olin metsässä kävelyllä yllätin poikani(10v) majasta yrittämässä harrastaa seksiä naapurin tytön kanssa
Lapsi harrastaa seksiä
2
374
Vastaukset
- Maisterismies
Kun tyttö on ilmeisesti samaa sorttia niin ei kai tuossa mitään pahempaa ongelmaa ole. Normaalimpaa se on, että tuollainen asia kiinnostaa kuin että ei kiinnosta, on itse asiassa jonkinlainen elämisen edellytys tuollaiset halut lajin kannalta. Nykyaikana hyvinkin odotettavaa käytöstä. Jonniin sorttinen puhuttelu silti paikallaan, ettei tule kohtapuoliin vahinkoja.
- eläineioleihminen
En kyllä sanoisi
avioliiton ulkopuolista
parittelunyritystä
normaaliksi.
Ei ole poika kyllä
ihan terve.
Eikä tyttökään.
Lapsethan voivat
olla oikeasti viattomia.
Vanhemmat eivät.
Jos tehtäisiin sellaisia
reservaatteja.
Laitettaisiin nämä
eläimet viisimetrisen
sähköaidan taakse
ja saisivat siellä paritella
kuin eläimet.
Mitä mieltä olette.
Olisivat varmaankin
tyytyväisiä.
Niitä pervessejä
voitaisiin vaikka
näyttää maksusta
kuten apinoita,
jotka kaivavat
persettänsä sormillaan
ja sitten nuolevat
sormensa.
Ne olisivat vähän
kuin parrakkaat
naiset.
Erikoinen nähtävyys
älykkäille,
todellisille ihmisille.
Kun nyt sitten jo
nähdään mihin tämä
yhteiskunta on menossa,
niin miten näitä perverssejä
vastaan oikein voi
suojautua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673468- 152136
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701251- 441221
- 371131
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381073Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 471004
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411000