ensi vuonna Australiaan

Edullisesti !?!

Tarkoitus olis mennä ensi marras-joulukuussa 3 viikoksi Länsi-Australiaan (Perth). Majapaikka on, mutta olisiko vinkkejä, mikä olisin edullisin tapa matkustaa sinne ?

6

1208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • G `day

Jos niin lyhyeksi ajaksi ei ole vaihtoehtoja,-lentäen.

• edullisesti

Piti tietysti kysymäni, mikä reitti/mikä lentoyhtiö olisi edullisin? Sen verran tiedän, että viime kesänä tuttavat menivät ensin Finnairilla Singaporeen ja sieltä jollain Australialaisella (?) loppumatkan ja joku on joskus tullut Moskovan (?) kautta, muuten en tiedä asiasta juurikaan mitään. Mistä saamme esim. viisumit, kuinka ajoissa niitä pitää ruveta hankkiin? Ilomielin kuulisin kokeneiden A:n kävijöiden neuvoja/kokemuksia...

• Mosku
    • Paula

hei,

jos olet nuori tai opiskelija, ota yhteytta statravelsiin tai kilroylle, heidan tavoite yleensakin on etsia halvimmat reitit.istuimme juuri 3 tuntia toimistossa, ja kaytyamme kymmenia lentoyhtioita, vaihtoja ja paivia lapi loysimmekin halvat lennot. vaihtoehtoja on paljon, ja halvin ei taatusti ole lahtea suomesta ja lentaa finnairilla. itse olen lahtenyt tukholmasta, mutta muita hyvia vaihtoehtoja on frankfurt, amsterdam, wien ja lontoo, joihin paasee suomestakin aika halvalla.. vaihtamalla lahtomaata voit saastaa jopa 500 euroa! tukholma ehka katevin paikka lahtea, paasee halvalla ja helposti suomesta.

• manly girl

jos menet esim huhti toukokuussa kun siellä alkaa talvi tuulahdella niin saat halvan lennon ja koneet tyhjempiä ei kuin sillit salaatissa, saat jopa 4 tyhjää istumapaikkaa ja voit oikaista itsesi ...nukkumaan kaikki ne tunnit, 20.. lensin toukok 11 oli yksi plussaamatkoista.comin reittejä Laudalla Viinin kautta edes takaisin lippu oli 1127 € kun samaan aikaan sieltä tulleet monet suomalaiset sanoivat ostaneensa esim Sydenyn päässä samoille reiteille saman matkan paljon kalliimmalla €. kannattaa katsella.

• Sara

Mulla halvimmat lennot Sydneyyn oli KLM/Cathay Pacific, menomatka Amsterdamin ja HongKongin kautta, paluu Singaporen ja Amsterdamin kautta.
      Halvemmat lennot saa jos ei välitä siitä että joutuu joitakin tunteja vaihtoa odottamaan, itse olin HongKongissa 11 tuntia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4018
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2881
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2302
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      746
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      740
    Aihe