Ollaan itse kaverin kanssa lähdössä 5.9 - 13.9 kahdeksaksi päiväksi ayia napalle huoneistohotelli Barbaraan ja olisi kivaa toki tietää jos on muitakin nuoria samoihin aikoihin menossa;D
Kukaan muu lähdössä Agia napalle syyskuun alussa?
6
241
Vastaukset
- Pro_tara
Taidamme olle kohtaamatta (ehkä) ollenkaan toisemme, sillä kuun vaihteessa suunnilleen samaan kylään on matkalla eri matkanjärjesteäjien tai 1-vkon pakettimatkan ostaneita. Tuon Agia Napan lähietäisyydellä on pari muuta lomakylää, joihin on vain muutamien kilometrien välimatka.
Me saatamme liikua syömään toistemme kylissä. Ravintolasta voi kuulua suomenkieltä. Suurin osa matkailijoista lienevät muita kuin suomenkielisiä ihmisiä.- Mariellll
Joo no meillä kyllä vaihtui toi 5.9-13.9 myöhemmälle, eli siis ollaankin lähdössä vasta 19.9 :) Ja oon myös saanu käsityksen lukemieni perusteella, että aika paljon oisi tuolla just just ruotsalaisia, norjalaisia ja venäläisiä, mutta se nyt ei tullut kyllä yllätyksenä, koska niitä on joka puolella ihan sairaasti aina ollut lomamatkoilla. Olis vaan tosi jees, jos olisi myös meitä suomalaisia muitakin keiden kanssa voi tuttavuutta tehdä. Ei sillä kyllä loppujen lopuksi ole mitään merkitystä. :p
- aamuun saakka jokapv
Ollaan lähössä 4hlö kundiporukalla just 5.9 samalle reissulle ja samaan hotelliin. Nähdään siellä ;))
- Mariellll
Yhyyy meijän reissu siirty siis 19.9-27.9 :( Mut pitääkä superkivaa! :))
- Mariellll
Tai riippu tietty kauan ootte, jos ootte kaks viikkoa nii ehitte just lähtee ku me tullaan :D
- Mariellll
Hyvin sujuu tää mun kirjotuskin näköjään.....-.- :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525220- 783698
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212198Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651885Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1161752Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531326Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951280- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172