Ajatuksena olisi ottaa pari degun poikasta. Meillä on ennestään kaksi 3-vuotiasta uros degua, ja mietin voiko nämä pikkuiset majoittaa samaan häkkiin. Häkki on todella iso ja sinne mahtuisi helposti kaksi degua lisää.
Degujen määrä
2
166
Vastaukset
- hyppymyyrä
No ne pitäisi totuttaa. Ota kasvattajaan yhteyttä ja kysy miten se tapahtuu. Minulla ei kokemuksia deguista, mutta gerbiilit pitää totuttaa totutusverkon avulla. :)
- Degulii
Jos degut ovat uros deguja niin totutus on hankalempaa kuin naarailla.
Degut voidaan totuttaa totutusverkon avulla tai ostamalla toisn häkin ja kahden päivän välein vaihtamalla degujen häkkejä siivoamaatta niitä että degut tottuisivat toistensa hajuun. Kahden viikon päästä kokeile juoksuttaa deguja samassa tilassa samaan aikaan aikaa ja jos ne eivät tappele voit laittaa ne samaan häkkiin valvotusti kahdeksi tunniksi päivittäin viikon ajan sen jälkeen voit asuttaa degut samaan häkkiin jos degut eivät tappele ja jos degut tappelevat tee tämä uudestaan kunnes degut eivät tappele
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043