Junan alle eile??
KUKA JÄI
20
1471
Vastaukset
- hennis6
Jäi? Kukaan ei jää junan alle pitkällä suoralla, edes kesäaikaan. Kysymys kuuluu kuka itsetuhoinen loikkas junan alle?
- pieni se on
Mä tiedän kuka jäi ja miksi(meni),mutta kerro Sä Jättikyrpä et kuin jätti Se Ny Oikeen sit onkaan
- Näkyisikö palasina?
Onkohan toisenpuolen joen hullua näkynyt? Yleensä hiihtää aina sillalla,ilman vaatteita tai vaatteitten kera! Olisikohan jo saanut tarpeekseen?
- ankkuri jalkaan
Vi...ako sinne toisten työmaalle ja muiden riesaksi menee itseään listimään, helkutin hienoa varmaan lapioida sotkua säkkiin, juna seisoo ja lapsiakin voi olla näkemässä. Hiukan vois ajatella myös muita.
- juju1
näin on!
- Paskat
Ei tullu mieleen ajatella alle jäänyttä/mennyttä? Muita - eli itseäsi vaan taidat ajatella sinäkin.
- Vattuhousu
Kuulin et olis ollu legali! Onko kellään tietoa?
- perärankaisija
Hyvin mahdollista kun pöpilän asukkaasta kyse. Ennen ne hirttäytyi hiitteenharjulle, nykyään juoksevat junan alle. Rauha hänen sielulleen.
- annastiinastiinaanna
Kertokaa ny joku jotain tapauksesta. Tokihan se hiukan kiinnostaa oliko mies vai nainen ja ikä jne jne. Nimellä ei oo mitään väliä.
- ihmetys1
Voi teitä ihmiset, hävetkää . Eikö teille mikään ole pyhää.
- annastiinastiinaanna
Tä? Uteliaisuus on suomalainen peritapa kateuden lisäksi. Kyl mul kiinnostaa ketä teki ja mitä kun täs pikku kyläs asun.
- junan alla haamu
Minä se olin.
- Nuke them!!!
Joku harjavaltalainen vammanen, Kuka vittu niitä kaipaa?
- Jokainen ihminen
on arvokas.Myös vammainen.Kukaan ei ole yhtään toista arvokkaampi.Kaikilla on ihmisarvo.Rauha edesmenneen muistolle.
- qwertyasdö
joku nuor plikka
- tiedonhaluinen1
Kuinka nuori oli
- nipotin23
tiedonhaluinen1 kirjoitti:
Kuinka nuori oli
Alle 20v
- Anssi45
nipotin23 kirjoitti:
Alle 20v
SAK, TEHY,PAM, PUM, ATK JA MITÄ LIE NIITÄ NYT ON, JÄIVÄT JUNAN ALLE. JUNA MENI JO....
- Anonyymi
Laura T.
- Anonyymi
Kaks myllärin poikaa loikkasi äskö hetki siten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671262- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että342729- 116680
- 52670
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76592
- 56584