Oli tiistaina kattomassa glamouretteseja.Sai tytöiltä oikein sylitanssin,Sillä oli päässä keltainen pipo ja päällä valkoinen paita,jossa luki punaisella selässä CCCP...TOSI SÖÖTTI POJU!jos jollain tietoa kyseisestä jätkästä, nii ilmotelkaa tänne!Kiitos :)
kuka tämä poju on?
11
3196
Vastaukset
- Bantuneekeri
Onx muka Lamourettesilla joku Glamourettes kilpailija. Eiköhän tuosta jo luulis tulevan joku oikeusjuttu.
- lars
se oli läski-ukko
- Hottentotti
Ainaki sillä jätkällä on ollu vitun kylmä jos baarissa oli pipo päässä..:)
- ???
etunimi alkaa j ja sukunimi k
- tyttö
eikös siellä ollut eturivissä komeempiakin miehiä,ainakin siinä tolppapeilin vieressä...
- mie vaan
tyttö kirjoitti:
eikös siellä ollut eturivissä komeempiakin miehiä,ainakin siinä tolppapeilin vieressä...
tais siinä olla pari tummahiuksista namua...=)
- Suppo
??? kirjoitti:
etunimi alkaa j ja sukunimi k
ai vähän niinku joonas kosonen?
- opiskelija
mie vaan kirjoitti:
tais siinä olla pari tummahiuksista namua...=)
kukas se tummahiuksinen muuten siinä peilin vieressä oli sen tytön kanssa,pojalla valkoinen paita jossa musta tähti selässä...
- Luna2
Vai CCCP selässä, kuvottavaa. Kantaa totalitarismin pahimpia tunnusmerkkejä. Natseja kyllä haukutaan, mutta aivan samanlaisen fasistimaan tunnusmerkkejä kyllä käytetään.
Nykynuoret eivät ymmärrä, miten vastemielisiä tunnuksia kantavat.- Punainen
Ei muuta ku rikosilmotus tekemään!!!:) :) :) :)
- minä
se olin minä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770