Kysy luotsilta

Mitä mieleen tulee ja tämä on pieni kokeilu.

35

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outoa toimintaa

      Miksi suomi24-foorumin useilla palstoilla ei ole pitkään aikaan ollut luotseja? Ja vaikka olisikin ollut, mikseivät he reagoi mitenkään epäasiallisiin viesteihin, joista on esitetty lukuisia poistopyyntöjä? Myöskään joidenkin asiallist..en kirjoittajien kiusaamiseen ei puutu kukaan. Ylläpitokaan ei näihin puutu eikä edes vastaa saamaansa palautteeseen.

      • Valitettavasti olen huomannut saman ongelman.
        Olen yrittänyt poistaa asiattomia viestejä useilta palstoilta ja silti niitä ei poisteta.

        Laitan luotsin virkani peliin ja voin menettää sen mutta ylläpito ei todellakaan huomioi poistopyyntöjä useinkaan vaikka kyseessä olisi huumekauppa.


      • epäjohdonmukaisuutta
        makelampp kirjoitti:

        Valitettavasti olen huomannut saman ongelman.
        Olen yrittänyt poistaa asiattomia viestejä useilta palstoilta ja silti niitä ei poisteta.

        Laitan luotsin virkani peliin ja voin menettää sen mutta ylläpito ei todellakaan huomioi poistopyyntöjä useinkaan vaikka kyseessä olisi huumekauppa.

        Huomasitko kuinka epäjohdonmukainen olit?

        Kerroit laittaneesi luotsinvirkasi peliin, mikä tarkoittanee, että uhkasit erota mikäli muutoksia ei tapahdu. Toisaalta sanoit alempana, että et eroa ellei eroteta.


      • näkiä
        epäjohdonmukaisuutta kirjoitti:

        Huomasitko kuinka epäjohdonmukainen olit?

        Kerroit laittaneesi luotsinvirkasi peliin, mikä tarkoittanee, että uhkasit erota mikäli muutoksia ei tapahdu. Toisaalta sanoit alempana, että et eroa ellei eroteta.

        Ei ollut. Hän ei ollut laittanut mitään peliin vaan totesi nyt laittavansa kritisoimalla ylläpitoa.
        Sinä se vain ajattelet tuntosarvet koholla kaikkien ihmisten olevan yhtä epäjohdonmukaisia kuin vanhempasi olivat sinua kohtaan. :)


    • tuli mieleen

      Koska eroat? Sinähän olet luokattoman huono luotsi.

      • En eroa ennenkuin erotetaan.


      • kanna vastuusi
        makelampp kirjoitti:

        En eroa ennenkuin erotetaan.

        Miksi et kanna vastuuta huonosti hoidetusta hommasta ja eroa?


      • kanna vastuusi kirjoitti:

        Miksi et kanna vastuuta huonosti hoidetusta hommasta ja eroa?

        Eroan mutten sinun viestisi vuoksi vaan olen kyllästynyt molempiin palstoihin.

        Hyvää jatkoa.


    • makelamp

      Poistettu en ole enää alkoholi-palstan tai alkoholismi-palstan luotsi vaikka nimi näkyy vähän aikaa.

      • makelamp

        Ja ylläpidolle terveiset, painukaa vittuun!


      • tuttu tilanne
        makelamp kirjoitti:

        Ja ylläpidolle terveiset, painukaa vittuun!

        Tissu suuttui taas ja haukkui ylläpidon niinkuin aina erotessaan.


      • En kerro ;)
        tuttu tilanne kirjoitti:

        Tissu suuttui taas ja haukkui ylläpidon niinkuin aina erotessaan.

        Hyvä, että homo tajusi itse lähteä. En voinut sietää kyseistä idioottia. Pitää olla päässä vikaa, että täällä ilmaiseksi suodattelee packaa.


      • en kerro ; )
        En kerro ;) kirjoitti:

        Hyvä, että homo tajusi itse lähteä. En voinut sietää kyseistä idioottia. Pitää olla päässä vikaa, että täällä ilmaiseksi suodattelee packaa.

        Terve taas feikkaaja "en kerro ;)".. Eipä kuulu mun tapoihin suoltaa kirjoittamaasi packaa. Eikä mulle kuulu kenenkään seksuaalinen suuntautuminen, kaikki me tasavertaisia ollaan. Luotsi Makelampp on ihan jees, ei ole helppo homma palstojen vahtiminen kun tietty porukka härkkii ja härkkii kaikin tavoin.
        Sulle feikki,ostan vekkihameen. Sulla kun ei ole asiallista miehisyyttä pätkääkään vaan netistä etsit typerää huomiota. Laittappa osoitetta tulemaan. Enkä varmasti ole ainoa joka sulle tarjoaa helman heilutuksen ilmaiseksi. Upea perjantai tulossa : ). Sitä toivon muillekin.


      • on tofella senkki
        en kerro ; ) kirjoitti:

        Terve taas feikkaaja "en kerro ;)".. Eipä kuulu mun tapoihin suoltaa kirjoittamaasi packaa. Eikä mulle kuulu kenenkään seksuaalinen suuntautuminen, kaikki me tasavertaisia ollaan. Luotsi Makelampp on ihan jees, ei ole helppo homma palstojen vahtiminen kun tietty porukka härkkii ja härkkii kaikin tavoin.
        Sulle feikki,ostan vekkihameen. Sulla kun ei ole asiallista miehisyyttä pätkääkään vaan netistä etsit typerää huomiota. Laittappa osoitetta tulemaan. Enkä varmasti ole ainoa joka sulle tarjoaa helman heilutuksen ilmaiseksi. Upea perjantai tulossa : ). Sitä toivon muillekin.

        Vekkihame on luotsien työasu.


    • Yllättävä päätös mutta ainakin minä olen täällä ja voin hakea palstalle luotsiksi.

      • uusi naurunaihe

        Juurihan erosit ja haukuit ylläpidon.


      • uusi naurunaihe kirjoitti:

        Juurihan erosit ja haukuit ylläpidon.

        Minä olen ylläpito.


      • aihetta olikin
        extissu6 kirjoitti:

        Minä olen ylläpito.

        Sitten sinä haukuit itsesi. :D


      • T. Juhani
        aihetta olikin kirjoitti:

        Sitten sinä haukuit itsesi. :D

        Tissun homeinen talo sulattaa sen pieniä aivoja ja kiveksiä.


    • Uteliashs

      Onkö tyhmyytesi geeneissä, vai onko löylykauha percesilmässä ja liiallinen OMOn sniffaus aiheuttaneet vajakkiutesi ja typeryytesi?

    • Luotsina olo tarttee pientä kovuutta ja myös aktiivista toimintaa palstalla/palstoilla.
      Palstaerottelu oli hyvä mutta kaipa lampulla paloi päreet? Luotsina joutuu haukkujen ja henkisesti jälkeen jääneiden tappouhkausten kohteeksi.
      Ei kannata ottaa liian vakavasti kaikkea skeidaa mutta joskus luotsikin voi laittaa kiitos viimeisestä paketin. :)
      Tietystihän se menee niin että kun luotsi sattuu haukkumaan jonkun kerran vuodessa niin siitä nousee KAUHEEEE METEEELIIIIIII!!!!! :)

      Jos lamppu on todellakin eronnut niin aika pikaisesti se tuli menikö sukset ristiin ylläpidon kanssa?
      On totta että ylläpito on ollut aika passiivinen ja ei, en ole ylläpito kunhan nyt lohkaisin jotain.... heh.

      Jos aikoo luotsiksi niin linja, "piilotan profiilin, mykkäpaska, ei osallistu keskusteluihin vaan keskittyy viestien poistamiseen" EI TOIMI.

      Luotsina olo pitäisi olla hauskaa ja ei sitä palstaa tarvitste päivystää 24/7.
      En käsitä mitä hauskaa on poistaa varjoista viestejä paitti ny lamppu alkoi hieman lopussa parantamaan touchia, tiedä sitte.
      Siis,,, ei tartte olla niin saatanan asiallinen vaan huumoria kehiin esim. minun aikana alkoholi-palsta oli aina ykkösenä ja ketjut meni aina vähintään yli sadan.

      • luokaton olit

        Hyvä, että erosit eilen.


      • luokaton olit kirjoitti:

        Hyvä, että erosit eilen.

        Lamppu erosi eilen minä laitan hakemuksen tänään molemmille palstoille.
        HÄHÄHÄHÄHÄÄHÄ!!!!!!


      • tolloutesi huvittaa
        extissu6 kirjoitti:

        Lamppu erosi eilen minä laitan hakemuksen tänään molemmille palstoille.
        HÄHÄHÄHÄHÄÄHÄ!!!!!!

        Pyydätkö anteeksi että käskit ylläpidon painua vttuun?

        Tollo eroaa edellisenä päivänä ja seuraavana jo hakee uudestaan samaa paskaduunia. Onko sinulla menkat?


      • T.Juhani
        extissu6 kirjoitti:

        Lamppu erosi eilen minä laitan hakemuksen tänään molemmille palstoille.
        HÄHÄHÄHÄHÄÄHÄ!!!!!!

        Tissu on kyllä aika vajakki. Nuuskaa sitä homeista mökkiäsi vaan ja jätä nämä palstat rauhaan.

        Eikä metallimuija tai feikin feikkikö anna sulle emätintä vaikka kuinka vonkaat.


    • Sekundaseija

      Aiotteko päästää ripulimiehet taas hallitsemaan palstaa?

      • En mielelläni arvostele toisia luotseja mutta ehkä lamppu oli liian herkkä.

        Tuskinpa vain ehkä tänne tulee tilalle joku. :)


      • Taistolampp6
        ex-tissu7 kirjoitti:

        En mielelläni arvostele toisia luotseja mutta ehkä lamppu oli liian herkkä.

        Tuskinpa vain ehkä tänne tulee tilalle joku. :)

        Vai toisia luotseja? Tarkoitat varmaan itseäsi. Olet siis itsekin sitä mieltä, että olit luokattoman huono luotsi.


    • T.juhani

      Homo tissu/makelampp olisi voinut poistaa ennen eroamistaan typerät ketjunsa. Ihana ripulin haju leijailee taas täällä aaaah aah aaaaah.

    • Peräpää avauksia

      Perseosasto on näköjään viimepäivinä ilmestyny palstalle...

      • Haukan

        Edelleen kulkee täällä.


    • Äitisi

      Palstan taso nosi heti, kun tissu sai potkut, palkattomasta työstä, mikä on jo sinänsä aika huikee saavutus :D

    • Innokas palstalainen

      Miten muiten pyykinpesuaineiden sniffausvaikutukset eroavat OMO-sta ?

    • saijjonaarasta

      Kuten huomaa, tämä palsta on ihan /cstä!
      Täällä ei ole ku joutavaa horojorinaa...

    • TYP Kalervo

      Kuinka syvälle työnnät löylykauhaa perseenreikääsi?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1769
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1721
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1557
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1538
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1436
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1232
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe