Sellainen inhottava ominaisuus on jonkin aikaa ollut että kun antaa reilummin kaasupoljinta ja tämän jälkeen antaa vähemmän poljinta, kierrokset eivät laskekaan samassa suhteessa vaan jäävät ikäänkuin päälle.Auto toimii muuten normaalisti, ei nykimistä, käynnistyy ok, katsastettu nyt keväällä, vaihteet pelaa ok. Jaan tämän aiheen A) mekaaniseen/ B) sähköpuoleen:
A) bensapumppu, bensasuodatin(sis. A B), alipaineletku/-venttiili, PCV-suodin,kannentiivste
B) puola, bensasuodatin(sis.A B), sytytystulpat/-johdot, ilmamäärämittari
Aiemmin oli lähes vuosi sitten selvä tukehtumisongelma joka korjaantui täysin
vaihtamalla tukkoinen ilmansuodatin(auton oston jälkeen).
Itsellä mielessä että vaihtaisin bensasuodattimen koska pienemmällä kaasulla
ongelmaa ei esiinny. Nyt keväänä moottoritiellä tuli vain 1 kerran lyhytaikainen öljynhaju. Autolla ajettu n.200 tkm.
Ajatuksia?
Neon -97(aut.) kierrokset jää liian korkealle polkaisun jälkeen
neonlight3
3
122
Vastaukset
- peruskauraa
Tyhjäkäynnisäätöventtiili (IAC) jumittelee. Putsaamalla voi pelata jonkin aikaa, mutta suosittelen uuden ostoa.
- neonlight3
Kiitos vastauksesta, täytyy semmoinen sitten hankkia. Pystyykö itse vaihtamaan(helppo sijainti?) vai antaa korjaamon tehdä työ?
- peruskauraa
Neonista en tiedä, mutta muissa chrysyissä/ muissa merkeissä helposti löytyy jostain päin läppärunkoa. Olethan vikakoodit katsonut, ettei ole muu syy. Tuo IAC vika ei näy koodeissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882