Miten vaihdetaan Fiat Bravan sumuvalon lasi? On muuten rikki ja ohjekirja on hukkunut.
Kaivetaanko niinsanotusti päältä vain vääntäen kuppi irti, vai onko joku fiksumpi tapa?
Fiatin sumuvalo..
7
935
Vastaukset
- lasia ei
...eli siis lasia ei myydä erikseen noihin bravan/marean sumuvaloihin vaan joudut ostamaan koko sumarin. Eipä noita muissakaan merkeissä juurikaan erikseen saa.
- Brava
Kiitos, käympä kysymässä mitä maksaa ja voiko vaihtaa itse.
- maksaa
Brava kirjoitti:
Kiitos, käympä kysymässä mitä maksaa ja voiko vaihtaa itse.
Delta-Autossa 90e/kpl
- romarilta
maksaa kirjoitti:
Delta-Autossa 90e/kpl
Jos olet tee-se-itse mies niin kysy romuttamolta sumaria tai vain lasia siihen. Siitä ei ole mitään käsitystä miten hankala homma se on itse duunailla. Kaikkihan noi umpiot ja muut maksaa ihan törkeästi ja niitä myydään vain kokonaisina paketteina.
- Benqqu
Ei taida ohjekirjastakaan olla hirveesti apua. Ulkomuistista siinä taitaa lukea että polttimon vaihtoakin varten pitää irroittaa sumuvaloumpio kokonaisuudeessaan ja sitten suunnattava uudelleen-> ohjekirjan mukaan merkkihuollon tehtävä
- Brava
Kiitosket vastauksista, todella kohteliaita ja asiallisia vastauksia.
Taidanpa kysellä romuttamolta ja kun näkee sen osan, niin eiköhän sen vaihto sujune itseltäkin. No katellaan miten äijän käy :))
- talli
ei ole vaikea vaihtaa,jos on tee itse korjaaja.Pitää vain autoa vähän nostaa,itse olen vaihtanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713919- 1013505
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah793343Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241618
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191134Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421110Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026