eli onko kenelläkään kokemuksia leikkauksesta jolla skolioosi hoidetaan?
skolioosin hoidosta
3
538
Vastaukset
- myyrä
mulle sanottiin että skolioosille ei voi tehdä mitään... ???
- kyllä
pistäpä googleen haku skolioosista niin saat valaistusta asiaan.
- Tyttönen
Haips mun selkä on leikattu skolioosin takia. Sulle joka väitit ettie skolioosia voida hoitaa olet totaalisen väärässä, hoito riippuu siitä että miten paha skolioosisi on... Tytöillä skolioosi on ylättävän yleistä kasvuiässä ja se menee ohi, toisilla hoitona käytetään korsettia ja sit jos sillä ei saada tarpeeksi hyvää tulosta ni sit vasta leikataan, tai näin ainakin mulle selitettiin silloin kun selkääni hoidettiin, tosin oma selkäni leikattiin kuusi vuotta sitten olessani 12. Ja sen jälkeen pidin vielä korsettia neljä vuotta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872