Onko se nyt liikaa pyydetty, että edes kerran viikossa saisi rakastella? Naisen mielestä tärkeintä on laadukas yhdessäolo, mutta minusta kuitenkin tuntuu ettei se aina riitä. Joka toinen kuukausi tapahtuva pakkopulla tappaa jo omatkin vietit. Kuinka tiheästi sitä uskaltaa pyytää, ettei vaan loukkaisi tunteita? Kylläpäs ottaa päähän!
Liikaa pyydetty
6
1420
Vastaukset
- nainen
Ollaan oltu yhdessä jo useamman vuoden ja sitten alkoi halut ja kyky orgasmin saamiseen hiipua ties mistä syystä..mutta se rakkaus ei. Oiskohan teillä sama homma? Sekstaillaan, mutta yleensä miehen aloitteesta, mies antaa vinkin ja minä sitten ehdotan. Ja kyllä, mielestäni sulla on oikeus pyytää kerran viikossa jos teillä suhde menee muuten tosi hyvin. Itse naisena haluan että minä tyydytän rakkaimpani halut. Meillä seksi on ihanaa kun VASTA NYT ollaan päästy yli tästä haluttomuus asiasta...Aiemmin se oli arka paikka mulle koska en osannut hyväksyä tätä vajavaisuutta itsessäni. Masennuin ja itkin kun asia meni tosi pahaksi ja ajattelin että suhde ei ole suhde jos seksi ei toimi. En siis halunnut mitään seksitouhuja. Mutta sitten pikkuhiljaa rupesin asiasta puhumaan miehelleni ja sitten onkin puhuttu paljon ja kokeiltukin paljon :0). Se "ei kiinnosta" fiilis katosi ja tilalle tuli että kokeillaan lisää...kyllä se sieltä se orgasmikin sitten joskus mullekin tulee. Näitä sivuja lueskella ongelma on naisilla yleinen...ja liian usein siitä kasvaa niin suuri puhumaton ongelma että liitto kariutuu...kannattaa ruveta juttelelmaan asiasta syyttämättä ja anna vaikka lukea näitä turinoita täällä netissä niin avartuu maailma pikkasen...
- yli 50v. muori
Ei todellakaan ole liikaa pyydetty. Ymmärrän asian niin, että jos toista rakastaa niin myös haluaa hänen voivan hyvin. Seksuaalinen hyvinvointi kuuluu parisuhteeseen. Ei orgasmi olen naiselle aina tärkein vaan se yhteyden kokeminen ja rakastelussahan se on täydellisintä.Tietty jos ei naisesi koskaan saa täydellistä tyydytystä rakastelu voi tympiäkin.
- Tero
Ymmärrän hyvin tunteesi. Toista rakastaa ja haluaa myös nauttia fyysisestä puolesta. Vaikka kuinka asettelisi sanansa ja ajankohdan niin aina on huono aika tai typerä tapa ilmaista haluja.
Meidänkin ennen niin aktiivinen seksielämä on jäänyt pari kertaa kuukaudessa tasolle, mitä pidemmälle avioliittoa mennään sen harvemmaksi kerrat käy. Itse en enää kohta pyydä vaan tyydyn olemaan ilman... mihin se sitten pitkällä tähtäimellä johtaakaan. - gary
Tyydy siihen jos kerran vuodessakin on vipinää vällyjen alla.
- Ottaa päähän
"asiantuntijan" vinkkisi helpotti oloa suunnattomasti. Olisipa enemmän tuollaisia neuvojia.
- Tyttönen
Mielestäni saat pyytää useammin jos tekee mielesi. Itseäni ainakin imartelee aina kun oma poikaystäväni ehdottaa minulle seksiä. Sehän tarkoittaa sitä, että olen haluttava ja seksikäs... :) Kehu itsekin, naiset rakastavat kehumista! Sano kuinka seksikäs ja haluttava naisesi on, kuinka sinun on vaikeaa pitää näppejäsi hänestä erossa.
Jos hän ei kuitenkaan innostu, älä painosta, vaan jätä asia siihen ja vedä vaikka käteen myöhemmin. Pääasia on se, että naisesi tuntee että kunnioitat häntä ja kenties yllättääkin joskus... ;)
Joskus voisit yllättää hänet, tarvitseeko seksiä muka aina pyytää? Annat mennä vaan, lämmität ensin hänet ja sitten vaan menoksi!
Ihania hetkiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925941
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv943011Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48764