantais
kahvat ja suut lounaaseen. Siihen liittyy kuitenkin riskejä...
Aina voi kuitenkin ottaa veneen yhteystiedot ylös ja olla yhteydessä vene-/pursiseuran johtoon tapauksesta. Törkeissä tilanteissa meidän venekerhosta jäsen lähtisi kuin leppäkeihäs! - toimia
Sir BB kirjoitti:
Ihan turha kuvitella että yö olisi pelastettu kun vartija, poliisi saapuu paikalle ja alkaa rauhoittaa puolenyön jälkeen umpijurrissa olevaa venekuntaa.
Kyllä se turpaanveto on aina toiminut, kun olen sitä tarvinnut. Ryhmän isoin kundi kun makaa liikkumattomana selällään ja muut keräilee legoja kontillaan, ne alkaa jo itse harkita poliisille soittamista, ja sinne poppikoneeseen tyhjentää yhden kaljapullon sisällön, nopee saari-gallup porukalta kuka haluaa olla seuraava?Kun tämä järjen jättiläinen kerran niin esittää.
toimia kirjoitti:
Kun tämä järjen jättiläinen kerran niin esittää.
Järkeni on vajavainen niinkuin nöyrästi totean
monien muittenkin avujeni olevan. En ymmärrä
viestiäsi. Nimimerkkisikin puuttui... :-(- sua
a.k.o kirjoitti:
viestiäsi. Nimimerkkisikin puuttui... :-(Epäilen sen viestin liittyvän sun nimimerkin yläpuoliseen järjen jättiläiseen, ei ymmärtääkseni tarkota sua, uskoisin
- nimimerkkiäsi
a.k.o kirjoitti:
viestiäsi. Nimimerkkisikin puuttui... :-(Epäilen sen viestin liittyvän sun nimimerkin yläpuoliseen järjen jättiläiseen, ei ymmärtääkseni tarkota sua, uskoisin
- ...viisas
Sir BB kirjoitti:
Kyllä se turpaanveto on aina toiminut, kun olen sitä tarvinnut. Ryhmän isoin kundi kun makaa liikkumattomana selällään ja muut keräilee legoja kontillaan, ne alkaa jo itse harkita poliisille soittamista, ja sinne poppikoneeseen tyhjentää yhden kaljapullon sisällön, nopee saari-gallup porukalta kuka haluaa olla seuraava?Sanotaan nyt vaikka näin, että mä en pidä sinua järkevänä tyyppinä. Tehdähän voi ihan mitä vain, mutta yleensä jo tarhaiässä lapsetkin oppivat, että teoilla on seuraamuksia.
Olitko koskaan tarhassa? Teetkö nykyään työtä yhteisössä vai yksin? nimimerkkiäsi kirjoitti:
Epäilen sen viestin liittyvän sun nimimerkin yläpuoliseen järjen jättiläiseen, ei ymmärtääkseni tarkota sua, uskoisin
ymmärsin...
- teurastamossa ?
Sir BB kirjoitti:
Kyllä se turpaanveto on aina toiminut, kun olen sitä tarvinnut. Ryhmän isoin kundi kun makaa liikkumattomana selällään ja muut keräilee legoja kontillaan, ne alkaa jo itse harkita poliisille soittamista, ja sinne poppikoneeseen tyhjentää yhden kaljapullon sisällön, nopee saari-gallup porukalta kuka haluaa olla seuraava?Mitenkä on Sir BB!
Oletko kenties töissä teurastamossa?
Ammutko päivittäin useallekkin sonnille ja sialle "nukutusnapin" otsaan - Sir BB
...viisas kirjoitti:
Sanotaan nyt vaikka näin, että mä en pidä sinua järkevänä tyyppinä. Tehdähän voi ihan mitä vain, mutta yleensä jo tarhaiässä lapsetkin oppivat, että teoilla on seuraamuksia.
Olitko koskaan tarhassa? Teetkö nykyään työtä yhteisössä vai yksin?ihan samantekevää, teen duunia muutaman ammattilaisen kanssa, verottaja vitun tyytyväinen kuten duunaritkin.
Minä nyt vaan satun määräämmään missä kulloinkin liikun, milloin tulee hiljaisuus.
Moni on kysynyt miksi, ei kysy enää kun näkee 60 jalkaisen jahdin lipuvan satamaan. - itsekään
Sir BB kirjoitti:
ihan samantekevää, teen duunia muutaman ammattilaisen kanssa, verottaja vitun tyytyväinen kuten duunaritkin.
Minä nyt vaan satun määräämmään missä kulloinkin liikun, milloin tulee hiljaisuus.
Moni on kysynyt miksi, ei kysy enää kun näkee 60 jalkaisen jahdin lipuvan satamaan.Omiin patologisiin p-juttuihisi, höpö höpö. Puhu sä mitä sylkesi suuhun tuo.....
- vit""n
Sir BB kirjoitti:
ihan samantekevää, teen duunia muutaman ammattilaisen kanssa, verottaja vitun tyytyväinen kuten duunaritkin.
Moni on kysynyt miksi, ei kysy enää kun näkee 60 jalkaisen jahdin lipuvan satamaan.lukihäirjöne, mine misse likunkin teen ina vhreita. Kuin lijesa niin krijottaesakin. Ihas samastkvää, min meen jamäärn omt työ.
Ja muu saa histuu vatta - ..puppua Sir BB
Sir BB kirjoitti:
Moni on kysynyt miksi, ei kysy enää kun näkee 60 jalkaisen jahdin lipuvan satamaan.Veneesi on siis vaatimattomat 60 jalkaa.
Kerrotko mikä on veneesi:
- syväys?
- maston korkeus?
Mitkä ovat suosikkisatamiasi Itämerellä?
Mahdatkohan edes mahtua veneileen Itämerellä?
Ps. missä olet hoidossa? - Nimetön
kielletään lailla sun kaltaisen Keikon liikkuminen saaristossa ja ylipäätään missään ulkoilmassa.
Nimetön kirjoitti:
kielletään lailla sun kaltaisen Keikon liikkuminen saaristossa ja ylipäätään missään ulkoilmassa.
Sinä et kiellä minulta mitään, mutta jos sinulla on herneitä nenässä, niin anna ne yhteystietosi, niin voin auttaa niiden pois kaivamisessa.
- MITEN MENI?
Olisi kiva tietää oliko kiekkoilijat, Ilmarit tai jotku muut merten punapersepaviaanit mölyämässä/häiriköimässä Kaunissaaressa viime viikonloppuna 8-10.10.2004?
- tappis
tietää mitä tapahtui 8.10. oliko kiekkohenkistä toimintaa Jakomäessä?
- teukka fan
Vai ketkä siellä oikein häiriköivät?
Iskikö sensuuri?- ... mukana
Teukka ei ollut Kaunissaaressa häiriköimässä
2-3.10.2004.
Häiriköinnistä piti huolen jo suurta kuuluisuutta koko Itämerellä saaneet ns. häirikköpaviaanit, jotka olivat saapuneet saareen Teukan Princess 56 veneellä.
Häriköinti suoritettiin suurella huolellisuudella mm:
- huuattamalla helvetillisellä voimakkuudella poppikoneita tauotta la 2.10 klo 15.00 - su 3.10 klo 04.30
- mölyämistä tuettiin laúkottamalla savuavaa agregaattia saman ajan
- ilmaan huudettiin myös säännöllisin väliajoin alapään elukan nimeä
Tule ensivuonna Kaunissaareen la 1.10. 2005 ja... jos tuuri käy niin voit kokea saman helvetillisen yön. - hapi
... mukana kirjoitti:
2-3.10.2004.
Häiriköinnistä piti huolen jo suurta kuuluisuutta koko Itämerellä saaneet ns. häirikköpaviaanit, jotka olivat saapuneet saareen Teukan Princess 56 veneellä.
- huuattamalla helvetillisellä voimakkuudella poppikoneita tauotta la 2.10 klo 15.00 - su 3.10 klo 04.30
Tule ensivuonna Kaunissaareen la 1.10. 2005 ja... jos tuuri käy niin voit kokea saman helvetillisen yön.Mistä sinä tiedät oliko Teukka samaan aikaan jossain muualla?
Oletko sinä Teukan kaveri? Kuunteleeko Teukka sitten oikeasti Kikkaa ja Frederikkiä? - Nimetön
... mukana kirjoitti:
2-3.10.2004.
Tule ensivuonna Kaunissaareen la 1.10. 2005 ja... jos tuuri käy niin voit kokea saman helvetillisen yön.törkeen makeisiin bileisiin jonka ensivuoden päänumero on tikanheitto tuon kolme roikkuvaa leukaa omistavan vanhan luuskan naurettavan vanhaan kippoon. voittaja saa panna kannella vapaavalintaista daamia ja janojuomaksi pullon hyvää viskiä. soittakoot poliisit tai ihan mitä vaan. ne sakot maksetaan taskurahalla ihan vaan siitä ilosta että saadaan ämmä hukuttautumaan tuskissaan.
Nimetön kirjoitti:
törkeen makeisiin bileisiin jonka ensivuoden päänumero on tikanheitto tuon kolme roikkuvaa leukaa omistavan vanhan luuskan naurettavan vanhaan kippoon. voittaja saa panna kannella vapaavalintaista daamia ja janojuomaksi pullon hyvää viskiä. soittakoot poliisit tai ihan mitä vaan. ne sakot maksetaan taskurahalla ihan vaan siitä ilosta että saadaan ämmä hukuttautumaan tuskissaan.
Mitä tähän muuta voi sanoa ????
Jos Kaunissaaressa on oikeati edes 10% tällästä
rupusakkia, niin en viitsi saarta enää edes kortista katsoa. Kyllä olisi kirveellä töitä...
- tohtori sykerö
ei ymmärrä mitään....
- .. alennustila
Keskustelua samasta aiheesta myös osoitteessa:
Suomi24 > Keskustelu > Satamat > veneilyn alennustila- HENRY
täälläkin jo yli 10 000 lukijaa, tästähän tulee viikon suosituin keskustelu. Vielä tällaisella muuten kuolleella palstalla, ohi julkkisten tissijuttujen.
- an alföralla
HENRY kirjoitti:
täälläkin jo yli 10 000 lukijaa, tästähän tulee viikon suosituin keskustelu. Vielä tällaisella muuten kuolleella palstalla, ohi julkkisten tissijuttujen.
veneilyn alennustilassa seurataan tilannetta.
- utelias
an alföralla kirjoitti:
veneilyn alennustilassa seurataan tilannetta.
kun ei kukaan kysy.
utelias kirjoitti:
kun ei kukaan kysy.
...Lastenklinikan kummien kautta. Kts. veneilyn alennustila ! Jos annat kännynumeron, meiliosoitteen tai muita toimivia suoria yhteystietoja, niin lupaan kysellä asiaa
Teemu Selänteeltä.- IDEA....
a.k.o kirjoitti:
...Lastenklinikan kummien kautta. Kts. veneilyn alennustila ! Jos annat kännynumeron, meiliosoitteen tai muita toimivia suoria yhteystietoja, niin lupaan kysellä asiaa
Teemu Selänteeltä.Hieno idea jos ottaisit yhteyttä Teemuun.
Olisi todella toivottavaa, ettei hän enää antaisi venettään näille kyseisille häirikköpaviaaneille. - apina
IDEA.... kirjoitti:
Hieno idea jos ottaisit yhteyttä Teemuun.
Olisi todella toivottavaa, ettei hän enää antaisi venettään näille kyseisille häirikköpaviaaneille.Paviaanit auttakaa!
- SuPo
IDEA.... kirjoitti:
Hieno idea jos ottaisit yhteyttä Teemuun.
Olisi todella toivottavaa, ettei hän enää antaisi venettään näille kyseisille häirikköpaviaaneille.Nyt on sitten lähellä se hetki, kun alkaa olla aika vaatia A414:n omistajalta selvitystä lokakuun alun seikkailusta.
Tuomittakoon myös Teemu maksamaan veroa vaikka Karkkilan kunnassa. - tulossa Suomeen
SuPo kirjoitti:
Nyt on sitten lähellä se hetki, kun alkaa olla aika vaatia A414:n omistajalta selvitystä lokakuun alun seikkailusta.
Tuomittakoon myös Teemu maksamaan veroa vaikka Karkkilan kunnassa.Teukka on tulossa Suomeen.
Onkohan mukana jääpurje, jonka voisi lainata häiriköille?
- .. kommentteja
Siksi olisi hienoa, että miettisimme keinoja, miten saisimme veneilystä entistä nautittavanpaa.
Nautittavutta on:
- vapaus
- rauha
- naukkujen otto
- saaren ympäri kävely
- grillaus
- kalastus
- saunominen
- uusien ihmisten tapailu
Miten varmistamme, etteivät satamahäiriköt ensivuonna Kaunissaaressa tai missään muuallakaan pilaa ylläolevaa?
Siihen pyydän ystävällisesti kommentteja / aktiviteetteja!
Aktiviteetit / yhteydenottoja ennenkaikkea seuraaville tahoille:
- saarten /kaupungien saarivahdeille
- merivartiostolle
- poliisille
- venelehteen
- jne- rauhan rakastaja
Suosittelen että jätetään Kaunissaari pelkästään jääkiekkoilijoiden ym. moottoriveneilevien kurahousujen örinäkäyttöön.
Säilyy sitten muut saaret purjehtijoita varten. - idea
rauhan rakastaja kirjoitti:
Suosittelen että jätetään Kaunissaari pelkästään jääkiekkoilijoiden ym. moottoriveneilevien kurahousujen örinäkäyttöön.
Säilyy sitten muut saaret purjehtijoita varten.Joo, tehdään niin.
Örisköön siellä, huuattakoon poppikoneitaan täysillä, yrjötköön pitkin laitureita ja paskokoon housuihinsa koko Princess paviaanit Teukkoineen.
- ..KATOS
Mihin on loppunut tarinat Kaunissaaren örisijöistä. Eli niistä t-laiturin länsipään möhömahoista/juoppolalleista.
Mihin on loppunut virrenveisuu häirikköpaviaaneista. Eli niistä Pricess 56 örveltäjistä.
Kertokaapa lisää, olipa niin mukavaa lueskeltavaa.- kivaaja
missä teukka missä pärinäpojat?
- Kamreeri
Helsingin kaupunginvaltuusto on keskustellut Kaunissaaren virkistysalueella tapahtuneesta häiriköintitapahtumasta ja velvoittanut liikuntaviraston selvittämään tapauksen. Lisäksi valtuusto velvoitti liikuntaviraston lisäämään viranomaisten välistä yhteistyötä saarien järjestyshäiriötapauksissa etenkin säännöllisen valvonnan ulkopuolisella ajalla.
- näkökulma
Kamreeri kirjoitti:
Helsingin kaupunginvaltuusto on keskustellut Kaunissaaren virkistysalueella tapahtuneesta häiriköintitapahtumasta ja velvoittanut liikuntaviraston selvittämään tapauksen. Lisäksi valtuusto velvoitti liikuntaviraston lisäämään viranomaisten välistä yhteistyötä saarien järjestyshäiriötapauksissa etenkin säännöllisen valvonnan ulkopuolisella ajalla.
Näin on, sillä asia on ollut valtuuston käsittelyssä.
Tuleekohan liikuntaviraston selvityksen pohjalta mahdollisia syytetoimia häiriköille edelleen esitettäväksi oikeuslaitoksessa?
Tapahtuman mahdollisesti esitettävä juridinen syyte häiriötä aiheutaneile ei ole vielä vanhentunut.
Toivottavasti asiaa ei käsitellä suljetun ovin! - repe sorsa
näkökulma kirjoitti:
Näin on, sillä asia on ollut valtuuston käsittelyssä.
Tuleekohan liikuntaviraston selvityksen pohjalta mahdollisia syytetoimia häiriköille edelleen esitettäväksi oikeuslaitoksessa?
Tapahtuman mahdollisesti esitettävä juridinen syyte häiriötä aiheutaneile ei ole vielä vanhentunut.
Toivottavasti asiaa ei käsitellä suljetun ovin!vapaana? Oliko masahiiri mukana?
- Kapteeni
repe sorsa kirjoitti:
vapaana? Oliko masahiiri mukana?
Älkää valittako tossun alla olevat ukot jos jollain on kunnon botski ja pitää hauskaa niin sehän on ihan jees.
Laittakaa juhannuskokkoon ne puu fiskarssinne ja ostakka kunnon veneet. Kapteeni kirjoitti:
Älkää valittako tossun alla olevat ukot jos jollain on kunnon botski ja pitää hauskaa niin sehän on ihan jees.
Laittakaa juhannuskokkoon ne puu fiskarssinne ja ostakka kunnon veneet....ei ilmaise asiaa kuten sinä teit. Mutta mahtuuhan tänne nettiinkin kaikenlaista koirat haukkuu ja karavaani kulkee - periaatteella...
- "kapteeni"
Kapteeni kirjoitti:
Laittakaa juhannuskokkoon ne puu fiskarssinne ja ostakka kunnon veneet.Mikä on sun botskis capitano.
Taidat leikiskellä vielä kaarnaveneillä.
Vai miten on? - a414
Kapteeni kirjoitti:
Laittakaa juhannuskokkoon ne puu fiskarssinne ja ostakka kunnon veneet.Omasta nyrkista tarttunut
- buli
loppushan se
- ÄHÄSKUTTI
EI LOPU TARINAT TÄNÄ LUMENA.
KOHTA ON JOULU, SITTEN VENEMESSUT.
JA SEURAAVAKSI ME SYYTTÄ HÄIRIKKÖPAVIAANEIKSI HAUKUT VALLOITAMME KOKO KAUNISSAAREN LAGUUNIN.
OLEMME JO HANKKINEET V8 AGREGAATIN SELLAISEN VENÄLÄISEN JOKA SAVUTTAA NIIN PERKELEESTI!
JA VIINAA KERÄTÄÄN VARASTOON KOKO HELVETIN TALVI.
NIIN ETTÄ KESÄLLÄ RIITTÄÄ MENOVETTÄ HULINOINTIIN KAUNISSAARESSA.
ÄHÄSKUTTI! - EDUSKUNTA
ÄHÄSKUTTI kirjoitti:
EI LOPU TARINAT TÄNÄ LUMENA.
KOHTA ON JOULU, SITTEN VENEMESSUT.
JA SEURAAVAKSI ME SYYTTÄ HÄIRIKKÖPAVIAANEIKSI HAUKUT VALLOITAMME KOKO KAUNISSAAREN LAGUUNIN.
OLEMME JO HANKKINEET V8 AGREGAATIN SELLAISEN VENÄLÄISEN JOKA SAVUTTAA NIIN PERKELEESTI!
JA VIINAA KERÄTÄÄN VARASTOON KOKO HELVETIN TALVI.
NIIN ETTÄ KESÄLLÄ RIITTÄÄ MENOVETTÄ HULINOINTIIN KAUNISSAARESSA.
ÄHÄSKUTTI!MYÖS TÄÄLTÄ EDUSKUNNASTA SEURATAAN TARKASTI TÄMÄN ASIAN ETENEMISTÄ. ONHAN KANSALAISTEN OIKEUSTURVA TAATTAVA KAIKISSA OLOISSA VALTION RAJOJEN SISÄLLÄ.
- ÄÄNENI
EDUSKUNTA kirjoitti:
MYÖS TÄÄLTÄ EDUSKUNNASTA SEURATAAN TARKASTI TÄMÄN ASIAN ETENEMISTÄ. ONHAN KANSALAISTEN OIKEUSTURVA TAATTAVA KAIKISSA OLOISSA VALTION RAJOJEN SISÄLLÄ.
Kuka olet?
Saisit seuraavassa eduskuntavaaleissa ääneni!
- Missä häiriköt?
Missä olette kusipäähäiriköt?
Teistä ei ole kuulunut mitään pitkään aikaan. - lakkimiäs
Joutuiko Teemun porukka vastuuseen tekosistaan?
- Finnboat
Tämä keskustelupalsta olisi syytä julkaista VENE 2005-messujen yhteydessä ja aloittaa keskustelu käyttäytymisetiketistä vierasvenesatamissa.
Lisäksi Teemu Selänne julkaiskoon anteeksipyynnön tai niiden apinoiden nimet, jotka möykkäsivät Kaunissaaressa.- lukijatar
Teemu on luvannut vuokrata koko saareen ja hoitaa sinne virkistystoimintaa.
- bakogaasu
lukijatar kirjoitti:
Teemu on luvannut vuokrata koko saareen ja hoitaa sinne virkistystoimintaa.
Liittyykö tuohon mainitsemaasi virkistystoimintaan viinaa, virtsaa, mökää ja pakokaasua?
- yx vitun lysti
Ihan oikeesti hei, yhdet bileet yhden yön 365:sta vuodessa !!! Joku vanha haahka tuulipukunsa kanssa ei nyt saanut nukuttua ja vittu te hullut laulatte kuorossa hoosiannaa jonkun lätkäpelaajan nimeen joka ei ees ollu paikalla !!! Aion rukoilla ja manata ja tehdä kaikki taiat että te idiootit hukutte ensimmäisessä kevät tuuleessa kippojenne kera, teitä ei kaipaa kukaan, teistä ei tykkää kukaan ja teillä ei ole mitään tarkoitusta tällä planeetalla.
T: teitä kaikkia syvästi inhoava ja halveksiva ihan´tavallinen kansalainen joka vihaa pihapoliiseja kuin ruttoa - yx vitun lysti
Ihan oikeesti hei, yhdet bileet yhden yön 365:sta vuodessa !!! Joku vanha haahka tuulipukunsa kanssa ei nyt saanut nukuttua ja v***u te hullut laulatte kuorossa hoosiannaa jonkun lätkäpelaajan nimeen joka ei ees ollu paikalla !!! Aion rukoilla ja manata ja tehdä kaikki taiat että te idiootit hukutte ensimmäisessä kevät tuuleessa kippojenne kera, teitä ei kaipaa kukaan, teistä ei tykkää kukaan ja teillä ei ole mitään tarkoitusta tällä planeetalla.
T: teitä kaikkia syvästi inhoava ja halveksiva ihan´tavallinen kansalainen joka vihaa pihapoliiseja kuin ruttoakertoo, että kuulunet örveltäjien jaloon
kuppikuntaan, joilla on kaikki oikeudet, mutta ei mitään velvollisuuksia. Ota lärvit ja hoilota karaokessa vaikka Jakiksen pubissa mieluummin kuin luonnossa. Lukeehan Stadin Keskuspuistossakin: 'Älä melua, älä pauhaa, älä riko luonnon rauhaa'. ;-)
Ei tarvita pihapoliiseja: minä soitan venepoliisin tai merivartioston tarvittaessa paikalle. Selittele sitten niille jurripäissäsi !- Nimetön
a.k.o kirjoitti:
kertoo, että kuulunet örveltäjien jaloon
kuppikuntaan, joilla on kaikki oikeudet, mutta ei mitään velvollisuuksia. Ota lärvit ja hoilota karaokessa vaikka Jakiksen pubissa mieluummin kuin luonnossa. Lukeehan Stadin Keskuspuistossakin: 'Älä melua, älä pauhaa, älä riko luonnon rauhaa'. ;-)
Ei tarvita pihapoliiseja: minä soitan venepoliisin tai merivartioston tarvittaessa paikalle. Selittele sitten niille jurripäissäsi !Tule sä ja mene ja soita miten lystäät palstan pääpuupää. Mä lataan tollasta vastapalloon samantien ku tulet lyöntietäisyydelle. Mä en örvellä enkä käytä kaunissaarta, mutta vihaan just tollasia paskahousuja kuin sinä ja tää sun köyhien kaarti tällä palstalla. niin muuten vihaa venepoliisi ja merivartiostokin. ihan vaan tiedoksi. Ainut huono puoli sun kaltasissa on, teistä saa saman tuomion ku ihmisestä.
ps. anna rekkarinumeros tähän niin saat takuun että keikut koko kesän kattilas kanssa ja kunnolla. ton aluperäsen valittajaämmän vene ja rekkari onkin jo tiedossa. nice summer ahead... - sillälailla
Nimetön kirjoitti:
Tule sä ja mene ja soita miten lystäät palstan pääpuupää. Mä lataan tollasta vastapalloon samantien ku tulet lyöntietäisyydelle. Mä en örvellä enkä käytä kaunissaarta, mutta vihaan just tollasia paskahousuja kuin sinä ja tää sun köyhien kaarti tällä palstalla. niin muuten vihaa venepoliisi ja merivartiostokin. ihan vaan tiedoksi. Ainut huono puoli sun kaltasissa on, teistä saa saman tuomion ku ihmisestä.
ps. anna rekkarinumeros tähän niin saat takuun että keikut koko kesän kattilas kanssa ja kunnolla. ton aluperäsen valittajaämmän vene ja rekkari onkin jo tiedossa. nice summer ahead..."soita pääpuupää vastapalloon paskahousuja köyhien palstalla venepoliisi huono sun tuomion takuun kattilas valittajaämmän kanssa"
Mistä tämä verbaalinen lahjakkuus ammentaa inspiraationsa? Nimetön kirjoitti:
Tule sä ja mene ja soita miten lystäät palstan pääpuupää. Mä lataan tollasta vastapalloon samantien ku tulet lyöntietäisyydelle. Mä en örvellä enkä käytä kaunissaarta, mutta vihaan just tollasia paskahousuja kuin sinä ja tää sun köyhien kaarti tällä palstalla. niin muuten vihaa venepoliisi ja merivartiostokin. ihan vaan tiedoksi. Ainut huono puoli sun kaltasissa on, teistä saa saman tuomion ku ihmisestä.
ps. anna rekkarinumeros tähän niin saat takuun että keikut koko kesän kattilas kanssa ja kunnolla. ton aluperäsen valittajaämmän vene ja rekkari onkin jo tiedossa. nice summer ahead...Tulehan poju rauhassa koittamaan palloon vetoa...
Etkös sinä uskalla edes nimimerkkiä käyttää ?
Minulla on suhteita merivartiostoon ja venepoliisiin ja tiedän, että heitä ketuttavat
ne oikeat asiakkaat... Äläkä poju rupea pelottelemaan suotta - mene kadulle mummoille
räyhäämään. Laitappas yhteystietosi, niin
otan ystävällisesti yhteyttä, niin voidaan
katella asioita yhdessä eikä häiritä muita palstalaisia uhoilullasi, nulkki.- "aivan sama"?
Taidat olla se "aivan sama", heppu, jolle ei muiden hyvinvointi merkitse mitään.
Ainoa mitä osaat on vitun mättäminen ja manaukset.
Todennäköisesti olet yx Sipoonlahden pahimmista julkimopaviaaneista.
- neiti B
Olen häpnaadilla lyöty kun olen seurannut tätä satamapalstaa.
On puhuttu Teukoista, julkomopaviaaneista ja möhömahoista.
Ovatko edellä olevat satuolentoja, prinssejä, tuhkimoita vai mitä?
Mikä on agregaatti?
Onko se jokin taikinavispilä vai mikä?- A414
Kyseessä oli siis hiihtoliiton hyväksymien aineiden testiosasto, joka tutki kupan leviämistä aivolimaan. Kirkkonummen Salamat tulevat hyödyntämään tutkimustuloksia juniorisiitoksessaan.
Jatkotutkimukset käynnistyvät, kunhan saaren vartia lopettaa kesätyönsä. Luvassa ennennäkemätön örvellysyö, tule nauttimaan laatuviihteestä ajoissa. - tulokset
A414 kirjoitti:
Kyseessä oli siis hiihtoliiton hyväksymien aineiden testiosasto, joka tutki kupan leviämistä aivolimaan. Kirkkonummen Salamat tulevat hyödyntämään tutkimustuloksia juniorisiitoksessaan.
Jatkotutkimukset käynnistyvät, kunhan saaren vartia lopettaa kesätyönsä. Luvassa ennennäkemätön örvellysyö, tule nauttimaan laatuviihteestä ajoissa.Onko testin tulokset jo valmiina ja mistä ne voi lukea?
Olisi nimittäin kiva tietää mien kuppa leviää aivolimaan
- tilaa
Korkeasaaren paviaanihäkki valmistuu piakkoin.
Olisiko ideaa, että häirikköpaviaanit sijoitettaisiin myös sinne?- neiti B
Mölyapinat, häirikköpaviaanit, Princesmohikaanit ja Teukat?!
Odotan kommenttejanne.
Myös Vmax - miehet.
Missä olette?
Käyn kuumana?
Olen valmiina veneilykauttanne varten.
Neiti (neitsyt) B - vuoden näytelmä
neiti B kirjoitti:
Mölyapinat, häirikköpaviaanit, Princesmohikaanit ja Teukat?!
Odotan kommenttejanne.
Myös Vmax - miehet.
Missä olette?
Käyn kuumana?
Olen valmiina veneilykauttanne varten.
Neiti (neitsyt) B"kuuntelen Tomppaa" agregaatti, milloin olette tulossa, vieläkö Teukka lainaa venettä häirisiilimqadoille?
- rek no
vuoden näytelmä kirjoitti:
"kuuntelen Tomppaa" agregaatti, milloin olette tulossa, vieläkö Teukka lainaa venettä häirisiilimqadoille?
Mikä olikaan Pricessen rekisterinumero?
On päässyt nimittäin unholaan - Kank-kunen
rek no kirjoitti:
Mikä olikaan Pricessen rekisterinumero?
On päässyt nimittäin unholaanNin mikä se jääkiekko vene olikaan rekiteriltään?
- osastolta
Kank-kunen kirjoitti:
Nin mikä se jääkiekko vene olikaan rekiteriltään?
שיר מצוין חבל אל הזמן
אני אוהבת את כל השרים
טוב בי
- ????????????????????
YLE Teema klo 22.25, tästäkö syntyi idea älämölö-illanviettoon
- Anonyymi00131
Möhöt ovat vaienneet. Aika entinen ei koskaan enää palaa, kiljupönttö kainalossa joutuu meneen kalaan,
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861563
- 851352
- 1041058
- 48899
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40773Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..10757Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30621Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.105617Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45567