Sain eilen sairaalassa tietää olevani viidennellä viikolla raskaana. Se oli täysi shokki minulle ja poikaystävälleni. Kannamme kuitenkin vastuun ja pidämme vauvan (emme hyväksy aborttia missään nimessä). Olen nyt kuitenkin vähän rauhoittunut ja miettinyt asiota. Poikaystäväni on kuitenkin tosi onnelinen yllätyksestä. Olen onnekas että hän on kypsä ja viisas. Hänellä on työ jne.
Mutta en tiedä olenko itse valmis. Haluan olla hyvä äiti.
17v raskaana -elämä muuttui minuutissa
10
530
Vastaukset 10
- Isoisä
Hienoa kyselyä sekä pohdintaa. Varmasti melkoinen myllerrys tunnemaailmassa on ollut. Mutta ihminen on sopeutuvainen. Myös elimistön hormonitoiminto vaikuttaa asiaan. Poikaystäväsi tuntuu vastuulliselta. Parisuhteenne on nyt parasta voimaa.
- 17vuotias
Joo tunteet pinnassa, kiitos paljon :)
- ~3<3~3
Tsemppiä! Itse näen tämän positiivisesti (:
- 17vuotias
Kiitos tosi paljon :) ♥
- Nevereverwannabeateenmom
Tsemppiä. Olkaa toistenne tukena ja jutelkaa toiveistanne. Esim miten jörjestätte sun opiskelut jne. Asutteko yhes? Tovittavasti kaikki menee hyvin :3 ja onnee tietty
- Isoisä
Millaiset ovat ajatuksesi nyt muutaman päivän jälkeen?
- 17 vuotias
vituttaaa koko ajan.....ja poikaystäväkin lähti kaljalle ;(
- ...
Onnea♥♥
- Jes Jes
En missään nimessä vastusta päätöstänne.
Itse koen kuitenkin, että abortti ei ole väärin.
-Onnea btw - Random:3
Jos teet blogin linkkaathan sen tänne? Tahtoisin lukea:) voimia ja jaksamista! Vaikutat kypsältä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062185- 103886
- 64791
- 46780
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21696Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha511686Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76630- 60570
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23570- 57551