Myydään itsevalmistettu 500L akvaario,pöytä/kaapistolla,kaloineen,hiekkoineen,
juurakkoineen ja kasvineen.Ilman tekniikaa.
Saatava pois muuton takia.Allas on Lahdessa.
Kuvia http://personal.inet.fi/luonto/kala
Hinta tarjousten perusteella.
M:500L akvaario
10
885
Vastaukset
- belluschka
mittoja? ovatko sivut "tummat"? antaa suunta antava hinta niin voin sitten tinkiä. =)
- pete
Tehty tausta on 3:lla seinällä. Mitat on 150pit.
65lev.62kork. eli tilavuus ols ilman taustaa
600L. H.250euroa pete kirjoitti:
Tehty tausta on 3:lla seinällä. Mitat on 150pit.
65lev.62kork. eli tilavuus ols ilman taustaa
600L. H.250euroakoska ollut viimeksi käytössä,ootko itse tehnyt
- pete
paleatus kirjoitti:
koska ollut viimeksi käytössä,ootko itse tehnyt
Akvaario on koko aika käytössä.Olen itse tehnyt
vajaa 2vuotta sitten.
- maruusa
mikä sen ihan tiukasti laskettu viimeinen hinta on
- pete
No se on 250euroa ilman tekniikkaa kaloineen, kasveineen ja hiekkoineen.
- Johanna
Kuinka paksusta lasista akvaario on tehty?
Onko pohjalasi yhtä paksu?
Naarmuja? missä kunnossa silikoonit ym...?
Miksi myyt pois?
Mitä kaloja mukaan tulee?
Mikäli on vielä myytävänä olisin kiinnostunut.
T:Johanna- pete
Lasia ainoastaan etulasi 10mm. Muuten tehty
vesivanerista joka on lasikuidutettu ja maalattu.
Allas on hyväkuntoinen ja lasi naarmuton.
Allas on varmempi kuin täyslasiallas ei lasahda rikki niinkuin lasi. Muuton takia myymässä
olen ahtaanpiin tiloihin muuttamassa sen takia.
Kerron kaloista sitten jos sua vielä kiinnostaa. - Johanna
pete kirjoitti:
Lasia ainoastaan etulasi 10mm. Muuten tehty
vesivanerista joka on lasikuidutettu ja maalattu.
Allas on hyväkuntoinen ja lasi naarmuton.
Allas on varmempi kuin täyslasiallas ei lasahda rikki niinkuin lasi. Muuton takia myymässä
olen ahtaanpiin tiloihin muuttamassa sen takia.
Kerron kaloista sitten jos sua vielä kiinnostaa.En tuosta säikähtänyt ja kiinnostaa edelleen.
Niin kalat, kuin sekin millä olet lasikuidun päällystänyt/käsitellyt ettei siitä leviä mitään myrkkyjä akvaarioveteen... - pete
Johanna kirjoitti:
En tuosta säikähtänyt ja kiinnostaa edelleen.
Niin kalat, kuin sekin millä olet lasikuidun päällystänyt/käsitellyt ettei siitä leviä mitään myrkkyjä akvaarioveteen...Kalat tummaleväpleko(30cm),sateenkaarikirjoahven,
8kardinaalitetraa,2lehtikalaa,5partamonnia.
Ei siitä lasikuidusta mitään ole levinnyt se on päällystetty nääs sellaisella venemaalilla josta
ei veteen liukene mitään myrkyllistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241540- 281291
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161287Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001