Oulun ujot!

Ujo Oulusta

Haluaisko joku ujo (mielellään naispuolinen) lähteä vaikka minigolfia pelaan? Tai sitten voitais käydä elokuvissa. Silleen ilman mitään paineita ja stressiä mistään suuremmasta. Kunhan kokeillaan silleen "sokkotreffimäisesti" puuhastella jotain yhdessä ja jos siitä vaikka aukeais kivoja ystävyyssuhteita, mistä sitä koskaan tietää. Ehkä mennään kattomaan vaikka niitä dinosauruksia taidemuseolle... :)

Tietty voitais kokeilla ihan isommallakin porukalla, jos halukkaita löytyy.

12

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5+3

      Kuulostais ihan kivalta.. Periaatteessa voisin, mutta en tiiä uskaltaisinko sittenkään.. Voitko kertoa vähän jotain itsestäsi, vaikka alkajaisiksi sukupuolta ja ikää?

    • Ujo Oulusta

      No mulla on profiili tuolla treffit-osiossa, nii käy sieltä lukemassa.. Nimimerkki: thisismyprofile

      Ja oon tosiaan mies 28 v.

    • little thing

      kuulostaa kivalta, mutta taidan olla mielestänne pentu, olen juuri täyttänyt 18 vuotta. ja Oulusta olen ja yksinäinen nainen:(

    • Ujo Oulusta

      Siis hei! Näissä tapahtumissa ei harrasteta ikärasismia (ja rasismia muutenkaan)
      Kaikki ois tervetulleita mun puolesta! :) Hiljaista vaan näyttää olevan täällä Oulun seutuvilla, taikka sitte liian ujoja. :)

    • Ihan täysin uteliaisuudesta, miksi "(mielellään naispuolinen)"?

      Ja samaa myös miettinyt, että eikö muka ole koko kaupunnissa ujoja/yksinäisiä ollenkaan tämän S24 verkkopresenssin laajuuden johdosta.

      Mutta niin, ajattelin vaan, että kun sukupuolipreferenssi, "ei paineita" ja sokkotreffit mainittu samassa yhteydessä, niin saattaa herätä lukijassa mielikuvia, joita ei ollut ollut tarkoitus tarkoittaa. :)

    • Ujo Oulusta

      Mielellään naispuolinen (ei välttämättömyys), koska naispuolisia ystäviä minulla ei ole ollenkaan ja olisi kiva jos olisi edes yksi.. Tuo vaan siis jos ois löytynyt se yksi naisihminen, joka olisi halunnut koittaa tuota hengailua..

      Sokkotreffit nimen omaan mainittu lainausmerkeissä, mikä tarkoittaa, että tavataan ennestään tuntemattomia ihmisiä, mutta tässä tapauksessa ei treffattais. Vietettäis vaan aikaa yhessä kavereina.. :)

    • moika

      Minua vois kiinnostaakin, jos porukalla tavataan. Ei niin paljo paineita kun ei tarvi välttämättä itsellä olla niin paljon äänessä jos ei halua. Ja 19-vuotias tyttö olen.

    • Ujo Oulusta

      Näyttää kiinnostuneita olevan kuitenkin jonkin verran, niin mitäpäs tuumaatte jos järkkään tämmösen ryhmätapaamisen? Kaikki paikalle kykenevät laittais vaikka tähän viestiketjuun ilmoittautumisensa.. Miten sitten, jos jokin tekeminen maksaa (esim. keilailu tai leffa) niin oletteko valmiita semmoiseen, vai pitääkö olla jotain ilmaista?

    • moika

      mua ei ainakaan välttämättä leffassa käynti niin paljoa kiinnosta, koska siinä ei varsinaisesti tule kommunikoitua muitten kanssa juuri. Mitä tahansa yhdessä hengailua melkeenpä muuten, eikä varmaan haittaa jos vähän maksaakin. Ilmaistakin tekemistä toki varmaan löytyy.

    • Ujo Oulusta

      Nyt puhutaankin ujoista ihmisistä.. Mitä siitä tulee jos kokoonnutaan johonkin vain pällisteleen toisia ja siitä sitten vaivaantuneena lähetään poies pikkuhiljaa.. Tarkoitus olikin, että ujot lähettäis keskenämme esim. tuonne elokuviin ja vaikka tunti ennen leffaa kokoonnuttaisiin johonkin kahaville ja leffan jälkeen vois jutella lisää, vaikka siitä leffasta jos ei muuta tuu mieleen.. Ei sen tarvii loppua siihen leffaan sen tapaamisen. :)

      • moika

        Okei, ehkä mä vähän liian optimistisesti ajattelin että ujossakin seurassa saataisiin aikaan keskustelua helposti. Olen kyllä itsekin ujo, mutta siksipä mitä isompi porukka sen paremmin ainakin edes löytyy joku, joka uskaltaa avata suunsa/ keksii jutun juurta. Hengailulla en tarkoittanut toistemme ihmettelyä, mielellään juurikin jokin aktiviteetti mitä tehdään siinä samalla. Ja kyllä tuo leffa-ideakin kuulostaa nyt ihan kivalta, kun vähän tarkensit. :)
        ... Aika vaisulta vaan tämä keskustelu nyt vaikuttaa, ehkä pitäisi jossain muuallakin ilmoitella jos enemmän ihmisiä on tarkoitus saada kasaan. :D


    • poika 18vee

      Tuollainen ryhmätapaaminen on hyvä idea. Ongelma tosin se että sinne tulee varmaan aika erilaista porukkaa niin löytyykö mitään yhteistä puheenaihetta kun yksi pitää urheilusta ja toinen musiikista jne..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3694
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3358
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2438
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1420
    Aihe