Sain eilen sairaalassa tietää olevani viidennellä viikolla raskaana. Se oli täysi shokki minulle ja poikaystävälleni. Kannamme kuitenkin vastuun ja pidämme vauvan (emme hyväksy aborttia missään nimessä). Olen nyt kuitenkin vähän rauhoittunut ja miettinyt asiota. Poikaystäväni on kuitenkin tosi onnelinen yllätyksestä. Olen onnekas että hän on kypsä ja viisas. Hänellä on työ jne.
Mutta en tiedä olenko itse valmis. Haluan olla hyvä äiti.
17v raskaana -elämä muuttui minuutissa
10
493
Vastaukset
- Isoisä
Hienoa kyselyä sekä pohdintaa. Varmasti melkoinen myllerrys tunnemaailmassa on ollut. Mutta ihminen on sopeutuvainen. Myös elimistön hormonitoiminto vaikuttaa asiaan. Poikaystäväsi tuntuu vastuulliselta. Parisuhteenne on nyt parasta voimaa.
- 17vuotias
Joo tunteet pinnassa, kiitos paljon :)
- ~3<3~3
Tsemppiä! Itse näen tämän positiivisesti (:
- 17vuotias
Kiitos tosi paljon :) ♥
- Nevereverwannabeateenmom
Tsemppiä. Olkaa toistenne tukena ja jutelkaa toiveistanne. Esim miten jörjestätte sun opiskelut jne. Asutteko yhes? Tovittavasti kaikki menee hyvin :3 ja onnee tietty
- Isoisä
Millaiset ovat ajatuksesi nyt muutaman päivän jälkeen?
- 17 vuotias
vituttaaa koko ajan.....ja poikaystäväkin lähti kaljalle ;(
- ...
Onnea♥♥
- Jes Jes
En missään nimessä vastusta päätöstänne.
Itse koen kuitenkin, että abortti ei ole väärin.
-Onnea btw - Random:3
Jos teet blogin linkkaathan sen tänne? Tahtoisin lukea:) voimia ja jaksamista! Vaikutat kypsältä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5384488Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183601Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2842322Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4762189Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.881525- 1571383
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1071382Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel641301- 651234
- 841144