Sirkun kanssa paljussa.

Tuhma poika

Tästä on noin 20vuotta. Sirkku on siis minun äidin veljen tyttö. Sirkku oli silloin 15 ja minä 16. Enoni oli lämmittänyt paljun sinä iltana, koska olimme äidin kanssa menneet kylään. Enoni ja äitini saunoivat ja uivat ensin. Olin jo pitkään katsellut Sirkun rintoja. Ne olivat aika isot. Kun menin Sirkun kanssa paljuun, kullini alkoi nousta ku edes katsoin Sirkkua. Hänellä oli olkaimeton koko uikkari, jossa oli stringit alaosana yhdistetty yläosaan. Sirkku oli ollut jo aikaisemmin illalla ehdotellut seksiä, mutta olin etten älynnyt. - Olen ollut jo kauan ilman pojan kosketusta, Sirkku aloitti. Nyökkäsin siihen tyyliin että ymmärsin. Sirkku alkoi hivuttautua lähemmäs ja lopulta istui sylissäni. - sinulla seisoo, Jesper! - niin seisoo sirkku! - sitten asialle pitää tehdä jotain, Jepu! Sirkku kietoi jalkansa vyötäisilleni. Kaadoin Sirkun veden alleja aloin suudella häntä. Revin häneltä uikkarin yläosat pois ja aloin nuolla hänen rintojaan. Nostin hänet pinnalle haukkaamaan happea. Oli täysikuu, ja Sirkku oli kuuta vasten. Hän seisoi ja hänen rintansa olivat kuin isot pyramidit. Hän tuli luokseni. Käänsin hänet ja ja laskin uimahousuni alemmas. Tungin kullini Sirpan perseeseen. Hän alkoi voihkia. Jatkuu......

3

8108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rodeli

Tairat olla homo

• tamira26
    • paljussapaneskelua

Tosta tarinasta tuli mieleen tää video, ihan älyttömän kiihottava

http://q.gs/7IrPk

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      48
      1251
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      158
      1077
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      60
      919
    4. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      27
      736
    5. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      51
      731
    6. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      178
      729
    7. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      8
      722
    8. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      11
      719
    9. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      346
      708
    10. Kamalateltta

Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise
      Kuhmo
      11
      661
    Aihe