hänellä olikin...

KAIA

Lähdin suurempaan kaupunkiin kotikylästäni viikonlopuksi. Olin juuri eronnut tyttöystävästäni ja tarvitsin vaihtelua ympärstööni. Varasin omenahotellista huoneen, hyppäsin junaan ja eikun matkaan.

Hotellihuoneeseen päästyäni oli jo ilta. Kävin suihkussa, vaihdoin vaatteet ja lähdin syömään sekä tutkimaan kaupunkia. Nautin kanasalaatin erään ravintolan terassilla katsellen ohilipuvaa elämää. Jatkoin matkaani ja pian päädyinkin terassille nauttimaan oluesta. Viereiseen pöytään istui kaunis, vaaleahiuksinen nainen. päällään hänellä oli tiukka, valkoinen toppi, kireähköt farkut ja avonaiset korkokengät. Aurinkolasit hänellä oli nostettu otsalle. Ranteessa oli kello ja toisessa muutama rannekoru. Hänellä oli valkoviinilasi kädessään ja hän luki iltasanomia.

Huomasin hänen vilkaisevan minua pari kertaa sivusilmällä. Rohkaisin mieleni, ja kysyin "Onko maailmalla tapahtunut mitään erikoista?". "Eipä oikeestaan" oli naisen vastaus. "Venäläiset vetävät joukkojaan Ukrainan rajalta ja juhannukseksi on luvattu lämmintä" nainen jatkoi. "Sepäs on kiva. Joko neidillä on juhannussuunitelmia?" yritin jatkaa keskustelua. "En oikeastaan ole ehtinyt vielä suunnitella niin pitkälle" nainen vastasi. "saanko liittyä seuraan, vai odotatko jotakuta?" kysyin. "tule vaan, olen yksin liikkeellä" nainen vastasi.

Otin tuoppini ja siirryin naista vastapäätä. Nainen laski lehtensä alas ja otti huikan. "Minun nimeni on Lauri. mitäs tässä kaupungissa voisi tehdä illalla? olen ensimmäistä kertaa täällä, enkä oikein tiedä mihin voisin mennä?".
"Minua sanotaan Jasmineksi. Onhan noita yökerhoja muutamia. Grand Turismossa on lähinnä päivän pintapoppia, Hotellilta löytyy vähän vanhempaa ja Idyllissä on teinejä. Että ihan mikä herraa kiinnostaa"
"Ei mitään rokkikuppilaa olisi"
"Kyllä sellainenkin löytyy, tuossa nurkan takana, mutta se ei ole ainakaan vielä auki"
"No sittehän voin ostaa neidille toisenkin valkoviinin, mikäli tarjous kelpaa"
"Kyllä herrasmiehen tarjoamana aina"

Tilasin itselleni oluen ja Yasminelle uuden valkoviinin. Jatkoimme keskustelua arkisista asioista, ystävistä, ihmissuhteista, hieman politiikasta jne. Yasminella ei ollut poikaystävää, hän oli 24-vuotias ja perheen ainut lapsi. Kaupunkiin hän oli muuttanut opintojen perässä. Kohta molempien juomat oli jälleen tyhjät.
"Tilaanko vielä toiset?"
"itse asiassa asun ihan tässä lähellä ja minulla on muutama olut jääkaapissa. Mikäli sua kiinnostaa, niin voisimme käydä juomassa ne pois."
Hymyilin, tämähän meni odotettua paremmin, vain muutaman tunnin jälkeen minut oli jo kutsuttu kauniin naisen kotiin.
"toki, lähdetään vain".

2

3634

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaaha Jaaha

Kivakun loppui kesken..

• tamira26

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      228
      4609
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      447
      3322
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2258
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1909
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      7
      1225
    6. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      27
      1060
    7. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1053
    8. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1035
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      77
      976
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      936
    Aihe