hänellä olikin...

KAIA

Lähdin suurempaan kaupunkiin kotikylästäni viikonlopuksi. Olin juuri eronnut tyttöystävästäni ja tarvitsin vaihtelua ympärstööni. Varasin omenahotellista huoneen, hyppäsin junaan ja eikun matkaan.

Hotellihuoneeseen päästyäni oli jo ilta. Kävin suihkussa, vaihdoin vaatteet ja lähdin syömään sekä tutkimaan kaupunkia. Nautin kanasalaatin erään ravintolan terassilla katsellen ohilipuvaa elämää. Jatkoin matkaani ja pian päädyinkin terassille nauttimaan oluesta. Viereiseen pöytään istui kaunis, vaaleahiuksinen nainen. päällään hänellä oli tiukka, valkoinen toppi, kireähköt farkut ja avonaiset korkokengät. Aurinkolasit hänellä oli nostettu otsalle. Ranteessa oli kello ja toisessa muutama rannekoru. Hänellä oli valkoviinilasi kädessään ja hän luki iltasanomia.

Huomasin hänen vilkaisevan minua pari kertaa sivusilmällä. Rohkaisin mieleni, ja kysyin "Onko maailmalla tapahtunut mitään erikoista?". "Eipä oikeestaan" oli naisen vastaus. "Venäläiset vetävät joukkojaan Ukrainan rajalta ja juhannukseksi on luvattu lämmintä" nainen jatkoi. "Sepäs on kiva. Joko neidillä on juhannussuunitelmia?" yritin jatkaa keskustelua. "En oikeastaan ole ehtinyt vielä suunnitella niin pitkälle" nainen vastasi. "saanko liittyä seuraan, vai odotatko jotakuta?" kysyin. "tule vaan, olen yksin liikkeellä" nainen vastasi.

Otin tuoppini ja siirryin naista vastapäätä. Nainen laski lehtensä alas ja otti huikan. "Minun nimeni on Lauri. mitäs tässä kaupungissa voisi tehdä illalla? olen ensimmäistä kertaa täällä, enkä oikein tiedä mihin voisin mennä?".
"Minua sanotaan Jasmineksi. Onhan noita yökerhoja muutamia. Grand Turismossa on lähinnä päivän pintapoppia, Hotellilta löytyy vähän vanhempaa ja Idyllissä on teinejä. Että ihan mikä herraa kiinnostaa"
"Ei mitään rokkikuppilaa olisi"
"Kyllä sellainenkin löytyy, tuossa nurkan takana, mutta se ei ole ainakaan vielä auki"
"No sittehän voin ostaa neidille toisenkin valkoviinin, mikäli tarjous kelpaa"
"Kyllä herrasmiehen tarjoamana aina"

Tilasin itselleni oluen ja Yasminelle uuden valkoviinin. Jatkoimme keskustelua arkisista asioista, ystävistä, ihmissuhteista, hieman politiikasta jne. Yasminella ei ollut poikaystävää, hän oli 24-vuotias ja perheen ainut lapsi. Kaupunkiin hän oli muuttanut opintojen perässä. Kohta molempien juomat oli jälleen tyhjät.
"Tilaanko vielä toiset?"
"itse asiassa asun ihan tässä lähellä ja minulla on muutama olut jääkaapissa. Mikäli sua kiinnostaa, niin voisimme käydä juomassa ne pois."
Hymyilin, tämähän meni odotettua paremmin, vain muutaman tunnin jälkeen minut oli jo kutsuttu kauniin naisen kotiin.
"toki, lähdetään vain".

2

2618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaaha Jaaha

      Kivakun loppui kesken..

    • tamira26

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6680
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      3977
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2025
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1525
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe