Fiatin sumuvalo..

Brava

Miten vaihdetaan Fiat Bravan sumuvalon lasi? On muuten rikki ja ohjekirja on hukkunut.
Kaivetaanko niinsanotusti päältä vain vääntäen kuppi irti, vai onko joku fiksumpi tapa?

7

964

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lasia ei

...eli siis lasia ei myydä erikseen noihin bravan/marean sumuvaloihin vaan joudut ostamaan koko sumarin. Eipä noita muissakaan merkeissä juurikaan erikseen saa.

• Brava

Kiitos, käympä kysymässä mitä maksaa ja voiko vaihtaa itse.

• maksaa
        Brava kirjoitti:

Kiitos, käympä kysymässä mitä maksaa ja voiko vaihtaa itse.

Delta-Autossa 90e/kpl

• romarilta
        maksaa kirjoitti:

Delta-Autossa 90e/kpl

Jos olet tee-se-itse mies niin kysy romuttamolta sumaria tai vain lasia siihen. Siitä ei ole mitään käsitystä miten hankala homma se on itse duunailla. Kaikkihan noi umpiot ja muut maksaa ihan törkeästi ja niitä myydään vain kokonaisina paketteina.

• Benqqu

Ei taida ohjekirjastakaan olla hirveesti apua. Ulkomuistista siinä taitaa lukea että polttimon vaihtoakin varten pitää irroittaa sumuvaloumpio kokonaisuudeessaan ja sitten suunnattava uudelleen-> ohjekirjan mukaan merkkihuollon tehtävä

• Brava

Kiitosket vastauksista, todella kohteliaita ja asiallisia vastauksia.
        Taidanpa kysellä romuttamolta ja kun näkee sen osan, niin eiköhän sen vaihto sujune itseltäkin. No katellaan miten äijän käy :))

• talli

ei ole vaikea vaihtaa,jos on tee itse korjaaja.Pitää vain autoa vähän nostaa,itse olen vaihtanut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      271
      3376
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      103
      1673
    3. 66
      1233
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1067
    5. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      57
      1033
    6. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      50
      976
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      961
    8. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      199
      871
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      42
      807
    10. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      47
      782
    Aihe