Olen niin surkee että en pääsee Tomppa 2.sta ekaa paikkaa läpi. Mitä mitää tehdä sille tarjoijalle. Täyttykö mennä katolle. mitä pitää tehdä siellä lapurinttille. mitää pitää tehdä talolle
auttakaa nopeesti!!!!
4
420
Vastaukset
- Jun
Eli kyseessä on Laran koti, joka toimii vain harjoittelupaikkana...Itse peli alkaa vasta avaamalla passin ja valitsemalla New Game. Taloa ei voi päästä "läpi".
- Janice
Se tarjoilija sattuu olemaan Laran vahtimestari Winston...
Jos se häirtsee sinua ja koet sen jotenkin uhkaavana voit lukita sen keittiössä olevaan pakastimeen,,, - JeZZuGGa
Janice kirjoitti:
Se tarjoilija sattuu olemaan Laran vahtimestari Winston...
Jos se häirtsee sinua ja koet sen jotenkin uhkaavana voit lukita sen keittiössä olevaan pakastimeen,,,Se on harjoitusrata, ei sitä tarvii pelata, siinnä ei ole mitään tiettyä päämäärää.. Muuta kun se harjoittelu:) Se tarjoilija häiritsee minuakin!!:@, mutta olen tehnyt niin, että juoksen sinne keittiössä olevaan pakastimeen, ja käännyn ihan perällä. Siten odotan sitä tarjoilijaa, kunnes se tulee sisään:) Sen jälkeen jyrään suoraan ohi, ja painan nappia joka sulkee sen pakastimen:) Hi-hi-hhii:D Se voi olla aluksi vbaikeaa, mutta kyllä se sitten sinne lopulta jää x)
- tom
ylhäällä on talo,pitääkö sinne kiivetä. pitääkö tappaa se tiikeri. siis pitää tehdä siinnä kentässa
en ole koskaan ollut mitenkää tomppa fani ja haluaisin tutustua siihen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756