Esim. kuinka pitkä on Rambla?
Kuinka iso on ciutadella park?
Ajetaanko paljon polkupyörillä? Pyöräteitä vai autojen seassa?
Onko kävelyteitä?
Millaisia etäisyydet?
5
303
Vastaukset
- barcelona 4/2014
Mielestäni ei näkynyt kovin paljon polkupyöriä. Jalkakäytävät on hyvät.
- irisxxx
Rambla on kävelykatu ja pituus yksi km.
- ryapuj
Ciutadella on ihan sopivan kokoinen.. siis mahtuu sinne joo ja voi lekotella auringossa rauhassa ja voi käveleskellä. Pikkuinen lampikin on ja siinä voi soudella. Siellä eläintarhan puolella en ole koskaan käynyt, sillä en oikein pidä eläintarhoista.. Kävellen siis pärjää, mutta on siellä aika paljon pyöräilijöitäkin. Mielestäni se sopii yhtä hyvin osaksi pyörälenkkiä kuin kävelylenkkiäkin.
Neuvoisin ostamaan/lainaamaan hyvän opaskirjan, esim. Mondon (mun suosikki).
Itse mieluummin kävelisin kuin fillaroisin sillä näkemistä on paljon, talot ovat kauniita. Kävellessä ei tarvitse keskittyä liikenteeseen. Vanhankaupungin puolelle en menisi pyörällä, sillä kadut ovat hyvin kapeat ja täynnä turisteja. - juuri saapunut
Ilman muuta pyörällä. Paikallisilla on vuokrapyöriä mahdollisuus lainata kaupungin puolesta.Pyörävuokraamoja monissa paikoissa. Espanjalaisethan ovat pyöräilykansaa. Ajele rannalla, vanhassakaupungissa ihan missä sinua huvittaa.Kivaa reissua
- kovaa menoa
Paras pyöräilyaika on aamulla, vuokraamot tosin aukeavat vasta klo 9-10. Pyöräilykulttuuri on täällä ihan uutta, ajelet enimmäkseen autojen seassa tai yrität edetä tungoksessa jalkakäytävällä. Pyöräteitä on tosi vähän eivätkä ne muodosta yhtenäistä reittiä. Maaseudulla ehkä sujuu paremmin. Lehdissä on jatkuvasti kirjoituksia liikenneonnettomuuksissa kuolleista tai vammautuneista pyöräilijöistä. Suurin ongelma on älytön yksityisautojen määrä. Kaupunki kyllä on herännyt suosittelemaan pyöräilyä, mutta espanjalaismies ei helposti autonsa ratista muihin liikennevälineisiin siirry. Työmatkapyöräily näissä oloissa on ajatuksenakin utopiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412725Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4182246Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212156Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau181970Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411769Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371689Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221196Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01152- 741059
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67967