Charming naised käituvad tsiviliseeritud, ilus riided. Broneeri palju raha, sest öösel võib olla kulukas. Vaadake seda.
FRESH BAR ROSENI 9 TALLINNA
17
415
Vastaukset
- ansio
Vahuvein on müüdud kaks korda, kui on piisavalt purjus. Naised on vaja parandada, ei Sulotar. Hoiduge selle koha.
- tatjuska
Vale baar, kõndida veel 30 meetrit
- kymmene
Vaata videot www.youtube.com/watch?v=xsta41EcUW0
- he he he
Aarnioko se siinä yrittää parittajaa leikkiä. Eikö ne enää edes kummassakaan valvo mitä nettiin kirjoittaa.
- ha ha ha
Sinähän hupsu olet! Mene käymään siellä ja vietä niiden baarin palveluksessa olevien "sulottarien" kanssa aikaasi ostamalla muutama pullo kuohuviiniä, mutta älä kiinitä huomiota mitä juoma maksaa. Kirjoita sitten kokemuksistasi tänne. Kyllä paikkaa on syytä varoa, koska konsumatsioon on suomalaisille täysin vieras juttu.
- hiv tarttuu
ha ha ha kirjoitti:
Sinähän hupsu olet! Mene käymään siellä ja vietä niiden baarin palveluksessa olevien "sulottarien" kanssa aikaasi ostamalla muutama pullo kuohuviiniä, mutta älä kiinitä huomiota mitä juoma maksaa. Kirjoita sitten kokemuksistasi tänne. Kyllä paikkaa on syytä varoa, koska konsumatsioon on suomalaisille täysin vieras juttu.
Miksi minä virolaisiin huoriin nyt koskisin. En ole samanlainen luuseri kuin sinä.
- no hyi wittu
ha ha ha kirjoitti:
Virossa väestön hiv-positiivisuus per capita on EU:n korkein. Jopa tekee mieli virolaisiin horoihin.
- 233666
no hyi wittu kirjoitti:
Virossa väestön hiv-positiivisuus per capita on EU:n korkein. Jopa tekee mieli virolaisiin horoihin.
Virolaiset huorat on tosiaankin niin tautisia että ei sellaisia kannata käydä nussimassa vaikka ilmaiseksi palvelujaan tarjoisivat. Itse en kyllä ole koskaan käyttänyt mitään maksullisia naisia, ja tuskin tulen käyttämäänkään.
- jatoinenpaha
no hyi wittu kirjoitti:
Vain Islannissa on klamydiatapaukset yleisempiä, mutta sehän ei kuulu EU:hun joten Viro johtaa sitäkin tilastoa!
- tilastoistapoimittua
no hyi wittu kirjoitti:
Narkkarien keskuudessa (joita esimerkiksi katuhorot Tallinnassa kaikki ovat) c-hepatiitti on jokaisella ja vähintään puolet heistä ovat HIV-positiivisia. Virossa väestöllä keskimäärin HIV on yleisempää kuin missään muussa EU-maassa. Määrät eivät silti ole kasvussa Suomessa vaikka täällä asuu epävirallisesti jopa 150000 virolaista. Tämä tarkoittaa matemaattisesti sitä että Viroon jääneiden joukossa entistä useammalla on HIV. Hyvää matkaa vaan horoihin Viroon, rukous huulilla.
- dawggggg
They will rip you off.this is consumation bar.avoid it
beautiful girls will get you there.they are getting percentage from drinks that you bought- 12667
I guess that is exactly how things are arranged in many of those bars or night-clubs. Good-looking girls are there in order to attract men. Those girls are being payed by the barkeeper. They are not professional girls that men can buy. Only very few of them could be purchased at all, and if so then at very high price to some special men.
Even most of the girls that do striptease performances are not for sale at all. - Andole
Aivan noin nimimerkki 12667!
Vähäpukeiset Jelena ja Tamara väijyvät saalistaan Viruaukiolla McDonaldsin liepeillä, taahuten edestakaisin. Kun esim. Amigosta tulee ulos sopiva saalis, viedään se joko taksilla tai kävellen Baariin. Olut on saaliille ilmaista, saalis tarjoaa Jelenalle ja Tamaralle todella kalliit cocktailit ja kuohuviinit ja maksaa tietysti kortilla. Aamulla sitten ihmettelee mihin esim. 1500 euroa on mennyt. Virolaisten blogeissa on tästä Baarista kirjoitettu myös. On annettu ymmärtää, että olueen laitetaan klofeliinia, jotta bisnes pyörisi paremmin. Muuten tuo Baar on Hostell 16 ja Lasso-baarin välissä. - Turisti1
Et taida olla ikinä käynyt edes Tallinnassa. Viruväljakulla ei ole Mäkkäriä, eikä Amigoa. Tosin paskaako tuolla väliä. Kaupunki kuin kaupunki ympäri maailman, niin rosvoja ja horoja kyllä riittää jotka putsaa idiootin suomi - pojan, joka kulkee ympäripäissään pitkin katuja rahoillaan kehuen.
- olegan
12667 kirjoitti:
I guess that is exactly how things are arranged in many of those bars or night-clubs. Good-looking girls are there in order to attract men. Those girls are being payed by the barkeeper. They are not professional girls that men can buy. Only very few of them could be purchased at all, and if so then at very high price to some special men.
Even most of the girls that do striptease performances are not for sale at all.Jes Tamara or jelena, its okei
- Rosenitar
Siis Tamara ja Jelena, ihanaa!
- virontautitilanne
Virossa kun kalusi kastat putoaa se jo viikon päästä pois. Kaikenmaailman rakkulat ja patit naamallaan nämä viron tyttäret päivystävät porojen kulkureiteillä. Kun käytte niitä tauteja sieltä hakemassa niin pysykää siellä. Ei tarvitse tulla heppirupiaan Suomeen hoidattamaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279