Ajatuksena olisi ottaa pari degun poikasta. Meillä on ennestään kaksi 3-vuotiasta uros degua, ja mietin voiko nämä pikkuiset majoittaa samaan häkkiin. Häkki on todella iso ja sinne mahtuisi helposti kaksi degua lisää.
Degujen määrä
2
160
Vastaukset
- hyppymyyrä
No ne pitäisi totuttaa. Ota kasvattajaan yhteyttä ja kysy miten se tapahtuu. Minulla ei kokemuksia deguista, mutta gerbiilit pitää totuttaa totutusverkon avulla. :)
- Degulii
Jos degut ovat uros deguja niin totutus on hankalempaa kuin naarailla.
Degut voidaan totuttaa totutusverkon avulla tai ostamalla toisn häkin ja kahden päivän välein vaihtamalla degujen häkkejä siivoamaatta niitä että degut tottuisivat toistensa hajuun. Kahden viikon päästä kokeile juoksuttaa deguja samassa tilassa samaan aikaan aikaa ja jos ne eivät tappele voit laittaa ne samaan häkkiin valvotusti kahdeksi tunniksi päivittäin viikon ajan sen jälkeen voit asuttaa degut samaan häkkiin jos degut eivät tappele ja jos degut tappelevat tee tämä uudestaan kunnes degut eivät tappele
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4225469Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841881Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3601831- 1201074
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27918
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60815- 70782
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 36684