Fiatin sumuvalo..

Brava

Miten vaihdetaan Fiat Bravan sumuvalon lasi? On muuten rikki ja ohjekirja on hukkunut.
Kaivetaanko niinsanotusti päältä vain vääntäen kuppi irti, vai onko joku fiksumpi tapa?

7

927

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lasia ei

...eli siis lasia ei myydä erikseen noihin bravan/marean sumuvaloihin vaan joudut ostamaan koko sumarin. Eipä noita muissakaan merkeissä juurikaan erikseen saa.

• Brava

Kiitos, käympä kysymässä mitä maksaa ja voiko vaihtaa itse.

• maksaa
        Brava kirjoitti:

Kiitos, käympä kysymässä mitä maksaa ja voiko vaihtaa itse.

Delta-Autossa 90e/kpl

• romarilta
        maksaa kirjoitti:

Delta-Autossa 90e/kpl

Jos olet tee-se-itse mies niin kysy romuttamolta sumaria tai vain lasia siihen. Siitä ei ole mitään käsitystä miten hankala homma se on itse duunailla. Kaikkihan noi umpiot ja muut maksaa ihan törkeästi ja niitä myydään vain kokonaisina paketteina.

• Benqqu

Ei taida ohjekirjastakaan olla hirveesti apua. Ulkomuistista siinä taitaa lukea että polttimon vaihtoakin varten pitää irroittaa sumuvaloumpio kokonaisuudeessaan ja sitten suunnattava uudelleen-> ohjekirjan mukaan merkkihuollon tehtävä

• Brava

Kiitosket vastauksista, todella kohteliaita ja asiallisia vastauksia.
        Taidanpa kysellä romuttamolta ja kun näkee sen osan, niin eiköhän sen vaihto sujune itseltäkin. No katellaan miten äijän käy :))

• talli

ei ole vaikea vaihtaa,jos on tee itse korjaaja.Pitää vain autoa vähän nostaa,itse olen vaihtanut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      115
      10223
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5010
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2181
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2038
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      26
      1904
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1581
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1382
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      31
      971
    9. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      967
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      24
      953
    Aihe