Tästä on noin 20vuotta. Sirkku on siis minun äidin veljen tyttö. Sirkku oli silloin 15 ja minä 16. Enoni oli lämmittänyt paljun sinä iltana, koska olimme äidin kanssa menneet kylään. Enoni ja äitini saunoivat ja uivat ensin. Olin jo pitkään katsellut Sirkun rintoja. Ne olivat aika isot. Kun menin Sirkun kanssa paljuun, kullini alkoi nousta ku edes katsoin Sirkkua. Hänellä oli olkaimeton koko uikkari, jossa oli stringit alaosana yhdistetty yläosaan. Sirkku oli ollut jo aikaisemmin illalla ehdotellut seksiä, mutta olin etten älynnyt. - Olen ollut jo kauan ilman pojan kosketusta, Sirkku aloitti. Nyökkäsin siihen tyyliin että ymmärsin. Sirkku alkoi hivuttautua lähemmäs ja lopulta istui sylissäni. - sinulla seisoo, Jesper! - niin seisoo sirkku! - sitten asialle pitää tehdä jotain, Jepu! Sirkku kietoi jalkansa vyötäisilleni. Kaadoin Sirkun veden alleja aloin suudella häntä. Revin häneltä uikkarin yläosat pois ja aloin nuolla hänen rintojaan. Nostin hänet pinnalle haukkaamaan happea. Oli täysikuu, ja Sirkku oli kuuta vasten. Hän seisoi ja hänen rintansa olivat kuin isot pyramidit. Hän tuli luokseni. Käänsin hänet ja ja laskin uimahousuni alemmas. Tungin kullini Sirpan perseeseen. Hän alkoi voihkia. Jatkuu......
Sirkun kanssa paljussa.
Tuhma poika
3
8246
Vastaukset
- rodeli
Tairat olla homo
- tamira26
Uusi sexchat http://0cn.de/2kul register free
- paljussapaneskelua
Tosta tarinasta tuli mieleen tää video, ihan älyttömän kiihottava
http://q.gs/7IrPk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem472824HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat242088- 201755
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3721312Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k301299- 651253
- 491003
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20989- 45886
Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo65868