Sirkun kanssa paljussa.

Tuhma poika

Tästä on noin 20vuotta. Sirkku on siis minun äidin veljen tyttö. Sirkku oli silloin 15 ja minä 16. Enoni oli lämmittänyt paljun sinä iltana, koska olimme äidin kanssa menneet kylään. Enoni ja äitini saunoivat ja uivat ensin. Olin jo pitkään katsellut Sirkun rintoja. Ne olivat aika isot. Kun menin Sirkun kanssa paljuun, kullini alkoi nousta ku edes katsoin Sirkkua. Hänellä oli olkaimeton koko uikkari, jossa oli stringit alaosana yhdistetty yläosaan. Sirkku oli ollut jo aikaisemmin illalla ehdotellut seksiä, mutta olin etten älynnyt. - Olen ollut jo kauan ilman pojan kosketusta, Sirkku aloitti. Nyökkäsin siihen tyyliin että ymmärsin. Sirkku alkoi hivuttautua lähemmäs ja lopulta istui sylissäni. - sinulla seisoo, Jesper! - niin seisoo sirkku! - sitten asialle pitää tehdä jotain, Jepu! Sirkku kietoi jalkansa vyötäisilleni. Kaadoin Sirkun veden alleja aloin suudella häntä. Revin häneltä uikkarin yläosat pois ja aloin nuolla hänen rintojaan. Nostin hänet pinnalle haukkaamaan happea. Oli täysikuu, ja Sirkku oli kuuta vasten. Hän seisoi ja hänen rintansa olivat kuin isot pyramidit. Hän tuli luokseni. Käänsin hänet ja ja laskin uimahousuni alemmas. Tungin kullini Sirpan perseeseen. Hän alkoi voihkia. Jatkuu......

3

8453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rodeli

Tairat olla homo

• tamira26
    • paljussapaneskelua

Tosta tarinasta tuli mieleen tää video, ihan älyttömän kiihottava

http://q.gs/7IrPk

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe