Onko kellään kokemuksia PR-Varustelusta joka toimii Turun ja Raision rajamailla?
Mulla on ja pelkästään hyvää, aivan loistava paikka.
Olen asioinut heillä vuodenvaihteesta asti. Silloin asensivat autooni alkolukon. Hinta oli edullinen, toiminta täsmällistä ja luottamusta herättävää. Homma hoitui alle sovitun ajan ja kaikki oli tehty niin kuin sovittiin.
Tämän jälkeen kun olen käynyt alkolukon tiedon purussa ni homma on toiminnu täydellisesti.
Tänään tuli taas positiivinen käynti liikkeessä.
Ilmastointi lakkas toimimasta bebaristani ja kävin siellä maanantaina ilman aikavarausta ja sain auton tutkimuksiin varttiissa. Noin 20 min ja homma selvisi, ilmastoinnin "täyttöputken suutin" vuotaa. Sit tilasin huollon tähä aamuun (olisi onnistunut varmasti muuten heti mutta menin sinne hiukan ennen kun laittoivat liikkeen kiini).
Kävin aikaisemmin "vahingossa" toisessa paikassa ja tuomio oli tyly, kompressori paskana ja hinta 1490 työt. Onneksi heräsi epäilys ja menin PR-Varusteluun Vennon vai mikä sen nimi olikaan juttusille.
Tänään sit aamulla sinne ja homma hoitui nopeammin kun luvattiin ja sitten kassalle...se söpö ja niin mukava tyttö joka muuten tietää todella paljon ainakin alkolukoista ja ilmastoinnista, jonka takia olen siellä asioinut, ni pyysi multa simmosta summaa että vei jalat alta. Odotin jotai 250-300 mut 135 riitti.
Kaiken tämän lisäksi sain aivan loistavaa palvelua, sovittujen aikataulujen pitämistä, hymyä ja iloista keskustelua niin hallissa kuin tiskilläkin.
Lisäksi paikka on todella siisti ja niin myös työn tekijätkin, en keksi mitään negatiivista paikasta.
Olen ollut heidän asiakkaana jo kohta puoli vuotta ja tämä suhde kestää kyllä hautaan asti.
SUOSITTELEN!
Kokemuksia PR-Varustelu Turku
10
3894
Vastaukset
- ----
taisit saada myös hiukan "piparia" siltä söpöltä kassatytöltä kun niin täytyy kehua.
Pelköstään hyviä kokemuksia myös ko. Yrityksestä.
- Anonyymi
Mulle vaihtoivat 73Ah akun diesel autoon, alkuperäinen oli 85Ah! Autossa paljon sähköä vieviä laitteita,veloittivat tästä 200€! Kusetusta!
- Anonyymi
Samankaltaiset kokemukset, väitti eeberin olevan rikki, vaikka ei ollut. Uusi 1500€:a toinen paikka vilkaisi ja kaikki toimii, ja maksoi 49€:a.
- Anonyymi
Eivät osaa korjata Citikan ilmastointia. Rikkoivat putket ja yrittivät veloitta uusinta korjauksesta 996 euroa. Muutenkin erittäin ylimielinen vastaanotto.
- Anonyymi
Paska firma ..välttäkää!!!
- Anonyymi
Eivät osaa korjata mitään vaativampaa esimerkiksi jakohihnan vaihdot täysin ylivoimaista.
- Anonyymi
Joo samansuuntaiset kokemukset täällä. Eivät vastaa korjauksiensa laadusta normaalin takuuaikojen puitteissa. En suosittele kenellekään.
- Anonyymi
Joku kirjoitti aiemmin jostakin söpöstä kassa tytöstä. Itse en sellaista liikkeessä käydessäni kohdannut vaan tuolilla rötköttävän kädet niskan takana kainaloitaan esittelevän jo parhaat päivänsä nähneen oletetun mieshenkilön. Tällöin myös ymmärsin että mistä nimi Pr-varustelu tulee = Persreikä-varustelu.
- Anonyymi
Oliko persreijällä lukulasi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409