Pääaineet ja opiskelijatyypit?

pölltiit

Minulla on mielikuva, että kaikkein järkevimmät kauppakorkean opiskelijat lukevat pääaineena rahoitusta tai laskentatoimea. Ja sitten ne wannabe ylisosiaaliset hienostopojat ja -tytöt lukevat markkinointia ynnä muita seksikkäitä ja hienolta kuulostavia aineita-

3

597

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gasgargasrg

Rahotuksen puolella kulkevat pukupellet, ne jotka luulevat ryhtyvänsä pankkien johtajiksi. Markkinoinnin puolella on paljon wnb-johtajia kans.

Taloustieteen puolella on normaaleja ihmisiä.

Harmittaa ku markkinointi olis kyl itseäni kiinnostava mutta siellä sitten boustaa ne kaikista typerimmät kylterit. No kait mää ne sitten kestän.

• turhaatämmönen16

Ehkäpä ei kannata tehdä yleistyksiä päästätekaistuista mielikuvista. Joka pääaineeseen mahtuu niitä ylimielisiä ukkoja ja akkoja, mutta myös mukavia tyyppejä. Järkevyyskin on sanana aika tulkinnanvarainen, sanoisin ettei ainakaan ole järkevää pitäytyä tällaisissa mielikuvissa, jos ei oikeasti tiedä asiasta mitään.

Sanoisin myös että mikä omissa kanssaopiskelijoissa hävettää on juuri tämä tyhjänpäiväinen pääaineen vertailu.

• luokittelu

Laskentatoimen hyvät puolet
      Hyvät opiskelijatoverit ja ilmapiiri
      Oppii käytännön asioita eikä mitään pilipali settiä mitä muualla pakotetaan
      Saa töitä

Huonot puolet
      -Akat on rumia

Rahoituksen hyvät puolet
      Parempi palkka
      Ura kansanedustajaksi lähtee täältä

Huonot puolet
      -Turhan paskan opettelu
      -Pelkkiä iniseviä nillittäjiä koko laitos täynnä

Markkinoinnin hyvät puolet
      Kehtaa kertoa vanhemmille mitä opiskelee
      Firmat ei pyöri ilman markkinointia eli 100% kunnioitus työkavereilta
      Muijat on nättejä ja helppo päästä panemaan

Huonot puolet
      -Palkka on huono
      -Pitää sietää hipstereitä, lesboja yms.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1558
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      26
      1099
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      88
      1064
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      88
      970
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      906
    7. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      855
    8. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      851
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      821
    10. 70
      789
    Aihe